Я хочу залишити відгук в надії, що хтось прочитає його й відмовиться від поїздки автобусами цієї команії, або (маю дуже слабку надію) компанія змінить ставлення до своїх клієнтів.
Я купив квитки на автобус компанії ДМД з Будапешта до Мукачево (на 23.12.24 рейс о 01.30. ночі з автовокзалу) для своєї дружини й доньки. Вартість квитків 3600 грн. Але, в зазначений час автобуса не було( я маю фото докази цього). Я телефонував на вказані в квитках телефони так званої "гарячої лінії" десятки разів - без відповіді (((
Керівництво компанії прекрасно знає, що автовокзал закривається на ніч (в Будапешті) й очікувати автобус потрібно на вулиці. Якби Ви надали інформацію на який час затримується автобус, моя дружина могла б відійти десь щоб мати можливість зігріти дитину. На жаль, інформації - нуль. Через годину "додзвону" по одному з номерів нам відповіли, що, на жаль, водій даного рейсу не виходить на зв`язок й нам ліпше шукати інший варіант як доїхати до Мукачево. Це як??? Третя година ночі, автовокзал зачинений, дитина вже змерзла, що ледь не плаче!
Разом з тим, о четвертій ранку прийшов автобус цієї ж компанії, який прямував до Львова (але не через Мукачеве). З затримкою близько 5 годин!!! Водій погодився довезти мою дружину з дитиною до Львова. Шлях з Будапешта до кордону з Україною зайняв 13 годин (це тільки до кордону). Я не мав іншого вибору, як їхати машиною з Мукачево до кордону Шегені щоб забрати свою сім`ю. Так як автобус був сімнадцятим в черзі для перетину кордону, найкращим варіантом було перейти кордон пішки, що моя дружина й зробила. Після цьго ми витратили ще 4,5 години щоб дістатись Мукачево.
Результат "співпраці" з копманією ДМД: зіпсовані нерви, простуда, витрачені гроші на бензин з Мукачево до автовокзалу Львову, а потім до кордону і знову до Мукачево, витрачений час. Я розумію, що в дорозі може статись щось непередбачуване. Але ж не одразу з двома автобусами однієї і тієї ж компанії одночасно, які до того ж мали прямувати різними маршрутами? І якщо вже так сталось, то чому не попередити людей, щоб вони не мерзли 5 годин на холоді??? І якщо Ви бачите, що Вам телефонували з одного й того ж номеру разів з 50, то чому не перетелефонувати?
Я вже мовчу про вибачення та компенсацію. Повний нуль! Я категорично не рекомендую компанію ДМД!!!
ДМД - найгірший сервіз!!! - Отзывы о D.M.D. Group
Я купив квитки на автобус компанії ДМД з Будапешта до Мукачево (на 23.12.24 рейс о 01.30. ночі з автовокзалу) для своєї дружини й доньки. Вартість квитків 3600 грн. Але, в зазначений час автобуса не було( я маю фото докази цього). Я телефонував на вказані в квитках телефони так званої "гарячої лінії" десятки разів - без відповіді (((
Керівництво компанії прекрасно знає, що автовокзал закривається на ніч (в Будапешті) й очікувати автобус потрібно на вулиці. Якби Ви надали інформацію на який час затримується автобус, моя дружина могла б відійти десь щоб мати можливість зігріти дитину. На жаль, інформації - нуль. Через годину "додзвону" по одному з номерів нам відповіли, що, на жаль, водій даного рейсу не виходить на зв`язок й нам ліпше шукати інший варіант як доїхати до Мукачево. Це як??? Третя година ночі, автовокзал зачинений, дитина вже змерзла, що ледь не плаче!
Разом з тим, о четвертій ранку прийшов автобус цієї ж компанії, який прямував до Львова (але не через Мукачеве). З затримкою близько 5 годин!!! Водій погодився довезти мою дружину з дитиною до Львова. Шлях з Будапешта до кордону з Україною зайняв 13 годин (це тільки до кордону). Я не мав іншого вибору, як їхати машиною з Мукачево до кордону Шегені щоб забрати свою сім`ю. Так як автобус був сімнадцятим в черзі для перетину кордону, найкращим варіантом було перейти кордон пішки, що моя дружина й зробила. Після цьго ми витратили ще 4,5 години щоб дістатись Мукачево.
Результат "співпраці" з копманією ДМД: зіпсовані нерви, простуда, витрачені гроші на бензин з Мукачево до автовокзалу Львову, а потім до кордону і знову до Мукачево, витрачений час. Я розумію, що в дорозі може статись щось непередбачуване. Але ж не одразу з двома автобусами однієї і тієї ж компанії одночасно, які до того ж мали прямувати різними маршрутами? І якщо вже так сталось, то чому не попередити людей, щоб вони не мерзли 5 годин на холоді??? І якщо Ви бачите, що Вам телефонували з одного й того ж номеру разів з 50, то чому не перетелефонувати?
Я вже мовчу про вибачення та компенсацію. Повний нуль!
Я категорично не рекомендую компанію ДМД!!!
отзыв
Комментарии к отзыву