Отримав манеж без запчастин, чекав відповіді від них 3 тижня, написав сам, на що отримав відповідь: менеджер який займався цією проблемою зараз у відпустці а ми не в курсі що там. Дитина 3 тижні без манежу, бо в ньому без запчастин небезпечно знаходитись. Не рекомендую тут... Читать отзыв
Отримав манеж без запчастин, чекав відповіді від них 3 тижня, написав сам, на що отримав відповідь: менеджер який займався цією проблемою зараз у відпустці а ми не в курсі що там. Дитина 3 тижні без манежу, бо в ньому без запчастин небезпечно знаходитись. Не рекомендую тут замовляти.
Всем здравствуйте! Может кто-то прочтет мой отзыв и 100 раз подумает связываться ли с этой конторой. Заказал у них на сайте чехол, для наушников. Spigen. Связался со мной менеджер, мы работаем по предоплате, бла бла, чехол в Польше бла бла, 3-5 дней будет идти. Говорю ОК какая предоплата? 400 грн. Не вопрос говорю завтра буду на работе пополню карту и... Читать отзыв Всем здравствуйте! Может кто-то прочтет мой отзыв и 100 раз подумает связываться ли с этой конторой.
Заказал у них на сайте чехол, для наушников. Spigen. Связался со мной менеджер, мы работаем по предоплате, бла бла, чехол в Польше бла бла, 3-5 дней будет идти. Говорю ОК какая предоплата? 400 грн. Не вопрос говорю завтра буду на работе пополню карту и сделаю предоплату. Ок. Не смог этого сделать во время, закрутился. Приходит сообщение, в Viber туда же где и пришли реквизиты. Может быть наше сообщение затерялось бла бла, вот мв о себе напомнили. ОК. Думаю да точно, забыл. На следующей день уже позвонил менеджер, здравствуйте, Вы заказывали, вот мы ждём, у Вас все в порядке. Говоря да, дайте час, все сделаю или завтра утром. Утром не стоит, мв выходные, а если сегодня до 16:00 или до 17:00 не помню, то сегодня прям закажем будет быстрее. ОК Пополняю карту, делаю задаток, ну и приходит сообщение ждите. Как только получите Трек посылки. Напоминаю 3-5 дней. Окей. Приходит 7 дней, глухо глухо. Пишу, как дела, что с посылкой. В нас задержка извините. Я говорю, ну все прекрасно, а чего Вы молчите, сообщите, что так и так, когда ждать? Мороз. Написала штук 10 сообщений. Опять приходит изивните, доставка за наш счёт. Нафига мне Ваша доставка за Ваш счёт. Вы взяли деньги, либо шевелитесь либо верните деньги. Тишина Через ещё 5 сообщение приходит ответ, уточняем. Сцуко, что Вы там уточняеете? Возможно... ВОЗМОЖНО мать его Ваша посылка будет завтра. Окей Думаю напишу на сайте, излагаю, мне сочувствует некий Богдан, обещает разобраться, и к чату подключается Сергей. И все!!! С 2 часов до 18-ти полный игнор! И на сайте и Viber 3 номера. Следующий день само собой никакой посылки и ответа В воскресенье эти упыри отдыхают. Черт его знает, где таких рожают. Дело не столько в деньгах а в таких вот "сотрудниках". Получается что десять раз подумаешь кидать предоплату или нет. Так что братцы если кто-то что-то ищет на их сайте и хочет купить Даже не вздумайте Нафиг нужно! Это не прикол не придуманная ситуация. Есть скрины переписок и ноль на массу! Одним словом шарашкина конторка!!!
Вас вітає технічний відділ Dar Star. Нам дійсно шкода, що виникла ця ситуація, і розуміємо ваше обурення. Товар дійсно затримався через великий обсяг товарів під час перевезення у зв'язку з новорічними святами. Нам дуже прикро. З Вами обов'язково сконтактує наше керівництво. Кошти ми Вам повернули, з менеджером(стажером, який з Вами спілкувався ми провели усі відповідні дії відновідно нашому регламенту компанії. Надіюсь ми зможемо змінити Вашу думку, адже ми працюємо щодня, щоб ставати кращими.
Замовлення 56221 НЕ РЕКОМЕНДУЮ! Жахлива компанія с жахливим сервісом Знайшов в них на сайті необхідний товар "Oled дисплей с рамка для samsung galaxy s23 ultra 5g s918 s918b lcd". Але перед тим як замовити вирішив перепитати через форму звʼязку на сайті якої якості товар, чи це китайська паршива копія чич шось більш якісне. Менеджер відповів шо це високоякісна европейська копія. Читать отзыв Замовлення 56221
НЕ РЕКОМЕНДУЮ! Жахлива компанія с жахливим сервісом
Знайшов в них на сайті необхідний товар "Oled дисплей с рамка для samsung galaxy s23 ultra 5g s918 s918b lcd". Але перед тим як замовити вирішив перепитати через форму звʼязку на сайті якої якості товар, чи це китайська паршива копія чич шось більш якісне. Менеджер відповів шо це високоякісна европейська копія.
14.11.2024р. зробив замовлення і заплатив передоплату 2000грн. 20.11.2024р скинули номер ТТН 21.11.2024р доплатив різницю до повної ціни 6745грн 22.11.2024р отримав посилку на новій пошті.
23.11.2024р Встановив модуль на телефон і тихо офігів - робоча зона(це та частина яку займають безпосередньо пікселі) модуля була на 10-15% менща ніж у оригінального. Фото додаю. Вже потім додивився, що на упаковці модуля написано "made in China". Тут я зрозумів, що мене надурили.
24.11.2024р. Написав у підтримку зі словами "якого біса". І тут почалось пекло, підтримка почала розказувати шо мовляв "сам дурак", встановив модуль - тепер повернення вже не можливо зробити і т.п. Скандалив я з ними 4 дні, постійно дьоргав їх у вайбері, морозилися і не відповідали вчасно. 28.11.2024р. Нарешті погодили повернення. Того ж дня відправив їм модуль.
20.12.2024р. Якщо ви думаєте, що історія закінчились то ніфіга. Гроші через 3 тижні після повернення так ніхто і не повернув. Знову довбаю підтримку, знову морозяться, потім....просять карту на яку повернути гроші...це ШО ЗА ХЄРНЯ ВЗАГАЛІ??? Ви вже мали триста разів повернути гроші. Зкидаю їх номер карти і реквізити IBAN 23.12.2024р. Грошей нема. Знов довбаю підтримку. Перепитують куди зкидати гроші на карту чи на реквізити...ну йомайо ж блін. 24.12.2024р. Гроші нарешті падають на карту.
=============================== ВИСНОВКИ:
Якщо ви хочете витратити гроші і вбити час(майже півтора місяці) тоді вам підійде ця компанія.
P.S.: На сайті компанії написано, що якщо по заказу провтикав менеджер то вони компенсують транспортні витрати. В моєму випадку всі транспортні витрати поклали на мене.
Вас вітає технічний відділ Dar Star. Нам дуже шкода, що сталась дана ситуація. Ми обов’язково поспілкуємось з менеджером та проведемо профілактичну бесіду, а також з’ясуємо усі деталі. Якість та сервіс для нас дуже важливі, ми щодня працюємо над цим, тому дуже дякуємо вам за те, що залишили відгук, щоб ми стали кращими. Термін повернення зазвичай у нас 2 тижні, що вказано на сайті, тому ще раз перепрошую за затримку повернення коштів. Ми з Вами вже сконтактували та обов’язково вирішимо дану ситуацію. Показать 1 ответ
Артеме, Вас вітає технічний відділ Dar Star. Прочитавши Ваш відгук - ми відразу почали розбиратись у даній ситуації: прослухали усі розмови, переглянувши переписку до того, як ви видалили її (дещо ми встигли заскрінити) дійшли висновку, що ваш відгук є безпідставним, оскільки менеджер з'ясовував ці моменти в розмові та потім, коли ви з'ясували, що все ж вам не підходить - Ви самостійно зробили висновок, що це Ваша помилка. Дуже хочемо поспілкуватись з Вами, але для цього потрібно, щоб ви нам відповіли або перетелефонували. Чекаємо Вашого дзвінка. З Повагою технічний відділ Dar Star!
Замовив пластик для 3D друку. Колір - мармур. Прислали білий колір. Спочатку казали шо я саме такий і замовив, але це НЕ ТАК. Коли до них дійшло шо сталося почали питати який саме мав бути пластик. Я захотів повернення коштів, але сказали шо кошти вертаються тільки після того як польський продавець отримає товар! Кошти переведені саме на магазин Dar Star!... Читать отзыв Замовив пластик для 3D друку. Колір - мармур. Прислали білий колір. Спочатку казали шо я саме такий і замовив, але це НЕ ТАК. Коли до них дійшло шо сталося почали питати який саме мав бути пластик. Я захотів повернення коштів, але сказали шо кошти вертаються тільки після того як польський продавець отримає товар! Кошти переведені саме на магазин Dar Star! До чого тут польський продавець?! В підсумку кошти повернули, але лише за повернутий товар. Кошти за транспортування ніхто не повернув, хоча на сайті вказано що МАЛИ Б повернути, якшо сталася помилка стосовно товару. На цьому все. Не рекомендую. Менеджери не дуже компетентні (якшо вони є)
Віталію, Вас вітає технічний відділ Dar Star. Нам дуже шкода, що сталась ця ситуація. Ми цінуємо кожного нашого клієнта, тому ми відразу почали вирішувати цю ситуацію - зателефонували до вас і дійшли спільного вирішення. Дякуємо, що повідомили нас про цей випадок. Разом з Вами ми стаємо кращими. З менеджером, який помилився проведена профілактична бесіда керівництва. Показать 1 ответ
Можливо мені не повезло як більшості по відгукам. Замовляла Кавоварка тиск і перелив karaca hatir hups 535, замовляла на подарунок нову, хоча на сайті були на вибір 2 в стані б/в. Але з таким подарунком я піти не можу бо як я піду з кавоваркою якою явно користувались. Я на пошті ще розпакувала коробку в якій відправляли і звернула увагу... Читать отзыв Можливо мені не повезло як більшості по відгукам. Замовляла Кавоварка тиск і перелив karaca hatir hups 535, замовляла на подарунок нову, хоча на сайті були на вибір 2 в стані б/в. Але з таким подарунком я піти не можу бо як я піду з кавоваркою якою явно користувались. Я на пошті ще розпакувала коробку в якій відправляли і звернула увагу на коробку від кавоварки, яку явно вскривали як для себе порвано, порвано кульок на половину і всунут як попало, ну думаю ладно, поспішаю, перевірила ввімкнула в розетку все норм. Але коли приїхала додому то при нормальному освітлені вже стало видно, що цією кавоваркою явно користувались і не для перевірки кавоварки як мені відповів менеджер у Вайбер, бо це бред потік і не один на кавоварці, кава не в чашці, а в кавоварці по кутам і не в одному.
6 01,2024 г заказал в DarStar чехал на консоль, связались по оплате. Оплатил и тишина, через девять дней трубку не берут, по вайберу отписки. Не рекомендую. Ни денег не товара!
Питання вирішено! Все узгоджено з покупцем! Вибачте за незручності! По регламенту в нас доставка від 3 до 6 робочих днів. З цим замовленням відбулася затримка на 1 день.
Ще 10 жовтня працівники магазину сказали що моє замовлення вже привезли з Польщі та завтра відправлять до мене. Вже 15 жовтня, а замовлення й досі не відправлене. Що дня розповідають нові казочки чому так сталось та знову обіцяють відправку, яка нажаль кожного разу не відбувається. Не замовляйте нічого у цих шахраїв, ні придбаного товару ні грошей не побачите !!!
Якщо задумаєтесь тут щось придбати то маєте знати, що гарантія що надається на товар це звичайний папірець, який нічого не значить для цього магазину. Товар приходить в царапинах наче ним вже користувались при цьому магазин запевняє що надає гарантію протягом часу якого буде відремонтовано придбаний товар в разі чого, що товар якісний та вони ручаються що він прослужить довго. На... Читать отзыв Якщо задумаєтесь тут щось придбати то маєте знати, що гарантія що надається на товар це звичайний папірець, який нічого не значить для цього магазину. Товар приходить в царапинах наче ним вже користувались при цьому магазин запевняє що надає гарантію протягом часу якого буде відремонтовано придбаний товар в разі чого, що товар якісний та вони ручаються що він прослужить довго. На ділі при поломці товару починають морозитись (не передзвонюють, починають говорити що гарантія діє не на все) хоча за законом неможливість користування товаром в повному обсязі під час гарантії дає право повернути товар до магазину, магазин відмовляється від даних зобов'язань. Тож раджу не витрачати свого часу якщо хтось так як і я по дурості купив щось в даному магазині й воно потім зламалось не з вашої вини, звертайтесь до магазину письмово заказник листом робіть копії своїх звернень. Несіть товар на незалежну експертизу, бо магазин не чесний, тож експертиза може бути підтасована. Та звертайтесь до відділу прав споживачів чи суду. По доброму нажаль питання вирішити не вдасться. В моєму випадку магазин морозиться від ремонту гарантії ще з 3.10.2023 (сьогодні 27.10.2023), запчастин в разі чого для продажу вони теж не мають! Купила в них Блендер ручний міксер turbo malakser 10w1 2tarcze
Який пропрацював пів року (гарантія на рік)
Достоинства:
Замовлення всеж таки відправляють
Недостатки:
Додають заповнену гарантію яка на їх думку нічого не значить! Не виконують гарантійних зобов'язань! Тримають покупців за дурнів!
Ми приділяємо велику увагу якості наших товарів і послуг, і ми хочемо впевнитися, що кожен наш клієнт задоволений своїми покупками. Ми ретельно перевіряємо наші товари перед їх відправленням. У Вашому випадку товар приїхав новий. Ви скаржились на царапину, але це виявився шов на пластику (колбі). І цей момент ми з Вами проговорили.
Щодо вашої конкретної ситуації, ми розуміємо, що інколи поломки можуть виникнути з різних причин, і вони можуть не входити до сфери покриття гарантії. Важливо відзначити, що причина поломки "шестерні" може бути пов'язана з надмірним навантаженням.
Ми завжди відкриті для співпраці та вирішення питань, пов'язаних з нашими продуктами.
Ми завжди прагнемо покращення наших послуг та розв'язання будь-яких незгод, які можуть виникнути. Показать 2 ответа
Жахливе відношення до клієнтів
Отримав манеж без запчастин, чекав відповіді від них 3 тижня, написав сам, на що отримав відповідь: менеджер який займався цією проблемою зараз у відпустці а ми не в курсі що там.
Дитина 3 тижні без манежу, бо в ньому без запчастин небезпечно знаходитись.
Не рекомендую тут... Читать отзыв
Отримав манеж без запчастин, чекав відповіді від них 3 тижня, написав сам, на що отримав відповідь: менеджер який займався цією проблемою зараз у відпустці а ми не в курсі що там.
Дитина 3 тижні без манежу, бо в ньому без запчастин небезпечно знаходитись.
Не рекомендую тут замовляти.
Сервіс ніякий
Нікому не раджу користуватися цим сайтом
Сервис отсутствует как таковой!
Может кто-то прочтет мой отзыв и 100 раз подумает связываться ли с этой конторой.
Заказал у них на сайте чехол, для наушников.
Spigen.
Связался со мной менеджер, мы работаем по предоплате, бла бла, чехол в Польше бла бла, 3-5 дней будет идти.
Говорю ОК какая предоплата?
400 грн.
Не вопрос говорю завтра буду на работе пополню карту и... Читать отзыв Всем здравствуйте!
Может кто-то прочтет мой отзыв и 100 раз подумает связываться ли с этой конторой.
Заказал у них на сайте чехол, для наушников.
Spigen.
Связался со мной менеджер, мы работаем по предоплате, бла бла, чехол в Польше бла бла, 3-5 дней будет идти.
Говорю ОК какая предоплата?
400 грн.
Не вопрос говорю завтра буду на работе пополню карту и сделаю предоплату.
Ок.
Не смог этого сделать во время, закрутился.
Приходит сообщение, в Viber туда же где и пришли реквизиты.
Может быть наше сообщение затерялось бла бла, вот мв о себе напомнили.
ОК.
Думаю да точно, забыл.
На следующей день уже позвонил менеджер, здравствуйте, Вы заказывали, вот мы ждём, у Вас все в порядке.
Говоря да, дайте час, все сделаю или завтра утром.
Утром не стоит, мв выходные, а если сегодня до 16:00 или до 17:00 не помню, то сегодня прям закажем будет быстрее.
ОК
Пополняю карту, делаю задаток, ну и приходит сообщение ждите.
Как только получите Трек посылки.
Напоминаю 3-5 дней.
Окей.
Приходит 7 дней, глухо глухо.
Пишу, как дела, что с посылкой.
В нас задержка извините.
Я говорю, ну все прекрасно, а чего Вы молчите, сообщите, что так и так, когда ждать?
Мороз.
Написала штук 10 сообщений.
Опять приходит изивните, доставка за наш счёт.
Нафига мне Ваша доставка за Ваш счёт.
Вы взяли деньги, либо шевелитесь либо верните деньги.
Тишина
Через ещё 5 сообщение приходит ответ, уточняем.
Сцуко, что Вы там уточняеете?
Возможно... ВОЗМОЖНО мать его Ваша посылка будет завтра.
Окей
Думаю напишу на сайте, излагаю, мне сочувствует некий Богдан, обещает разобраться, и к чату подключается Сергей.
И все!!!
С 2 часов до 18-ти полный игнор!
И на сайте и Viber 3 номера.
Следующий день само собой никакой посылки и ответа
В воскресенье эти упыри отдыхают.
Черт его знает, где таких рожают.
Дело не столько в деньгах а в таких вот "сотрудниках".
Получается что десять раз подумаешь кидать предоплату или нет.
Так что братцы если кто-то что-то ищет на их сайте и хочет купить
Даже не вздумайте
Нафиг нужно!
Это не прикол не придуманная ситуация.
Есть скрины переписок и ноль на массу!
Одним словом шарашкина конторка!!!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ! Жахлива компанія с жахливим сервісом
Знайшов в них на сайті необхідний товар "Oled дисплей с рамка для samsung galaxy s23 ultra 5g s918 s918b lcd".
Але перед тим як замовити вирішив перепитати через форму звʼязку на сайті якої якості товар, чи це китайська паршива копія чич шось більш якісне. Менеджер відповів шо це високоякісна европейська копія.
Читать отзыв Замовлення 56221
НЕ РЕКОМЕНДУЮ! Жахлива компанія с жахливим сервісом
Знайшов в них на сайті необхідний товар "Oled дисплей с рамка для samsung galaxy s23 ultra 5g s918 s918b lcd".
Але перед тим як замовити вирішив перепитати через форму звʼязку на сайті якої якості товар, чи це китайська паршива копія чич шось більш якісне. Менеджер відповів шо це високоякісна европейська копія.
14.11.2024р. зробив замовлення і заплатив передоплату 2000грн.
20.11.2024р скинули номер ТТН
21.11.2024р доплатив різницю до повної ціни 6745грн
22.11.2024р отримав посилку на новій пошті.
23.11.2024р Встановив модуль на телефон і тихо офігів - робоча зона(це та частина яку займають безпосередньо пікселі) модуля була на 10-15% менща ніж у оригінального. Фото додаю. Вже потім додивився, що на упаковці модуля написано "made in China". Тут я зрозумів, що мене надурили.
24.11.2024р. Написав у підтримку зі словами "якого біса". І тут почалось пекло, підтримка почала розказувати шо мовляв "сам дурак", встановив модуль - тепер повернення вже не можливо зробити і т.п. Скандалив я з ними 4 дні, постійно дьоргав їх у вайбері, морозилися і не відповідали вчасно.
28.11.2024р. Нарешті погодили повернення. Того ж дня відправив їм модуль.
20.12.2024р. Якщо ви думаєте, що історія закінчились то ніфіга. Гроші через 3 тижні після повернення так ніхто і не повернув. Знову довбаю підтримку, знову морозяться, потім....просять карту на яку повернути гроші...це ШО ЗА ХЄРНЯ ВЗАГАЛІ??? Ви вже мали триста разів повернути гроші. Зкидаю їх номер карти і реквізити IBAN
23.12.2024р. Грошей нема. Знов довбаю підтримку. Перепитують куди зкидати гроші на карту чи на реквізити...ну йомайо ж блін.
24.12.2024р. Гроші нарешті падають на карту.
===============================
ВИСНОВКИ:
Якщо ви хочете витратити гроші і вбити час(майже півтора місяці) тоді вам підійде ця компанія.
P.S.: На сайті компанії написано, що якщо по заказу провтикав менеджер то вони компенсують транспортні витрати. В моєму випадку всі транспортні витрати поклали на мене.
Материнская плата
класс, супер, зае#ись, в очередной раз убедился, что брать б/у - плохая затея
пластик для друку
З менеджером, який помилився проведена профілактична бесіда керівництва. Показать 1 ответ
Кавоварка karaca hatir hups 535
Замовляла Кавоварка тиск і перелив karaca hatir hups 535, замовляла на подарунок нову, хоча на сайті були на вибір 2 в стані б/в.
Але з таким подарунком я піти не можу бо як я піду з кавоваркою якою явно користувались.
Я на пошті ще розпакувала коробку в якій відправляли і звернула увагу... Читать отзыв Можливо мені не повезло як більшості по відгукам.
Замовляла Кавоварка тиск і перелив karaca hatir hups 535, замовляла на подарунок нову, хоча на сайті були на вибір 2 в стані б/в.
Але з таким подарунком я піти не можу бо як я піду з кавоваркою якою явно користувались.
Я на пошті ще розпакувала коробку в якій відправляли і звернула увагу на коробку від кавоварки, яку явно вскривали як для себе порвано, порвано кульок на половину і всунут як попало, ну думаю ладно, поспішаю, перевірила ввімкнула в розетку все норм.
Але коли приїхала додому то при нормальному освітлені вже стало видно, що цією кавоваркою явно користувались і не для перевірки кавоварки як мені відповів менеджер у Вайбер, бо це бред потік і не один на кавоварці, кава не в чашці, а в кавоварці по кутам і не в одному.
Радіємо разом з Вами, що ситуація позитивно вирішена для Вас)
Товар так и не получтил
По регламенту в нас доставка від 3 до 6 робочих днів. З цим замовленням відбулася затримка на 1 день.
Обережно
Не надійний магазин! Не виконує гарантійних умов!
Який пропрацював пів року (гарантія на рік)
Ми приділяємо велику увагу якості наших товарів і послуг, і ми хочемо впевнитися, що кожен наш клієнт задоволений своїми покупками. Ми ретельно перевіряємо наші товари перед їх відправленням. У Вашому випадку товар приїхав новий. Ви скаржились на царапину, але це виявився шов на пластику (колбі). І цей момент ми з Вами проговорили.
Щодо вашої конкретної ситуації, ми розуміємо, що інколи поломки можуть виникнути з різних причин, і вони можуть не входити до сфери покриття гарантії. Важливо відзначити, що причина поломки "шестерні" може бути пов'язана з надмірним навантаженням.
Ми завжди відкриті для співпраці та вирішення питань, пов'язаних з нашими продуктами.
Ми завжди прагнемо покращення наших послуг та розв'язання будь-яких незгод, які можуть виникнути.