Анастасія Отзыв написан 1 августа, 2025 год1 просмотр
Їхала маршрутом Кошалін-Запоріжжя, номер автобусу АС4315НТ! Враження про компанію почалось ще тоді, коли автобус не приїхав в зазначений час і ніхто про це не попередив. Ну ладно, затриматись на 15 хвилин, то таке, з ким не буває, подумала я. Коли вже сіла в автобус, перше враження було добре, водії підписували весь багаж, місця між сидіннями достатньо, в автобусі не жарко, але ж як я помилилась.. Обіцяного wi-fi не було, кондиціонер працював так, що в автобусі потім всі змерзли, в кожне місто було запізнення, вже тільки ближче до Любліна водій наздогнав графік автобуса і ми стали на зупинці на цілих 40 хвилини, для чого-незрозуміло. Приїхали на кордон на 12 хвилин раніше зазначеного графіку, тому просто стояли на зупинці і чекали рівно цих 12 хвилин, щоб пройти кордон. Кондиціонер к тому часу вже не працював і в автобусі буквально не було чим дихати, коли це водію сказали, він знову включив кондиціонер на мінімально температуру і в салоні стали ну дуже холодно. Як тільки пройшли кордон, стали на зупинці у Володимирі в 2:50 ночі знову на 40 хвилин, щоб попити кави. О 3:40( тобто простояли ми 50 хвилин ) ми відʼїхали з заправки, проїхали 5 хвилин и знову стали на зупинці на 23 хвилини, щоб помінялися водії, тобто, можна сказати, на одній зупинці вночі ми простояли 1:13!! Я вважаю за такі довгі зупинки треба попереджати завчасно! Після зміни водія, наступний водій виключив кондиціонер і сказав, що він зламався, його слова «це ж техніка, шо і можу з нею зробити, воно сама собі працює», після цього включив якусь, як я розумію витяжку, яка працювала так громко, що людям доводилось розмовляти на завищених тонах, щоб почути один одного, по водія словах і це також зламалося, він з цим зробити нічого не може. Але коли ми приїхали в Житомир, якимось магічним чином, сама по собі виключалась витяжка і запрацював кондиціонер! До речі, в Україні вже зупинки були максимум по 10 хвилин, люди навіть не встигали всі в туалет сходити, а все тому що водії знову почали відставати від графику. В Києві мене пересадили на інший автобус, який вже віз до Запоріжжя, в ньому також майже не працював кондиціонер, було дуже спекотно. На зупинці в Кременчуці водії сказали, що зупинка 15 хвилин, люди вийшли відпочити та сходити в туалет, але вже через 7 хвилин ми відʼїхали з вокзалу, водії не перерахували пасажирів, через це забули жінку, яка потім бігла по місту за автобусом, який ще певний час не зупинявся, коли люди почали йому кричати. Перед Камʼянським Дніпропетровської області, водій повідомив, що не буде заїжджати на вокзал, а зупинить людей по дорозі, по не встигає по графіку, але в Запоріжжя в ітозі при приїхали майже на годину раніше. У підсумку: це були найжахливіші 29 годин у дорозі з вашим перевізником!
Достоинства:
Достатньо місця між сидіннями
Недостатки:
Надто довгі зупинки, то надто працюючий, то взагалі не працюючий кондиціонер, несправна/гучна вентиляція, замість одної пересадки-дві, водії, які забувають пасажирів на зупинках.
Найгірший перевізник, який мені траплявся! - Отзывы о CaznaTrans (Казна Транс)
Враження про компанію почалось ще тоді, коли автобус не приїхав в зазначений час і ніхто про це не попередив. Ну ладно, затриматись на 15 хвилин, то таке, з ким не буває, подумала я. Коли вже сіла в автобус, перше враження було добре, водії підписували весь багаж, місця між сидіннями достатньо, в автобусі не жарко, але ж як я помилилась..
Обіцяного wi-fi не було, кондиціонер працював так, що в автобусі потім всі змерзли, в кожне місто було запізнення, вже тільки ближче до Любліна водій наздогнав графік автобуса і ми стали на зупинці на цілих 40 хвилини, для чого-незрозуміло.
Приїхали на кордон на 12 хвилин раніше зазначеного графіку, тому просто стояли на зупинці і чекали рівно цих 12 хвилин, щоб пройти кордон. Кондиціонер к тому часу вже не працював і в автобусі буквально не було чим дихати, коли це водію сказали, він знову включив кондиціонер на мінімально температуру і в салоні стали ну дуже холодно. Як тільки пройшли кордон, стали на зупинці у Володимирі в 2:50 ночі знову на 40 хвилин, щоб попити кави. О 3:40( тобто простояли ми 50 хвилин ) ми відʼїхали з заправки, проїхали 5 хвилин и знову стали на зупинці на 23 хвилини, щоб помінялися водії, тобто, можна сказати, на одній зупинці вночі ми простояли 1:13!! Я вважаю за такі довгі зупинки треба попереджати завчасно!
Після зміни водія, наступний водій виключив кондиціонер і сказав, що він зламався, його слова «це ж техніка, шо і можу з нею зробити, воно сама собі працює», після цього включив якусь, як я розумію витяжку, яка працювала так громко, що людям доводилось розмовляти на завищених тонах, щоб почути один одного, по водія словах і це також зламалося, він з цим зробити нічого не може. Але коли ми приїхали в Житомир, якимось магічним чином, сама по собі виключалась витяжка і запрацював кондиціонер! До речі, в Україні вже зупинки були максимум по 10 хвилин, люди навіть не встигали всі в туалет сходити, а все тому що водії знову почали відставати від графику. В Києві мене пересадили на інший автобус, який вже віз до Запоріжжя, в ньому також майже не працював кондиціонер, було дуже спекотно. На зупинці в Кременчуці водії сказали, що зупинка 15 хвилин, люди вийшли відпочити та сходити в туалет, але вже через 7 хвилин ми відʼїхали з вокзалу, водії не перерахували пасажирів, через це забули жінку, яка потім бігла по місту за автобусом, який ще певний час не зупинявся, коли люди почали йому кричати. Перед Камʼянським Дніпропетровської області, водій повідомив, що не буде заїжджати на вокзал, а зупинить людей по дорозі, по не встигає по графіку, але в Запоріжжя в ітозі при приїхали майже на годину раніше.
У підсумку: це були найжахливіші 29 годин у дорозі з вашим перевізником!
отзыв
Комментарии к отзыву