Підкажіть де я можу розмістити свою скаргу офіційно. Рейс Київ- Кишинів 24/06/23. 10 ранку. Водій Юрій Претензії - рекомендації до компанії 1. Продаючи квитки вказуйте місця 2. Час подорожі вказаний на вебсайті нереальний- викликаючи завищені очікування і потенційні конфлікти 3. На вебсайті і в салоні повинні бути правила поведінки пасажирів.(А не кричати - не іжте печиво,... Читать отзыв Підкажіть де я можу розмістити свою скаргу офіційно. Рейс Київ- Кишинів 24/06/23. 10 ранку. Водій Юрій Претензії - рекомендації до компанії 1. Продаючи квитки вказуйте місця 2. Час подорожі вказаний на вебсайті нереальний- викликаючи завищені очікування і потенційні конфлікти 3. На вебсайті і в салоні повинні бути правила поведінки пасажирів.(А не кричати - не іжте печиво, не кладіть пляшки з водою на сидіння) 4. Найважливіше- безпека пасажирів.
а) півтора річна дитина без дитячого крісла. Якщо мати тим не переймається, компанія повинна дбати за безпеку. Дитина стояла на сидінні при їзді , мати притримувала її однією рукою , а другою тримала телефон.
б) немає східців, щоб безпечно зійти. Два похилого віку пасажири , один після інсульту, мали великі проблеми з посадкою и висадкою. 5. Наймаючи шоферів компанія відповідає за їхню профпридатність
Небезпечно їздити та жахливо не комфортно
Рейс Київ- Кишинів 24/06/23. 10 ранку.
Водій Юрій
Претензії - рекомендації до компанії
1. Продаючи квитки вказуйте місця
2. Час подорожі вказаний на вебсайті нереальний- викликаючи завищені очікування і потенційні конфлікти
3. На вебсайті і в салоні повинні бути правила поведінки пасажирів.(А не кричати - не іжте печиво,... Читать отзыв Підкажіть де я можу розмістити свою скаргу офіційно.
Рейс Київ- Кишинів 24/06/23. 10 ранку.
Водій Юрій
Претензії - рекомендації до компанії
1. Продаючи квитки вказуйте місця
2. Час подорожі вказаний на вебсайті нереальний- викликаючи завищені очікування і потенційні конфлікти
3. На вебсайті і в салоні повинні бути правила поведінки пасажирів.(А не кричати - не іжте печиво, не кладіть пляшки з водою на сидіння)
4. Найважливіше- безпека пасажирів.
а) півтора річна дитина без дитячого крісла.
Якщо мати тим не переймається, компанія повинна дбати за безпеку. Дитина стояла на сидінні при їзді , мати притримувала її однією рукою , а другою тримала телефон.
б) немає східців, щоб безпечно зійти. Два похилого віку пасажири , один після інсульту, мали великі проблеми з посадкою и висадкою.
5. Наймаючи шоферів компанія відповідає за їхню профпридатність