Чоловік купив квиток. На зупинку прийшов завчасно, є досить свідків того, що о 17.30 він, з великою і досить помітною дорожньою сумкою, та іншими речами (пакет і ноутбук), був на вказаному як в квитку так і по телефону перевізником місці посадки. О 18 годині описаного автобуса не було. О 18.30 теж. Він проїхав мимо нас десь о 19.10. Сам автобус побачили завчасно (він виїхав з повороту). Ми вийшли на дорогу разом, махнули водію щоб він зупинився і забрав нас, а він просто проігнорував нас! Поки ми були в його полі зору ми і махали йому руками і кричали, але у відповідь був повний ігнор і він просто проїхав повз і поїхав на ІНШУ зупинку!. Ну нехай, доженемо - там вже ж він зупинився! Відстань у 150 м ми пробігли ну нехай за 1 хвилину(насправді швидше). І буквально перед носом закриваються двері і водій тупо рушає і ми ніяк не докричалися йому щоб він зупинився і таки надав послугу - довіз пасажира туди куди йому потрібно! Тим більше що за все вже наперед оплачено! Обман ще і у тому, що не існує ніяких "прямих" рейсів - тільки з пересадками! І про те що тебе будуть везти саме так повідомляють за годину дві до посадки, коли вже нічого не можеш змінити. Обрали Басфор тому, що не має змоги теліпатися 25 годин у дорозі поїздом та автобусами з 4 - ма пересадками до місця призначення. Більше того - після приїзду у Херсон чоловік мав сідати на ще один автобус! А їхав він лікувати хвору спину. І тепер мало того що побігав з сумкою за автобусом то ще й не потрапив до лікаря, в черзі до якого місяць чекав! Я розумію, це наші проблеми і треба їхати завчасно, але Цим рейсом він і їхав завчасно - за тиждень до прийому! Мені Басфор порадили знайомі і все було вперше. Вражень маю як від замовлення квитків так і від поїздки хоч куди!!! З купівлею квитка - проблеми (ніхто не пояснив яким чином потрібно підтвердити оплату квитка - а саме скинути фото чека на хелп а не на суппорт пошту). На операторів грішити не буду - приємні, спокійні люди, професіонали. А я з ними з 6 по 14 липня поспілкувалася немало). І до останнього не вірила, що мені таки повернуть гроші, та вже готувалася до більш серйозних заходів (реклама на Ютубі, звернення в Укртрансбезпеку, безпосередньо для водія - звернення у Хмельницьке обласне автотранспортне управління - це було б справою принципу.) Якби ми налажали самі - не прийшли, чи просто ще якось там не скористалися квитком - тоді було б не так образливо, а так - заплатили наперед і навіть не розраховуйте на те що вас спокійно і без пригод довезуть до місця прибуття. Ба більше - не факт що ви взагалі потрапите в автобус! Але, кошти повернули і на тому вдячні! Наша ситуація не повністю, але частково на плечах Басфору - задумайтесь, а варто продовжувати співпрацю з таким цікавим перевізником? В загальному, може ще колись і скористаюся Вашим сервісом.
Достоинства:
оператори - приємно спілкуватися, все пояснять, але ще треба вміти спитати (а питати і уточняти потрібно про все!)
Недостатки:
проблеми чекають тих хто не має банківської карти і оплачує квиток безпосередньо на їх рахунок - ми три дні мурижилися поки з'ясували що і як треба зробити, що сфоткати і як відправити, щоб отримати квиток!
не отримаєш те що хочеш - чекаєш на прямий рейс і вчасно - тебе практично перед посадкою повідомлять (дякуй що подзвонили) що рейс спізниться, їхати будеш з пересадками.
На жаль, ви так і не надали номер вашого квитка, через що ми не змогли перевірити ваші звернення та ідентифікувати вас як пасажира, і швидко допомогти вам в цій ситуації.
Добрий день, Вікторіє. Нам дуже шкода, що у вас виникли труднощі з перевізником, який виконував цей рейс. Будь ласка, вкажіть номер вашого квитка, це 7 цифр Bus ticket, для того, щоб ми могли перевірити ваші звернення в нашу службу підтримки.
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу. подробнее
Повернули кошти! - Отзывы о Busfor.ua
Обман ще і у тому, що не існує ніяких "прямих" рейсів - тільки з пересадками! І про те що тебе будуть везти саме так повідомляють за годину дві до посадки, коли вже нічого не можеш змінити.
Обрали Басфор тому, що не має змоги теліпатися 25 годин у дорозі поїздом та автобусами з 4 - ма пересадками до місця призначення. Більше того - після приїзду у Херсон чоловік мав сідати на ще один автобус! А їхав він лікувати хвору спину. І тепер мало того що побігав з сумкою за автобусом то ще й не потрапив до лікаря, в черзі до якого місяць чекав! Я розумію, це наші проблеми і треба їхати завчасно, але Цим рейсом він і їхав завчасно - за тиждень до прийому!
Мені Басфор порадили знайомі і все було вперше. Вражень маю як від замовлення квитків так і від поїздки хоч куди!!! З купівлею квитка - проблеми (ніхто не пояснив яким чином потрібно підтвердити оплату квитка - а саме скинути фото чека на хелп а не на суппорт пошту). На операторів грішити не буду - приємні, спокійні люди, професіонали. А я з ними з 6 по 14 липня поспілкувалася немало). І до останнього не вірила, що мені таки повернуть гроші, та вже готувалася до більш серйозних заходів (реклама на Ютубі, звернення в Укртрансбезпеку, безпосередньо для водія - звернення у Хмельницьке обласне автотранспортне управління - це було б справою принципу.) Якби ми налажали самі - не прийшли, чи просто ще якось там не скористалися квитком - тоді було б не так образливо, а так - заплатили наперед і навіть не розраховуйте на те що вас спокійно і без пригод довезуть до місця прибуття. Ба більше - не факт що ви взагалі потрапите в автобус! Але, кошти повернули і на тому вдячні! Наша ситуація не повністю, але частково на плечах Басфору - задумайтесь, а варто продовжувати співпрацю з таким цікавим перевізником? В загальному, може ще колись і скористаюся Вашим сервісом.
отзыв
Комментарии к отзыву