Olga Украина, Lviv Отзыв написан 12 марта, 2018 год1570 просмотров
Залишаю відгук тут, бо busfor.ua не прислав листа про можливість залишити відгук про перевізника після поїздки. Так от, обирати цього перевізника не рекомендую, якщо ви хочете встигнути в місце призначення вчасно (або хоча б приблизно вчасно). Їхали щоденним рейсом зі Львова до Кракова о 19.40 (tocobus), на сайті busfor.ua перевізник позначений як такий, якого рекомендує сайт. Автобус чистий, персонал приємний, включають дивні російські серіали під час поїздки. На момент, коли ми приїхали на пункт перетину кордону Краковець була черга з автобусів десь так 15. Час прибуття в нас був запланований о 1.10 в Краків, через 6 годин пересадка на інший автобус до Відня (різницю ми залишили достатню між рейсами). Я розумію, при перетині кордону - можуть бути неточності і відхилення, але водії приїхали на пункт перетину кордону зовсім непоінформовані стосовно стану черги. В той час на інших пунктах перетину польського кордону такої черги не було. Але водій сказав, що ми не можемо поїхати до іншого пункту, так як він має дозвіл на перетин кордон лише на цьому пункті. Ні оператори busfor.ua, ні перевізник, ані водії нічого нам не могли порадити, тому ми самі пішли шукати автобуси, які були ближче по черзі з наявними місцями (весело, правда?). Вартість білетів, звичайно ж, ніяким чином не хотіли компенсовувати, так як ми "вже здійснили посадку", як висловився оператор busfor.ua. Ніяких вибачень теж не прийшло. Так от, у мене питання: 1. Як перевізник, який їздить однаковим маршрутом щодня, не може мати наявної інформації про стан чергі на кордоні? 2. Чому не інформують пасажирів при посадці про такі істотні умови перевезення? 3. Для чого декларують час прибуття? (оператор вказав, що ні перевізник, ні сайт не несуть відповідальності за невчасний приїзд) 4. Знаючи про ситуацію при перетині кордону, як можна мати дозвіл на перетин кордону лише через один пропускний пункт?
На жаль, ви так і не надали номер вашого квитка, через що ми не змогли перевірити ваші звернення. Якщо у вас залишилися невирішені питання, будь ласка, зверніться в нашу службу підтримки через електронну пошту [email protected]
Доброго дня, Ольго. Нам дуже шкода, що у вас виникли труднощі з перетином кордону. На жаль, ми ніяк не можемо вплинути на ті черги, які створюються автобусами, всі ці питання стосуються прикордонної служби. Рейтинг перевізника складають сами пасажири після поїздки з цим перевізником, а ні перевізник, ні ми не можемо на нього вплинути. Будь ласка, вкажіть номер вашого квита, для того, щоб ми могли перевірити ваші звернення до нашої служби підтримки.
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу. подробнее
Перевізник "Полянський Е.Л." - відгук - Отзывы о Busfor.ua
Так от, у мене питання:
1. Як перевізник, який їздить однаковим маршрутом щодня, не може мати наявної інформації про стан чергі на кордоні?
2. Чому не інформують пасажирів при посадці про такі істотні умови перевезення?
3. Для чого декларують час прибуття? (оператор вказав, що ні перевізник, ні сайт не несуть відповідальності за невчасний приїзд)
4. Знаючи про ситуацію при перетині кордону, як можна мати дозвіл на перетин кордону лише через один пропускний пункт?
отзыв
Комментарии к отзыву