Вадим Базалицкий Норвегия, Тронхейм Отзыв написан 26 декабря, 2017 год641 просмотр
Компанія ніяк не реагує на проблеми своїх клієнтів та все спихує на перевізників. Двічі скористався послугами сайту і переконався що це були останні два рази. З першого ще вірилось що десь щось все таки пішло не так не по вині перевізника але двічі, як то кажуть.... Перший раз при купівлі квитка був вказаний заздалегідь неправильний час прибуття в кінцевий пункт, який ну аж ніяк не міг бути вірний, причому в квитках людей що купували на інших ресурсах або в касі було вказано на три години пізніше, а реальний час приїзду був ще пізніший на години 4. Ми взяли квитки із запасом 6 годин до літака і встигли лише тому, що компанія перевізник зжалились і завезли нас напряму в аеропорт(за що їм велике дякую), щодо басфора вони не визнали своєї провини, почали придумувати якісь виправдання і спихати все на перевізника. Тобто за свої слова і свої квитки вони абсолютно не відповідають.
Ну і друга ситуація, уже квитки назад, при купівлі квитків онлайн, підкреслюю онлайн! тобто в інтернеті, не в офісі чи вдома а деінде, де можливо немає де їх роздрукувати уже після купівлі малееенькими буквами пишеться, що електронний квиток не проходить треба бумажку, темний ліс якийсь. Причому на прохання так званий колл центр заявив "зазвичай люди друкують, що я можу зробити"? Прохання зв'язатись із перевізником, або організувати друк в місці виїзду(як це мало б бути взагалі то раз вони потребують такі бумажки) відповідь була проста"це не входить в наші обов'язки", а що ж тоді входить? Впарити просто квиток і все? Загалом хоч це і популярний сайт в Україні, більше не буду ніколи нікому його пропонувати, та попереджати всіх щодо якості роботи. Є багато інших нормальних перевізників, які до речі, дозволяють використання електронних квитків.
Хто вважає що це заказний лист можете писати мені на імейл, підтверджу, що ні. 2 согласны
Доброго дня, Вадиме. Нам дуже шкода, що розклад вашого автобуса біло змінено, та час прибуття не збігався з реальним. Інформацію про час у дорозі надає нам виключно перевізник який виконує даний рейс, тому ми просимо вас надати нам номер вашого квитка, щоб ми могли уточнити цю інформацію. Щодо друку квитків - це є умовами перевізника, на жаль, ми ніяк не можемо на це вплинути. На нашому сайті зазначено, що квиток повинен бути обов'язково роздрукованим. Ви погоджувались з цими умовами купуючи квиток, тому, якщо вам не підходив цей варіант ви могли скасувати своє замовлення. Без паперового квитка перевізник має право не взяти вас на посадку в автобус.
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу. подробнее
Ниприкаких условиян не пользуйтесь услугами этого сайта - Отзывы о Busfor.ua
Перший раз при купівлі квитка був вказаний заздалегідь неправильний час прибуття в кінцевий пункт, який ну аж ніяк не міг бути вірний, причому в квитках людей що купували на інших ресурсах або в касі було вказано на три години пізніше, а реальний час приїзду був ще пізніший на години 4. Ми взяли квитки із запасом 6 годин до літака і встигли лише тому, що компанія перевізник зжалились і завезли нас напряму в аеропорт(за що їм велике дякую), щодо басфора вони не визнали своєї провини, почали придумувати якісь виправдання і спихати все на перевізника. Тобто за свої слова і свої квитки вони абсолютно не відповідають.
Ну і друга ситуація, уже квитки назад, при купівлі квитків онлайн, підкреслюю онлайн! тобто в інтернеті, не в офісі чи вдома а деінде, де можливо немає де їх роздрукувати уже після купівлі малееенькими буквами пишеться, що електронний квиток не проходить треба бумажку, темний ліс якийсь. Причому на прохання так званий колл центр заявив "зазвичай люди друкують, що я можу зробити"? Прохання зв'язатись із перевізником, або організувати друк в місці виїзду(як це мало б бути взагалі то раз вони потребують такі бумажки) відповідь була проста"це не входить в наші обов'язки", а що ж тоді входить? Впарити просто квиток і все? Загалом хоч це і популярний сайт в Україні, більше не буду ніколи нікому його пропонувати, та попереджати всіх щодо якості роботи. Є багато інших нормальних перевізників, які до речі, дозволяють використання електронних квитків.
Хто вважає що це заказний лист можете писати мені на імейл, підтверджу, що ні.
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву