Бондар Тамара Отзыв написан 3 ноября, 2024 год2 просмотра
За останній тиждень двічі скористалася послугами цієї кампанії. Купив заздалегідь квітки із Жешува до Львова з метою повернутися до комендантської години, зранку отримую смс, що автобус затримується на години, не зважаючи на те, що повинен був відправлятися о шістнадцятої. Дзвінок до Вашого диспетчера не мав жодних результатів: ніхто не бажав ні за що відповідати. Вимушені здати квітки та купити нові. Але мабуть не мене не навчило. Сьогодні знову скористалася Вашими послугами по маршруту Львів-Полтава. Замість відправлення о 6,15, як заявлено у квітках, з Львову виїхати о восьмій. Прибуття до Полтави вказано у квітках 20,15, але зараз 17 година, а ми ще у Києві. Зі мною мала дитина, котра вже дванадцять годин у автобусі, а до цілі ще далеко. Майже годину ми не можемо виїхати з Київа, бо водії щось ремонтують. Не можна так знущатися з клієнтів. Ніколи не буду сама більше користуватися вашими послугами та не рекомендувати інших .
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу. подробнее
Жахлива якість обслуговування - Отзывы о Busfor.ua
отзыв
Комментарии к отзыву