Стела Отзыв написан 2 октября, 2024 год6 просмотров
Автобув Setra AI1457PB до Рівного згідно даних білету мав виїхати з Києва о 07:50, а згідно даних https://kyiv.digital/storage/air-alert/stats.html з 01:59 до 07:20 була в м. Києві повітряна тривога через що в межах правого берегу було відмінено рух поздів, при тому що за звичай, при повітряній тривозі в метро зупиняється рух поїздів в межах перевезення з одного берегу на інший. У даній ситуації добиратися через метро було безпечніше і до того ж в той ранок сісти до транспорту взагалі було складним через натовп людей, т. я. ряд транспортів припинили рухи (тролейбуси, автобуси, метро). В вагон поїзду метро я сіла в найперше, яке прибуло після відбою повітряної тривоги (о 07:24 із станції метро Петрівка, оскільки до даної станції була змога дібратися в найкоротший час).
На той день я їхала у важливе відрядження, для якої з моїм роботодавцем було узгоджено конкретний час, до даного Перевізника на автобус я фізично не встигла саме через повітряну тривогу на 10 хвилин, про що сповістила водія за номером телефону 096 546 16 99 (водій перенабрав коли я не змогла додзвонитися за номером 067 144 16 69 ) і мені в грубій формі було сказано :"Це Ваші проблеми! Ніхто Вам кошти не поверне!" (а білет я придбала за добу до поїздки), а до цього по телефону 067 291 87 63 (який було вказано саме в білет) о 07:43 мене було скеровано передзвонити за номером 067 144 16 69.
О 8 годині до Рівного я виїхала вже маршруткою з того ж Автовокзалу сплативши заново і зробивши запит на повернення коштів за білет яким не скористалася на сайті де його купувала і отримала відповідь, що Перевізник не підтвердив причину, вказану вами заявці і відмовив у поверненні коштів за квиток. Я відповіла, що прохання повторно розглянути запит на повернення коштів за білет і наразі фірма Busfor на морозі по моєму запиту.
Вважаю, що потрібен максимальний розголос щодо порушень справ споживачів!
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу. подробнее
Жах Перевізників - Отзывы о Busfor.ua
На той день я їхала у важливе відрядження, для якої з моїм роботодавцем було узгоджено конкретний час, до даного Перевізника на автобус я фізично не встигла саме через повітряну тривогу на 10 хвилин, про що сповістила водія за номером телефону 096 546 16 99 (водій перенабрав коли я не змогла додзвонитися за номером 067 144 16 69 ) і мені в грубій формі було сказано :"Це Ваші проблеми! Ніхто Вам кошти не поверне!" (а білет я придбала за добу до поїздки), а до цього по телефону 067 291 87 63 (який було вказано саме в білет) о 07:43 мене було скеровано передзвонити за номером 067 144 16 69.
О 8 годині до Рівного я виїхала вже маршруткою з того ж Автовокзалу сплативши заново і зробивши запит на повернення коштів за білет яким не скористалася на сайті де його купувала і отримала відповідь, що Перевізник не підтвердив причину, вказану вами заявці і відмовив у поверненні коштів за квиток. Я відповіла, що прохання повторно розглянути запит на повернення коштів за білет і наразі фірма Busfor на морозі по моєму запиту.
Вважаю, що потрібен максимальний розголос щодо порушень справ споживачів!
отзыв
Комментарии к отзыву