Аліна Отзыв написан 17 сентября, 2024 год9 просмотров
Доброго дня. Вперше зі мною трапляється така ситуація- купили квиток на рейс Миколаїв-Полтава на 11.09.24 за день до поїздки все підтвердила з оператором яка особисто зателефонувала. День поїздки, час 23.00 через пів години автобус і тут телефонує оператор і каже що сталась ситуація вони продали більше квитків аніж місць. Рейс або скасовувати мені і їхати наступного дня(чого я зробити не могла бо вже готель був проплачений) і їхала до чоловіка в госпіталь, це чекати не могло. За словами дівчини я могла їхати на сходинці з Миколаєва до Кривого Рогу ( 2 год.) а там люди вийдуть і я зможу присісти і компенсували мені 400 грн. Але так в Кривому Розі я і не сіла бо ніхто не вийшов. В результаті сидя на сходинці поміж двух кресел на холодному полу де не розвернутись ні спертися, ні поворухнутися я їхала 5 годин. Писала оператору, відповіді так і не отримала. Хотілось би отримати компенсацію за таку поїздку до того міста до якого я їхала сидячи на підлозі.
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу. подробнее
Жахливе ставлення до своїх клієнтів і немає ніякої відповідальності - Отзывы о Busfor.ua
отзыв
Комментарии к отзыву