Анна Отзыв написан 31 июля, 2022 год1396 просмотров
Днями (а саме 29.07.2022) довелося мати подорож автобусом зі Львова до Варшави. Вибір пав на перевізника Zesen trans (Зесен транс). Вибрала їх тому що за часом прибуття до Варшави підходили більше ніж інші перевізники, бо з Варшави ще мала потягом їхати далі. Час прибуття у Варшаву значився 17:45, а далі у мене був квиток на потяг о 19:15. Тобто часу «з головою», тим більше що автобус прибуває на автовокзал поруч з жд вокзалом Warszawa Zachodnia.
«Подорож» почалася наче добре, швидко доїхали до кордону, пройшли його і поїхали далі…. Проїхали десь 50 км і водій оголошує що ми зараз заїдемо на стоянку хвилин на 40, що маємо почекати ще один автобус який начебто зламався по дорозі і звідти мають пересадити людей до нашого автобусу. І одразу сказав якщо когось це не влаштовує він дасть номер диспетчера, туди дзвоніть і скаржиться. Подзвонили диспетчеру (бо у когось був розрахований час, у когось був білет на потяг у когось на літак) вона сказала що стався форс-мажор і в тому автобусі також люди яких треба забрати.
Доречі коли ми заїхали на ту стоянку там вже стояв ще один їх автобус повний людей.
Ну пройшло 40 хв, пасажири обурювалися, пройшла 1 година, дзвонили диспетчеру яка вже відповіла «А що ви хочете від поїздки за 1000 грн.,скільки треба стільки і будете чекати!». Пройшло 2 години, номера телефонів що дзвонили і скаржилися були заблоковані, слухавки вже ніхто не підіймав.
Водії при цьому сиділи мовчки. Коли поїдемо? -Ми не знаємо. -Коли приїде той автобус (який наче зламався і не може їхати). -Коли скаже керівництво тоді і поїдемо.
Пройшло 3 години, два здоровенних автобуси повні людей, якогось дідька, чекають якихось 15 чоловік (бо більше місць не було, два автобуси повні!!!). Пасажири вже просто збунтувалися, вимагали зв’язку з керівництвом, бо жоден з телефонів компанії не відповідав.
За цей час хтось комусь знайомив дзвонив, і таке у цього перевізника не вперше. Наче виїжджає три автобуси потім на якомусь етапі вони состиковуються, пересаджують людей і далі вже їде тільки два. Економія палива чи щось таке.
Мабуть побачивши весь цей безлад підійшов поляк запитати що таке. Почувши сказав, що в польській компанії такого б не трапилось. Що винні були б водії які не виконують свою роботу, а пасажири мають викликати поліцію. Ну його і попросили викликати поліцію. Тут наші водії щось зашевелились. Через хвилину вже кажуть їдемо і зламаний автобус вже ніхто не чекає!!!
Два повні автобуси людей простояли 3 години!!!!
В Варшаву ми приїхали о 21:20!
На потяг я не встигла, а наступний в моєму напрямку тільки на наступний день. Тобто довелося ще шукати місце де переночувати, і купувати новий білет на потяг, витрати яких я взагалі не планувала.
Тобто поїздочка вийшла не в 1000 гривень (як сказала диспетчер), а ще + 50€ за ночівлю + 87 злотих за білети + витрачені нерви.
Zesen trans хто це буде відшкодовувати?!
Хай люди знають таких героїв. Які не виконують своїх зобов’язань. З таким «чудовим» перевізником ви може і доїдете туди куди вам треба, але не відомо коли!!!!)
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу. подробнее
Не рекомендую Зесен Транс!!! - Отзывы о Busfor.ua
«Подорож» почалася наче добре, швидко доїхали до кордону, пройшли його і поїхали далі…. Проїхали десь 50 км і водій оголошує що ми зараз заїдемо на стоянку хвилин на 40, що маємо почекати ще один автобус який начебто зламався по дорозі і звідти мають пересадити людей до нашого автобусу. І одразу сказав якщо когось це не влаштовує він дасть номер диспетчера, туди дзвоніть і скаржиться. Подзвонили диспетчеру (бо у когось був розрахований час, у когось був білет на потяг у когось на літак) вона сказала що стався форс-мажор і в тому автобусі також люди яких треба забрати.
Доречі коли ми заїхали на ту стоянку там вже стояв ще один їх автобус повний людей.
Ну пройшло 40 хв, пасажири обурювалися, пройшла 1 година, дзвонили диспетчеру яка вже відповіла «А що ви хочете від поїздки за 1000 грн.,скільки треба стільки і будете чекати!». Пройшло 2 години, номера телефонів що дзвонили і скаржилися були заблоковані, слухавки вже ніхто не підіймав.
Водії при цьому сиділи мовчки. Коли поїдемо? -Ми не знаємо. -Коли приїде той автобус (який наче зламався і не може їхати). -Коли скаже керівництво тоді і поїдемо.
Пройшло 3 години, два здоровенних автобуси повні людей, якогось дідька, чекають якихось 15 чоловік (бо більше місць не було, два автобуси повні!!!). Пасажири вже просто збунтувалися, вимагали зв’язку з керівництвом, бо жоден з телефонів компанії не відповідав.
За цей час хтось комусь знайомив дзвонив, і таке у цього перевізника не вперше. Наче виїжджає три автобуси потім на якомусь етапі вони состиковуються, пересаджують людей і далі вже їде тільки два. Економія палива чи щось таке.
Мабуть побачивши весь цей безлад підійшов поляк запитати що таке. Почувши сказав, що в польській компанії такого б не трапилось. Що винні були б водії які не виконують свою роботу, а пасажири мають викликати поліцію. Ну його і попросили викликати поліцію. Тут наші водії щось зашевелились. Через хвилину вже кажуть їдемо і зламаний автобус вже ніхто не чекає!!!
Два повні автобуси людей простояли 3 години!!!!
В Варшаву ми приїхали о 21:20!
На потяг я не встигла, а наступний в моєму напрямку тільки на наступний день. Тобто довелося ще шукати місце де переночувати, і купувати новий білет на потяг, витрати яких я взагалі не планувала.
Тобто поїздочка вийшла не в 1000 гривень (як сказала диспетчер), а ще + 50€ за ночівлю + 87 злотих за білети + витрачені нерви.
Zesen trans хто це буде відшкодовувати?!
Хай люди знають таких героїв. Які не виконують своїх зобов’язань. З таким «чудовим» перевізником ви може і доїдете туди куди вам треба, але не відомо коли!!!!)
отзыв
Комментарии к отзыву