Анастасія Отзыв написан 28 июля, 2022 год6 просмотров
Повне розчарування від послуг цієї контори , де працюють аферисти і наживаються на людях . Було куплено два квитки на 04.07 Варшава-Дніпро. Приїхали на платформу за 10 хвилин до відправлення автобуса. Чекали пів години, автобус так і не з'явився. Потім прочекали ще годину, автобуса так само не було. Телефон перевізника не відповідав! Дізнатися де цей автобус не було в кого! У результаті через дві години очікувань довелося сідати на інший автобус і відповідно знову платити гроші за квитки! Тільки через три години зателефонував перевізник, дізнатися чи будемо ми їхати. Так як він вирішив затриматися на три години і не повідомити людей . Так, бувають непередбачені ситуації, але можна було зателефонувати або хоча б розіслати смс повідомлення, та повідомити людям , що автобус затримається на такий великий час!!! Коли спробували розібратися в ситуації, диспетчер по телефону почала хамити і неадекватно поводитися. Нібито ми повинні стояти і чекати, та що вони повідомляти про затримку не зобов'язані! Зробили винними нас, а те, що автобус запізнився на 3 години - це нічого страшного на їхню думку! Навіть ніхто не вибачився . Жодної копійки за квитки не повернули, що й варто було чекати.
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу. подробнее
Гірше цієї компанії, напевно, не існує - Отзывы о Busfor.ua
Було куплено два квитки на 04.07 Варшава-Дніпро. Приїхали на платформу за 10 хвилин до відправлення автобуса. Чекали пів години, автобус так і не з'явився. Потім прочекали ще годину, автобуса так само не було. Телефон перевізника не відповідав! Дізнатися де цей автобус не було в кого! У результаті через дві години очікувань довелося сідати на інший автобус і відповідно знову платити гроші за квитки! Тільки через три години зателефонував перевізник, дізнатися чи будемо ми їхати. Так як він вирішив затриматися на три години і не повідомити людей . Так, бувають непередбачені ситуації, але можна було зателефонувати або хоча б розіслати смс повідомлення, та повідомити людям , що автобус затримається на такий великий час!!! Коли спробували розібратися в ситуації, диспетчер по телефону почала хамити і неадекватно поводитися. Нібито ми повинні стояти і чекати, та що вони повідомляти про затримку не зобов'язані! Зробили винними нас, а те, що автобус запізнився на 3 години - це нічого страшного на їхню думку! Навіть ніхто не вибачився . Жодної копійки за квитки не повернули, що й варто було чекати.
отзыв
Комментарии к отзыву