Олександр Олександрович Отзыв написан 12 августа, 2020 год89 просмотров
Доброго дня! Нікому не раджу Під час поїздки було 5 аварійних зупинок, під час яких відбувався ремонт автобуса водіями. Всі зупинки відбувались з порушеннями правил дорожнього руху, у місцях, де згідно ПДР України зупинка заборонена. Водії жодного разу під час аварійних зупинок не виставили знак аварійної зупинки та не ввімкнули аварійну світлову сигналізацію, згідно, що є обов'язковим згідно ПДР України, чим суттєво наражалу на небезпеку пасажирів. Під час руху самовільно відкрились задні двері автобуса! У зв'язку з цими поломками, рейс запізнився на 2 з половниною години до кінцевого пункту призначення. Також слід додати, що перевідзником було порушено Постанову КМУ №211 "Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”, оскільки в автобусі була повна посадка, та їхали хворі пасажири з високою температурою, хворі діти. Звичайно всі були без масок, в т.ч. і водії. Зі мною їхала моя вагітна дружина, якій від спеки було весь час зле - чому ми маємо їхати з хворими людьми в разом? Це наражає на небезпеку захворіти! Крім цього, в автобусі була неймовірна спека, і водії не дозволяли відкрити люки, кондиціонер нормально не працював - аж вікна спітніли. Якби я знав що автобус прийде з таким запізненням, буде ламатися, і буде стільки порушень законодоавства, я б не скористався вашим сервісом взагалі. Як цей автобус був взагалі допущений до перевезення пасажирів та пройшов ОТК? Тому "дуже дякую" busfor та перевізнику Сюткіна Н.І. за жахливий сервіс, Одразу видно, що вам абсолютно байдуже на безпеку, здоров'я, комфорт ваших клієнтів, а також їх особистий час та плани. Чекаю на зворотній зв'язок. P.s. Всі фото зроблені в різних місцях - в місцях поломок робив скрін геолокації. (це не одне фото з кількох ракурсів)
На жаль, ви так і не надали номер вашого квитка, через що ми не змогли перевірити ваші звернення та ідентифікувати вас як пасажира. Якщо у вас залишилися невирішені питання, будь ласка, скористайтеся інструкцією з оформлення скарги або повернення через особистий кабінет, для швидкого розгляду її нашими фахівцями.
Добрий день. Наша компанія це онлайн-сервісом з продажу автобусних квитків. В нас немає своїх водіїв та автобусів. До нашого сайту підключені понад 1000 перевізників, які продають свої квитки онлайн, для того, щоб ви могли підібрати найзручнішу та дешеву подорож.
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією з конкретним перевізником та це вплинуло на вашу довіру до нашого сервісу з продажу квитків.
Будь ласка, вкажіть номер вашого квитка, або замовлення, для того, щоб ми могли передати вашу скаргу керівництву перевізника цього рейсу, та у відділ по роботі з перевізниками, для внутрішнього розгляду.
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу. подробнее
Пекельна поїздка. Нікому не раджу. - Отзывы о Busfor.ua
P.s.
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією з конкретним перевізником та це вплинуло на вашу довіру до нашого сервісу з продажу квитків.
Будь ласка, вкажіть номер вашого квитка, або замовлення, для того, щоб ми могли передати вашу скаргу керівництву перевізника цього рейсу, та у відділ по роботі з перевізниками, для внутрішнього розгляду.