Будинок іграшок отзывы клиентов

Будинок іграшок отзывы клиентов
Будинок іграшок
2.0 5
59 отзывов / 8309 просмотров

Булінг від працівників офісу і неповага до рядових співробітників

Гость Гость воскресенье, 28 сентября
Доброго дня. Я як покупець вашого магазину, хочу сказати, що була неприємно вражена ситуацією свідком якої я стала. Була з дитиною на Дні Народженні, спочатку купила імениниці подарунок, потім пообіцяла, своїй дитині, що ми після святкувань зайдемо і купимо іграшку їй.
Це було десь о 12 годині, повернулися в магазин ми об 17.
В магазині 3 каси, черг в принципі... Читать отзыв
Доброго дня. Я як покупець вашого магазину, хочу сказати, що була неприємно вражена ситуацією свідком якої я стала. Була з дитиною на Дні Народженні, спочатку купила імениниці подарунок, потім пообіцяла, своїй дитині, що ми після святкувань зайдемо і купимо іграшку їй.
Це було десь о 12 годині, повернулися в магазин ми об 17.
В магазині 3 каси, черг в принципі не повинно бути, але я наблюдала таку картину:
Що вранці коли ми купували іграшку, що ввечері за однією із кас сидів чоловік з ноутбуком, який як розумію не є співробітником магазину, бо бейджа в нього не було, і він не був в уніформі, голосно розмовляв по телефону по своїм особистим справам, що явно заважало покупцям, створював черги, бо повноцінно працювали тільки 2 каси, а людей багато було, не дозволив касиру поставити табличку: каса не працює, коли їй треба було перерахуватися, вибачьте а коли їй це робити? Після роботи, ви будете це оплачувати як додаткову годину, напевно ж ні? Я ввважаю це неповага до працівника.
Повітряні кульки які сують на кожному кроці, розумію що це не вина співробітників, а недолугого керівництва офісу, приберіть це, як і нав'язливу консультацію.
ГОЛОВНЕ ВЕСЬ ЦЕЙ ЧАС ВІН СИДІВ НА СТІЛЬЦІ, ЯКИЙ СТОЯВ ОДИН НА КАСІ: ДІВЧАТА ВЕСЬ ДЕНЬ СТОЯЛИ НА НОГАХ, НЕ МАЛИ ЗМОГИ НАВІТЬ ПРИСІСТИ. ЦЕ ЯК ВЗАГАЛІ РОЗУМІТИ?
Один стілець для трьох людей, які працють і не мають змоги навіть сісти за день, я вже не кажу про похід в туалет, бо почула фразу від цього чоловіка: що Ви багато виходите?
Ви серйозно? Ще будете рахувати скільки людина вийшла в туалет.
ЦЕ ЖАХ І НЕПОДОБСТВО.

Про нормальні умови праці для співробітників компанія Альфа Забава явно не знає, або їх не дотримується!!!!
НАПИШУ НА ВАС СКАРГУ В ДЕРЖУПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ЗА БУЛІНГ ПРАЦІВНИКІВ І НЕДОТРИМАННЯ НОРМАЛЬНИХ УМОВ ПРАЦІ, бо почитала відгуки в інтернеті стосовно роботи в вашій компанії і була в шоці. Не хотіла б щоб моя дитина працювала в такій компанії.
У мене створювалось враження що ця людина явно заважала всьому робочому процесу ніж допомагала.
Взагалі за останні пів року зміни в компанії пішли в негативну сторону, бачу це через кількість вакансій які з'являються кожного місяця.
Напевно це через те що нормальні співробітники звільняються і їх не цінують.
А консультація була на найвищому рівні Рівер Мол як завжди дякую

Умови праці

Колишній співробітник Колишній співробітник 18 августа, 2025 год
Хочу застерегти хто захочете піти сюди працювати Не йдіть
Раніше це була компанія в якій хотілось працювати - зараз фірма в якій за тобою слідкують по камерам кожної хвилини, кучу товару який приходить тобі треба рознести паралельно пррконсультувати, а і ще зробити переоцінку, якщо 2 людей на зміні і ти фізично не встигаєш проконсультувати всіх бо один в залі один... Читать отзыв
Хочу застерегти хто захочете піти сюди працювати Не йдіть
Раніше це була компанія в якій хотілось працювати - зараз фірма в якій за тобою слідкують по камерам кожної хвилини, кучу товару який приходить тобі треба рознести паралельно пррконсультувати, а і ще зробити переоцінку, якщо 2 людей на зміні і ти фізично не встигаєш проконсультувати всіх бо один в залі один на касі то скарга. Доплати касирам прибрали, зп зменшили під типом збільшення ставки за годину на 10 грн при тому %від виконання плану зменшили, а годин на які розподіляється премія збільшили. Короче поацюш як коняка дома мало буваєш а получаєш наьагато меньше, ніж отримував.
Боюся представити що буде на Новий Рік. Пахати будеш 200 годин а получиш копійки.
Жаль працівників які залишились, і жаль що компанію розвалюють

Звернення до Керівництва

Гість Гість 12 августа, 2025 год
Сьогодні 8 серпня 2025 року я відвідав Будинок Іграшок, являюсь вашим постійним клієнтом. Хочу відзначити, що консультанти завжди підходять, вітаються з усмішкою та допомагають у виборі товару. Атмосфера в залі була приємною, і я був задоволений обслуговуванням.
Проте, на жаль, була одна неприємна ситуація. Я запитав одного з консультантів, хто має право так з вами спілкуватися, нащо мені консультант... Читать отзыв
Сьогодні 8 серпня 2025 року я відвідав Будинок Іграшок, являюсь вашим постійним клієнтом. Хочу відзначити, що консультанти завжди підходять, вітаються з усмішкою та допомагають у виборі товару. Атмосфера в залі була приємною, і я був задоволений обслуговуванням.

Проте, на жаль, була одна неприємна ситуація. Я запитав одного з консультантів, хто має право так з вами спілкуватися, нащо мені консультант відповів, що це нове керівництво у нас в мережі таке. Звати наче Сергій. Його поведінка здалася мені неприйнятною: він розмовляв по телефону, робив зауваження консультантам у присутності клієнтів, при цьому створювалося враження, що він сам перебуває у неадекватному стані. Його манера спілкування виглядала нахабною та непрофесійною.
Прошу звернути увагу на цю ситуацію та вжити відповідних заходів, адже такі дії псують репутацію магазину та нівелюють старання інших чудових працівників.

Стала свідком булінгу серед керівництва компанії до працівників магазину

Гость Гость 10 августа, 2025 год
Була у Оушен плазі проїздом з дитиною, то заглянула в Будинок Іграшок, була свідком як напевно якийсь керівник з офісу заставляв працівників посміхаттся, і питав чому Ви такі сумні, не підходите до людей, хоча консультанти підходили, чому стоїте групами, не роздаєте кульки, ходите повільно, це було виглядало зверхньо з насмішкою.
Ці запитання виглядають як приниження бо це було після... Читать отзыв
Була у Оушен плазі проїздом з дитиною, то заглянула в Будинок Іграшок, була свідком як напевно якийсь керівник з офісу заставляв працівників посміхаттся, і питав чому Ви такі сумні, не підходите до людей, хоча консультанти підходили, чому стоїте групами, не роздаєте кульки, ходите повільно, це було виглядало зверхньо з насмішкою.
Ці запитання виглядають як приниження бо це було після чергового обстрілу Києва, де загинули діти, дуже бахкало працівники не спали, добре що ніхто зі співробітників не постраждав всі цілі.
Виглядало ніби вони прийшли не на роботу, а у концтабір, де не можна сидіти, стояти, вийти відповісти на телефоний дзвінок, бо мало, що в країні війна може всяке бути, не збиратись групами, скоро напевно забороните в туалет ходити, або рахувати будете скільки раз вийшов.
Я як мама дитини чесно була в шоці, мені прикро і жалко що ваші найкращі працівники працюють в компанії, яка їх не цінує, принижує- взагалі все це виглядає як булінг керіаництва офісу щодо підлеглих.
Прошу головне керівництво компанії звернути увагу як деякі працівники офісу спілкуються зі співробітниками, чоловіка не помиляюсь звали Сергій.
1 согласен

Полное разочарование и потраченное время..

Гость Гость 6 августа, 2025 год
❌ Разочарование после многих лет работы. Не советую.
1. После смены генерального директора всё резко ухудшилось
С приходом нового гендиректора началась полная дестабилизация. Вместо конструктивных изменений в компанию пришли её знакомые/«новая команда», которые начали перекраивать всё под себя, не разбираясь в рабочих процессах.
Уважения к продавцам — нулевое. Атмосфера стала токсичной, люди начали увольняться один за другим.
2. Продавцов считают... Читать отзыв
❌ Разочарование после многих лет работы. Не советую.
1. После смены генерального директора всё резко ухудшилось
С приходом нового гендиректора началась полная дестабилизация. Вместо конструктивных изменений в компанию пришли её знакомые/«новая команда», которые начали перекраивать всё под себя, не разбираясь в рабочих процессах.
Уважения к продавцам — нулевое. Атмосфера стала токсичной, люди начали увольняться один за другим.
2. Продавцов считают обслуживающим персоналом без права голоса•Руководство при визитах в магазины не здоровается, не обращает внимания на сотрудников.Обещанная индексация зарплаты превратилась в её сокращение.Обязанности увеличились, а нагрузка стала чрезмерной.
3. Унизительные обязанности• Даже раздача шаров детям регламентирована: только на коленях и с «разрешением» от ребёнка — иначе выговор.Вместо доверия — тотальный контроль, камеры, фиксация каждого движения. 4.Постоянные переоценки — с перегрузкой и абсурдными требованиями•Переоценка проводится два раза в неделю а но бывает и чаще по 50 страниц минимум и это на один день а бывает и по 100, вручную и на корточках.Если не уложился «в час» (как требует новая команда, абсолютно не понимающая реальных условий) — получаешь выговор но плюс ко всему этому ты должен не пропустить ни одного человека ходить за ним по пятам и при этом разносить товар который приезжает тоже по 120 ящиков размером с письменный стол.Никакого понимания, что это физически тяжело и требует времени.
5. Давление через камеры и слежку.Даже если клиент отказался от помощи, продавец обязан стоять рядом и “наблюдать”.Если по камере видно, что ты этого не делаешь — вызов, выговор и угроза увольнения.Людей фотографируют издалека «подставные посетители», а потом предъявляют эти фото как “доказательство бездействия”.
6. График — бесчеловечный.Люди работают без нормального отдыха, почти не бывают дома.Постоянная усталость, выгорание, ухудшение здоровья.Если заболеешь или попросишь передышку (умри )— это воспринимается в штыки. 7. Всё, что строилось годами — разрушено
Раньше была слаженная команда, нормальные отношения, мотивация. Сейчас — постоянные увольнения, сломанные сотрудники и страх.
Старые сотрудники либо ушли, либо готовятся уйти. Новые долго не задерживаются.
8. Вывод
📌 В хорошей компании не бывает десятков открытых вакансий постоянно.
📌 Здесь текучка жуткая, и причина — в неадекватном руководстве, отсутствии уважения и нормальных условий.
👉 Не советую связываться с этой компанией. Сбережёте нервы, здоровье и достоинство.

Умови праці

Колишній співробітник Колишній співробітник 5 августа, 2025 год
Після зміни керівництва все пішло в погану сторону.
Працюю в мережі вже 5 років. Було всяке, але вперше за цей час виникло бажання звільнитися.
1. Йшов на посаду касира, тепер я повинен гарно консультувати в залі( до цього я те ж виходив в зал, консультував коли треба була поміч), доплату за касира прибрали 800грн, щоб Ви їми вдавилися. Витирати кожен... Читать отзыв
Після зміни керівництва все пішло в погану сторону.
Працюю в мережі вже 5 років. Було всяке, але вперше за цей час виникло бажання звільнитися.
1. Йшов на посаду касира, тепер я повинен гарно консультувати в залі( до цього я те ж виходив в зал, консультував коли треба була поміч), доплату за касира прибрали 800грн, щоб Ви їми вдавилися. Витирати кожен тиждень пил ( прибиральницю найміть для цього, це не комфі, де зняв 1телевізор і протер всю полку, це іграшки, де багато маленьких товарів) пильнувати, щоб нічого не вкрали( найміть охоронця на кожен магазин, як в офіс кожного тижня нових співробітників наймати, так це ок).
Я не охоронець, не прибиральник, а касир, за це мені не доплачують, і за касира теж, при тому що я матеріально відповідальний.
2. Урізання зп.
Ви змінили ставку за годину, підняли на 10 грн, ви вважаєте це багато? Урізали % премії від виконання плану, при цьому збільшили кількість годин, на які премія поширюється. Ну да ж ми безсмертні поні, пахать можна без вихідних, похер на сім'ю, дітей, батьків особисте життя,
Ти повинен жити на роботі, особливо на Новий рік, і получиш ти хер,бо плани нереальні ставят.
А ще можуть безпідставно звільнити бо не виконав план та показники і насрать керівництву, що літом мало купують, бо немає школи, канікули, люди пороїзджалися.
3. Зневажливе ставлення до працівників і їх умов праці.
Брати телефон в руки неможна, але повинні читати чатикомпанії;
Після обстрілу всю ніч, сидіння у бомбосховищі, дайбог на ранок вижив, і квартира ціла , то зауваження що не посміхаєтесь, і вправда чого б це, та неквапливо ходите по магазину.
Поставили по 1 стільчику на каси.
Людей на касі працює більше, сидіти на ньому неможна, бо прийде скарга, навіщо він тоді, щоб собі галочку поставити, чи що.
В нормальних магазинах касири сидять, навіть в самих задрипаних.
Ми працюємо по 8 годин на ногах, у всіх проблеми зі здоров'ям, особливо спиною та ногами від стоячої роботи, Ви хоч раз поцікавились , як це?
Нам не можна сидіти навіть на 5хв. у відсутності покупців .
Ні, вам похер, сидите в своїму офісу, в зручних кріслах з кондиціонерам, і думаєте, як би ще ускладнити життя співробітникам.
Ви хоч раз допомогли матеріально сім'ям, у яких чоловіки на фронті, чи працівникам яких тцк забрало. Бронь собі в офісі всі поробили, так що на директорів навіть не вистачило.
Подарунки на Новий рік хоч раз дітям співробітників подарували, 1 раз у 2024 році, ганбьа, дитячий магазин і за стільки років ніколи не дарував подарунки.

Ви знецінюєте нашу працю, в облича посміхаєтесь, а потім Ви кажете, що ми ніякі через невиконання плану і показників, це для Вас важливіше за життя та здоров'я ваших працівників, ви на них чхати хотіли, побільше собі в офіс набрати людей, гарну зарплату їм дати, повідкривати нових магазинів, і похер, що в інші треба персонал, що після вашого приходу половина співробітників звільнилася, може із-за Вас.
?
Відношення до людей, як до речей.
Багато років працюєте в компанії?Це погано, треба Вас звільнити, в інших компаніях цінують працівників, які довго працюють, у вас навпаки.

Дохід компанії дощволяє платити рядовим співробітникам високу зарплату, Ви ж називаєте це оптимізацією доходів, урізаючи зп, найнявши кучу співробітників в офіс, нуда на простих людях можна економити.
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Керівництво, яке прийшло з Комфі

Робота ці й мережі довела до суїцідальних думок!

Гость Гость 4 августа, 2025 год
Плюси.
× Платять вчасно "великі" гонорари, але є нюанс, він відповідає часовому відрізку 2020 року, а на дворі вже 2025р.
× Офіційне працевлаштування, але є нюанс, не має медичної страховки, тобто як що у Вас на фоні нелюдського навантаження почнеться, наприклад, захворювання спини...спойлер ПРОБЛЕМИ ЗІ СПИНОЮ та НОГАМИ У ВАС БУДУТЬ, бо Вам не можна сидіти навіть на 5хв. у... Читать отзыв
Плюси.
× Платять вчасно "великі" гонорари, але є нюанс, він відповідає часовому відрізку 2020 року, а на дворі вже 2025р.
× Офіційне працевлаштування, але є нюанс, не має медичної страховки, тобто як що у Вас на фоні нелюдського навантаження почнеться, наприклад, захворювання спини...спойлер ПРОБЛЕМИ ЗІ СПИНОЮ та НОГАМИ У ВАС БУДУТЬ, бо Вам не можна сидіти навіть на 5хв. у відсутності покупців чи задач в залі. Ваш максимум відпочинку це обід...Ви будете лікувати це своїми силами, компенсувати витрати найкраща мережа Будинок іграшок не буде.

Мінуси.
× Ви не маєте права брати телефон в руки, але повинні читати чати;
× Після безперервного обстрілу тривалістю в цілу ніч, від керівництва Ви будете отримувати нарікання що не маєте усмішки на своєму обличчі, а ще неквапливо ходите по магазину;
× Зниження ЗП, так так Ви не помилились в тому що прочитали. Не очікуйте що будете отримувати хорошу зарплатню;
× Постійний тиск, кожного Божого дня, це зламає Вам бажання радіти життю і бачити в ньому сенс;
× Знецінення праці, Ви круто продаєте - це Вам скажуть в обличчя, але згодом з головного офісу прийде лист на емейл в якому Ви нездара з поганими показниками. Це лицемірство жнищило моє ментальне здоров'я;
× Фізичне навантаження за межею нормального, приклад, приїхала машина з товаром 20 коробок кожна по 20 - 25 кг. Ви маєте підняти і покласти на тачку, завести в магазин, зняти з тачки ці коробки, далі поставити товар на прихід, прийняти його, розставити на полиці паралельно консультувати покупців обов'язково ПОСМІХАТИСЬ. І таке навантаження майже кожного дня.
× А ще окрема графа цього жаху Нове керівництво, що прийшло з Комфі. Дякую Вам від всього серця за зниження ЗП Ви НАЙ КРАЩІ!
× Чи будуть Вас навчати користуватись засобами пожежогасіння звісно - Ні, як що Вам пощастить натрапити на гарного директора то він Вас і навчить;
× Не має охоронця в магазині, тому Ваша безпека залежить від ласки Ісуса Христа та швидкості реакції служби охорон на тривожну кнопку.
× Постійно змінюється колектив, бо ті хто приходять до нас працювати, не можуть витримати такого навантаження і зневажливого відношення та заробітньої плати;
Як що Ви розглядає працевлаштуватись в цю компанію подумайте ТРИЧІ, бо в гарних компаніях не може бути відкрито десятки вакансій
на протязі не одного року
Достоинства:
  1. Не має
Недостатки:
  1. ВСЕ

Розчарування!

Марина Марина 1 июля, 2025 год
Біля 18 років я клієнт цього магазину і сьогодні розчарувалась, хоч і дрібниця, але неприємно! У мене був промо код на знижку, але його відмовились застосовувати, називаючи якісь дивні причини. Мало того, що бонуси вже не діють, так ще і промо коди не приймають. Відпало будь яке бажання щось купувати тут!

Обслуговування клас

Олег Олег 17 мая, 2025 год
Обслуговування класс!
А от умови праці для співробітників ні.
Я вже багато років є вашим клієнтом, а Ви ніяк не можете забезпечити належні умови праці Вашим співробітникам.
Стульчики на касах, щоб касири не стояли, комірник щоб дівчата не таскали важкі коробки ( офіс напевно броні собі 100% поробив, а для співробітників зась). Мене завжди консультував продавець Павло Ріаер Мол, прийшовши... Читать отзыв
Обслуговування класс!
А от умови праці для співробітників ні.
Я вже багато років є вашим клієнтом, а Ви ніяк не можете забезпечити належні умови праці Вашим співробітникам.
Стульчики на касах, щоб касири не стояли, комірник щоб дівчата не таскали важкі коробки ( офіс напевно броні собі 100% поробив, а для співробітників зась). Мене завжди консультував продавець Павло Ріаер Мол, прийшовши до магазину, виявилося, що його мобілізували - жаль, жаль що Ви не цінуєте своїх співробітників.
У мене теж є бізнес, я завжди піклуюсь про своїх підлеглих, як про своїх дітей, а от Ви я бачу ні.

Жахливі продаці магазину

Гость Гость 4 мая, 2025 год
Я сьогодні вечері близько 10 години прийшла до магазину до мене так не хто не підійшов тому що вони були зайнятті свойми справами тоб то стояли за касою розмовляли коли я вибрала іграшку підійшла до каси то вони там стояли злі не привітались та огидно розмовляли що тепер не хочиться туди ходити зовсім коли вони мені придложили дополненія я відмовилась... Читать отзыв Я сьогодні вечері близько 10 години прийшла до магазину до мене так не хто не підійшов тому що вони були зайнятті свойми справами тоб то стояли за касою розмовляли коли я вибрала іграшку підійшла до каси то вони там стояли злі не привітались та огидно розмовляли що тепер не хочиться туди ходити зовсім коли вони мені придложили дополненія я відмовилась то вони промовили таку фразу тю що трудно було взяти магазин знаходиться в місті Кривий ріг
Достоинства:
  1. хороший асортимент
Недостатки:
  1. огидні працівники
1 не согласен Показать 1 ответ

Електроний чек

Вікторія Вікторія 11 апреля, 2025 год
Доброго дня, поставте таблички на касах, де електроний чек, а де звичайний. Невже це так важко.
Не раз була свідком ситуації, коли покупець ображав касирів, за те, що вони йому не видали чек, і це, як він казав, не його проблеми, що тут електрона каса, мені не треба Ващі смс, ви мені потім їх кожень день будете висилати і.д. Мені... Читать отзыв
Доброго дня, поставте таблички на касах, де електроний чек, а де звичайний. Невже це так важко.

Не раз була свідком ситуації, коли покупець ображав касирів, за те, що вони йому не видали чек, і це, як він казав, не його проблеми, що тут електрона каса, мені не треба Ващі смс, ви мені потім їх кожень день будете висилати і.д. Мені потрібен нормальний чек, а коли йому запропонували зробити повернення, а потім підійти на іншу касу пробити і йому видадуть чек, то там таке полилося, що на голову не налазить.
Купувала машинки хот вілс, на касі пробилась знижка на другу, була приємно вражена, але розсилки ніде не було. Будь ласка робіть розсилку покупцям про акції і прописуйте детально умови, бо була свідком ситуації, передімною хлопець купував товар, а на касі акція не спрацювала, дівчинка на касі звонила, але проблему не вирішили.
Чому за Ващі провтики, повині віддуватися рядові співробітники.

Касири мабуть кожень день вислуховують від покупців.
І поставьте стульчики нарешті касирам ( бачу на рекламу по всьому місту грощі є, а на належно створені умови праці для співробітників немає)
І ще побажання поверніть на касу антістреси і слайми, я кожен раз коли підходила щось і купувала, а зараз там тільки цукерки і вода -печально.

Пишу це бо теж колись працювала у торговому залі і знаю як це.

Рівер Мол Київ

Гость Гость 10 апреля, 2025 год
Доброго дня. Хочу поставити найвищу оцінку обслуговування. Консультація була на найвищому рівні, обслуговувала дівчинка касир зі світлим волосям Катерина, якщо не помиляюсь, я довго не бачила своїх похресників, тому не знала, що їм подарувати, а тут подарунок прийшовся до дущі, як то кажуть.
Моя похресниця залишилася подарунком дуже задоволена.
Окремо хочу звернутися до власників Будинку Іграшок, так як у молодості... Читать отзыв
Доброго дня. Хочу поставити найвищу оцінку обслуговування. Консультація була на найвищому рівні, обслуговувала дівчинка касир зі світлим волосям Катерина, якщо не помиляюсь, я довго не бачила своїх похресників, тому не знала, що їм подарувати, а тут подарунок прийшовся до дущі, як то кажуть.
Моя похресниця залишилася подарунком дуже задоволена.

Окремо хочу звернутися до власників Будинку Іграшок, так як у молодості теж працювала у торговому залі. Поставте нарешті стульчики касирам, бо майже у всіх магазинах у Європі, де я була за 3 роки, які виїзжала, касири сидять і отримують гідну оплату праці, а в Україні теж майже всюди касири сидять, але оплачується їхня праця не завжди гідно
Піклуйтеся будь ласка про здоров'я ваших співробітників.

Жахливе обслугавування

Гость Гость 25 марта, 2025 год
Консультант поводила себе некоректно та зверхньо. Купуючи товар за 1500грн почала з високомірною інтонацією говорити: "Ви точно бажаєте придбати це? Товар поверненню не підлягає". Було неприємно спілкуватись з цим працівником.
Достоинства:
  1. Якісний товар
Недостатки:
  1. Обслуговування працівником
1 согласен

Некомпетентність консультантів та касира

Анонім Анонім 13 марта, 2025 год
Доброго дня
купувала час від часу родиною в магазині Будинок іграшок Полтава, ТЦ Конкорд
тільки після декілька років користування дізналася що у них треба теж застосунок. Але нехай. до цього консультанти завжди повідомляли про кількість бонусів та до поки вони діють.
чотири дні потому купували машинки хот вілс, та виявили що на рахунку є 150 бонусів. довольні прийшли вчора ще... Читать отзыв
Доброго дня
купувала час від часу родиною в магазині Будинок іграшок Полтава, ТЦ Конкорд
тільки після декілька років користування дізналася що у них треба теж застосунок. Але нехай. до цього консультанти завжди повідомляли про кількість бонусів та до поки вони діють.
чотири дні потому купували машинки хот вілс, та виявили що на рахунку є 150 бонусів. довольні прийшли вчора ще до магазину виявилося що бонусів немає, а є тільки 45. та й те можна списати 30 процентів???
як виявилося то була якась скрита акція, яка діялаа не тривалий час про що не було сказано.
до цього з бонусними програмами проблем не було вони не згорали.
встановила застосунок подивилася на ці бонуси. просто списали по жадібному. ну добре.
будьте уважні, ніхто не зацікавлений щоб ви списували акційні бонуси вчасно. Некомпетентність консультантів та касира - Некомпетентність консультантів та касира
Достоинства:
  1. років тому було ліпше та привитніше
Недостатки:
  1. про акції не повідомляють та строки їх дії
  2. подорожчали товари
  3. низький застарілий асортимент

Жахливе обслуговування і не вирішення проблеми

Гость Гость 23 января, 2025 год
Доброго дня!)
Дуже розчарована Вашим магазином за адресою:м.Київ,вул.Лобановського,4А,а саме обслуговуванням співробітників ..Купувала хрещеннику до свята машинку на управлінні (12.01.2025р),придбала відразу комплект батарейок «Duracel» комплектом за 400грн,касир-консультант не провірив якість та справність машинки в моїй присутності (хоча мав це зробити..не виконав свої посадові обовʼязки)..а машинка несправна.,не працює..дитині все свято було зіпсовано..залишилась без улюбленої іграшки…Коли прийшла з машинкою до магазину він був... Читать отзыв
Доброго дня!)
Дуже розчарована Вашим магазином за адресою:м.Київ,вул.Лобановського,4А,а саме обслуговуванням співробітників ..Купувала хрещеннику до свята машинку на управлінні (12.01.2025р),придбала відразу комплект батарейок «Duracel» комплектом за 400грн,касир-консультант не провірив якість та справність машинки в моїй присутності (хоча мав це зробити..не виконав свої посадові обовʼязки)..а машинка несправна.,не працює..дитині все свято було зіпсовано..залишилась без улюбленої іграшки…Коли прийшла з машинкою до магазину він був зачинений,хоча повітряної тривоги не було..зателефонувала на гарячу лінію,відповіли ,що зʼясують чому він зачинений,але так ніхто не перетелефонував..прийшовши втретє дозволили повернути тільки машинку,без батарейок…а навіщо вони мені тепер…це помилка касира,який не провірив відразу,але прикро що захищаючи співробітників ,втрачаєте довіру своїх постійних клієнтів..постійно купувала іграшки в Вашій мережі (м.Харків)понад 10-ти років,в ТРЦ Дафі»та «Караван»проблем ніколи не було.,.тепер ходити не буду й іншим не пораджу..
1 согласен

Приємні продавці і шикарний вибір іграшок

Даша Даша 22 января, 2025 год
Перед святами з чоловіком завітали до магазину.І довго не могли обрати іграшку,тому що асортимент вражає 😍. Але дівчинка консультант нам в цьому допомогла , зробили покупку ...відкрили карту магазину. Діткам подарунки дуже сподобалися.Чоловіку також🤣

Булінг серед працівників від колеги чоловіка

Роман Роман 18 января, 2025 год
Доброго дня.
Переважно не пишу відгуки, але те що я почув, мусило мене це написати.
Я іноді заходжу в Будинок іграшок у Рівер Молі обслуговування завжди приємне на касі.
Сьогодні 18.01 зайшов.
Був свідком неприємної ситуації, точніше, чув. Стояв я біля машинок, приглядався, тут повз мене проходить працівник чоловік, такий з бородкою, помойму Олександр звати, вибачте але коли... Читать отзыв
Доброго дня.
Переважно не пишу відгуки, але те що я почув, мусило мене це написати.
Я іноді заходжу в Будинок іграшок у Рівер Молі обслуговування завжди приємне на касі.
Сьогодні 18.01 зайшов.
Був свідком неприємної ситуації, точніше, чув. Стояв я біля машинок, приглядався, тут повз мене проходить працівник чоловік, такий з бородкою, помойму Олександр звати, вибачте але коли він проходив від нього воняло сигаретами.
Стою і через декілька хвилин чую, зі слів дівчат,які виходили з приміщення, напевно підсобка, що цей чоловік, дуже не коректно обізвав свою колегу дівчину, суть не знаю, та це напевно неважливо, але ніщо не дає права чоловіку ображати дівчину, жінку.
Вони ще зауважили що ніхто на особистості не переходив, і було сказано в шутливій формі, а те що він сказав це булінг.
Він сказав щось потипу -це твої ноги як драндулєт, а у мене засіб пересування -велосипед, який треба заряджати.
Як я зрозумів, що він їздить на велосипеді, і ставить його у підсобному приміщенні, а це займає багато місця, а дівчатам немає де пройти, сісти. Навіть якщо це так, це не дає йому права так казати.
Поважаючий себе чоловік, у якого є гідність, повага до протилежної статі, ніколи не опуститься до такого рівня.
Це ж яка неповага у цього чоловіка до дівчат, некоректність, образа, як б на місті хлопця цієї дівчини йому вмазав, вибачте
Я сам чоловік, батько, син, маю дружину, дочок, і для мене це шок.

Цінники на товарі не зпівпадають з ціню в чеку. Хамське відношення з боку касиру.

Юлія Юлія 6 января, 2025 год
28.12.2024 року купували LEGO Minecraft Притулок для тварин за ціною 499 грн.,ціна була вказана на коробці товару,він був на знижці. Після оплати на касі зрозуміли, що продали нам його дорожче, а саме за ціною 779 грн. Коли запитали касира, чому ціна не відповідає ціннику, отримали відповідь, що працівники не встигають змінювати цінники.Я запитала, чи знає вона, що по закону я... Читать отзыв 28.12.2024 року купували LEGO Minecraft Притулок для тварин за ціною 499 грн.,ціна була вказана на коробці товару,він був на знижці. Після оплати на касі зрозуміли, що продали нам його дорожче, а саме за ціною 779 грн. Коли запитали касира, чому ціна не відповідає ціннику, отримали відповідь, що працівники не встигають змінювати цінники.Я запитала, чи знає вона, що по закону я маю право придбати за..,я не встигла навіть договорити, як мені не дуже приємним тоном відповіли, що я маю право повернути товар, якщо мене ціна не влаштовує. Звернулися на гарячу лінію.Працівник отримав всю інформацію та обіцяв розібратися та повідомити про результат.Чекала на повернення різниці вартості, так як законом про права споживачів, має бути саме так.Сьогодні 06.01.2025, ніякого рішення так і не отримали.Дуже неприємна ситуація. НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАНИЙ МАГАЗИН, так як покупців просто дурять та працюють в розріз з законодавством. Хоча до цього була постійним клієнтом цього магазину.
Достоинства:
  1. Надіялись, що питання буде вирішено.
Недостатки:
  1. Готуйтесь до того, що на касі вам доведеться заплатити більше.Та слухати некомпетентного касира, який не розуміє, які права має покупець в ситуації.
1 согласен

Виховайте своїх продавців-консультантів

Гость Гость 4 декабря, 2024 год
Сьогодні забирала онлайн а замовлення в ТЦ Лавіна на Берковецькій, Київ
Сталося так, що в мене форматнувся тел і номер замовлення був в цьому телефоні. Коли я прийшла до магазину забирати своє онлайн замовлення і сказала, що я можу сказати лише номер телефону, то касир-консультант Анна скривила свою фізіономію так, що аж стало не по собі. + ще й... Читать отзыв
Сьогодні забирала онлайн а замовлення в ТЦ Лавіна на Берковецькій, Київ

Сталося так, що в мене форматнувся тел і номер замовлення був в цьому телефоні. Коли я прийшла до магазину забирати своє онлайн замовлення і сказала, що я можу сказати лише номер телефону, то касир-консультант Анна скривила свою фізіономію так, що аж стало не по собі. + ще й нагрубила!
Тепер питання, я прийшла на ринок , чи можливо, все ж таки в дитячий магазин, який має імʼя та обличчя? І де повинні зустрічати з посмішкою і позитивом??? Надію на вашу реакцію та відповідь!

Про знижку до Дня нароження

Анна Анна 2 октября, 2024 год
У БІ є замануха до Дня народження. Купуєш неакціні товари за 7 днів до, в ДН, і 7 днів після ДН, і отримуєш 15 % знижки. АЛЕ є нюанс.
На кожен товар у цьому магазині нараховуються бонуси у розмірі 15 % від вартості товару. А коли Ви купуєте з тою "крутою" знижкою, бонуси Вам не нараховують. Тобто Ви умовно виходите... Читать отзыв
У БІ є замануха до Дня народження. Купуєш неакціні товари за 7 днів до, в ДН, і 7 днів після ДН, і отримуєш 15 % знижки. АЛЕ є нюанс.

На кожен товар у цьому магазині нараховуються бонуси у розмірі 15 % від вартості товару. А коли Ви купуєте з тою "крутою" знижкою, бонуси Вам не нараховують. Тобто Ви умовно виходите в 0. Різниця лише в тому що Ви ці бонуси використали одразу при покупці, і все.

Головне красиво покупцеві розповісти про знижку, якої по факту не існує.
1 согласен

Гарне обслуговування

Гость Гость 14 сентября, 2024 год
Добрий день,хочу залишити відгук про магазин у м. Кривий Ріг нещодавно купували доньці подарунок на день народження, не знали що обрати, але продавець- консультант нам дуже допоміг з вибором. Все в дрібницях розповіли, як правильно користуватись, що і як робити, купували 3D набір з гіпсу вийшла чудова така картинка, дитина залишилась у захваті. Були завжди ввічливі та доброзичливі.
Достоинства:
  1. Ввічливі, дружелюбні, допоможуть зі всім навіть якщо не знаєте що дарувати
Недостатки:
  1. Не має

Будинок іграшок Кривий ріг

Гость Гость 8 сентября, 2024 год
Магазин знаходиться ну вдобно, аж на другому поверсі докі до них дійдеш за будеш по що прийшов…Продавці погано працюють я доки був з жінкою в магазині до мене підійшла продавець придложила до помоглу я відмовився…Але коли ми виходили з дружиною з магазину з одних із продавців прозвучала така фраза якого х*я було заходити і не чого не купувати .Було сказано... Читать отзыв Магазин знаходиться ну вдобно, аж на другому поверсі докі до них дійдеш за будеш по що прийшов…Продавці погано працюють я доки був з жінкою в магазині до мене підійшла продавець придложила до помоглу я відмовився…Але коли ми виходили з дружиною з магазину з одних із продавців прозвучала така фраза якого х*я було заходити і не чого не купувати .Було сказано типу того
Достоинства:
  1. Гарний магазин
Недостатки:
  1. Не гарні продавці

Погана викладка товару

Гость Гость 18 августа, 2024 год
Доброго дня,хочу залишити відгук на магазин Будинок іграшок в місті Кривий ріг,в цілом хороший магазин добрі і вічливі продавці і кісира ...Но мені зосвсім від пало бажання ходити в цей магазин викладка товару зовсім не охайний магазин одна машинка одной фірми лижить в трьох містах зовсім не хто за цим не слідкує на кассі прям в тюхують пакети воду і... Читать отзыв Доброго дня,хочу залишити відгук на магазин Будинок іграшок в місті Кривий ріг,в цілом хороший магазин добрі і вічливі продавці і кісира ...Но мені зосвсім від пало бажання ходити в цей магазин викладка товару зовсім не охайний магазин одна машинка одной фірми лижить в трьох містах зовсім не хто за цим не слідкує на кассі прям в тюхують пакети воду і цукерки хотя я пришла по одну ігращку ...
Я ПРОЩУ АДМІНОСТРАТОРА ПРИЙНЯТИ МЕНРИ
Достоинства:
  1. добрі і вічливі продавці і кісира
Недостатки:
  1. фірми лижить в трьох містах зовсім

Некомпетентні працівники в магазині м. Києва,по вул.Гната Хоткевича 1В

Гость Гость 31 июля, 2024 год
Жахливе спілкування з покупцями,неадекватні працівники,які взагалі не слідкують за своїм товаром а потім через багато часу виявляють претензії до покупців. Однозначно не рекомендую цей магазин,співробітники просто жахливі.
1 согласен

Будинок іграшок, Кривий Ріг

Гость Гость 23 июня, 2024 год
Звертаюся до тих, хто хотів би там працювати. Не треба цього... Якщо ви хороша людина і не маєте стервозності, ви там не виживете...Просто гадюче кодло, дєдовщіна якась. Вони не вміють нормально розмовляти ні з персоналом, ні з покупцями. До середнього класу ще якось терпимі,а до бідних людей навіть підходити не хочуть... Якщо людина питає про мильні бульбашки, то вони... Читать отзыв Звертаюся до тих, хто хотів би там працювати. Не треба цього... Якщо ви хороша людина і не маєте стервозності, ви там не виживете...Просто гадюче кодло, дєдовщіна якась. Вони не вміють нормально розмовляти ні з персоналом, ні з покупцями. До середнього класу ще якось терпимі,а до бідних людей навіть підходити не хочуть... Якщо людина питає про мильні бульбашки, то вони аж морди кривлять. Клієнтоорієнтованість "на висоті"
1 согласен

Будинок іграшок , Кривий Ріг

Гость Гость 23 июня, 2024 год
Була на співбесіді з Н. Олегівною. Можу сказати, що працювати з таким начальником- найгірше,що може бути для робітника. Вона зухвала і якась хвастлива. Навіщо мені розповідати,що ти маєш другу вищу освіту? І так виділила гордо:" Психологічну освіту" ...а ще мені не сподобалося, як принизливо вона розповідала про минулих робітників. Таке враження , що вона хоче самоствердитися.
Видно,що вона... Читать отзыв
Була на співбесіді з Н. Олегівною. Можу сказати, що працювати з таким начальником- найгірше,що може бути для робітника. Вона зухвала і якась хвастлива. Навіщо мені розповідати,що ти маєш другу вищу освіту? І так виділила гордо:" Психологічну освіту" ...а ще мені не сподобалося, як принизливо вона розповідала про минулих робітників. Таке враження , що вона хоче самоствердитися.
Видно,що вона не поважає людей. Боже збав від такої праці)
1 согласен

Большой выбор

Алекс Алекс 11 мая, 2024 год
Все здесь налажено и выбор очень даже приемлемый. Все налажено. Мне нравится такое профессиональное место. Все на хорошем уровне.

Обман та некомпетентність

Анастасія Анастасія 11 мая, 2024 год
10.05 на сайті було оформлене замовлення 24742805 на ляльку Lol. Сума замовлення з використанням бонусів 474грн. Наступного дня у магазині при отриманні замовлення, мені названа сума 574грн. На запитання чому змінилася сума, продавці не змогли відповісти. Після дзвінка продавця на гарячу лінію, було озвучене, що 100грн. бонусів діяли тільки до 10.05, тому зараз вони не враховуються. Але чому я дізнаюсь... Читать отзыв 10.05 на сайті було оформлене замовлення 24742805 на ляльку Lol. Сума замовлення з використанням бонусів 474грн. Наступного дня у магазині при отриманні замовлення, мені названа сума 574грн. На запитання чому змінилася сума, продавці не змогли відповісти. Після дзвінка продавця на гарячу лінію, було озвучене, що 100грн. бонусів діяли тільки до 10.05, тому зараз вони не враховуються. Але чому я дізнаюсь про це лише на касі під час отримання замовлення? У viber та особистому кабінеті жодної інформації. Більше того, в особистому кабінеті досі активні 125грн. бонусів.
Купила цю ляльку без жодних проблем поруч в Антошці.
Далі ще цікавіше. Пару годинами пізніше, зайшовши до особистого кабінету, я дізнаюсь, що моє замовлення змінене. Номер той же, а зміст інший. Хоча я ніяких змін не робила. Після звернення до оператора та довгого листування з'ясувалося наступне: Уточнили. Вони сказали, що прийшли за цим замовленням, неможливо було списати бонуси які згоріли за датою, тому людина відмовилася від ляльки і пішла. Видимо система заглючила і показала покупку наступної людини Вам в кабінеті.
Яким чином покупка наступної людини опинилася в моєму замовленні, під тим самим номером та ще й у статусі Повернено повністю. Хоча, коли замовлення не отримано, воно у статусі Скасовано. Дивним чином, бонуси з покупки наступного покупця в сумі 125грн. співпадають з кількістю моїх бонусів. Дива та й годі.
Далі мене повідомляють, що 100 бонусів буде повернено на мій рахунок в понеділок. На запитання: чому? Вони ж згоріли.
Відповідь: у якості вибачення.
Тобто годину мене переконували в тому, що зі сторони магазину все зроблено і вірно, і тут вибачення. Дива продовжуються...
Вкрай негативне враження: жодних повідомлень про зміну кількості бонусів, на даний момент бонуси все ще відображаються, хоча по факту їх немає, самовільно вносять зміни у ваше замовлення і намагаються вам переконати, що це збій, на всі ваші запитання шаблонні відповіді... Можна ще довго перелічувати.
Якщо вам хочеться такого відношення, вам у Будинок іграшок
1 согласен

Наявний брак в ігрових наборах LOL Surprise Haribo

Гость Гость 17 февраля, 2024 год
Хочу поділитися неприємним інцидентом, який стався нещодавно зі мною при покупці ігрових наборів LOL Surprise Mini Sweets Haribo Смаколики в Будинку іграшок. Спочатку я купила один ігровий набір і подарувала його дитині знайомих. При розпаковці виявилося, що лялька має брак. У неї одна нога була спрямована стопою до переду, а інша - до заду. Правда, коли я звернулася до магазину,... Читать отзыв Хочу поділитися неприємним інцидентом, який стався нещодавно зі мною при покупці ігрових наборів LOL Surprise Mini Sweets Haribo Смаколики в Будинку іграшок. Спочатку я купила один ігровий набір і подарувала його дитині знайомих. При розпаковці виявилося, що лялька має брак. У неї одна нога була спрямована стопою до переду, а інша - до заду. Правда, коли я звернулася до магазину, де здійснювала покупку, дівчата поміняли мені бракований товар на новий за наявності чека без всяких проблем. За це магазину велика дяка. Як потім повідомили мені знайомі, з новим набором було все ок.
Також я купила такий самий набір Haribo в Будинку іграшок і для своєї дочки. В результаті, коли дочка відкрила капсулу і почала одягати ляльку, виявилося, що дві туфельки в наборі були на ліву ногу🤷‍♂️.
Тобто із трьох наборів Haribo, які нам пощастило вцілому відкрити, два мали брак, що викликає питання до виробника. З таким я зустрічаюся вперше, бо раніше неодноразово купували різні набори ляльок LOL і все було добре.

Гарний вибір

Михайло Черевко Михайло Черевко 12 ноября, 2023 год
Дуже сподобався вибір іграшок тут. Дуже прийнятні ціни. Гарне ставлення до клієнта. Все як належить. Взагалі без жодних нарікань. Все сподобалось
Будинок іграшок
Детская одежда, обувь, аксессуары, книги и другие товары

Рейтинг 2 из 5 на основании 59 отзывов
Товары для детей
Интернет магазин chipollino.com.ua
Интернет магазин chipollino.com.ua

Рейтинг: 4.9
112 отзывов
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
235 отзывов
Интернет магазин "Mini baby"
Интернет магазин "Mini baby"

Рейтинг: 5
128 отзывов
Next
Next

Рейтинг: 3.2
98 отзывов
Watsons
Watsons

Рейтинг: 2.8
882 отзыва
Магазин «Щодня»
Магазин «Щодня»

Рейтинг: 3.5
2 отзыва
fiksiki.com.ua
fiksiki.com.ua

Рейтинг: 3.9
169 отзывов
​DeFacto
​DeFacto

Рейтинг: 1.5
29 отзывов
Антошка Детский магазин
Антошка Детский магазин

Рейтинг: 2.3
221 отзыв