Доброго дня. Я як покупець вашого магазину, хочу сказати, що була неприємно вражена ситуацією свідком якої я стала. Була з дитиною на Дні Народженні, спочатку купила імениниці подарунок, потім пообіцяла, своїй дитині, що ми після святкувань зайдемо і купимо іграшку їй. Це було десь о 12 годині, повернулися в магазин ми об 17. В магазині 3 каси, черг в принципі не повинно бути, але я наблюдала таку картину: Що вранці коли ми купували іграшку, що ввечері за однією із кас сидів чоловік з ноутбуком, який як розумію не є співробітником магазину, бо бейджа в нього не було, і він не був в уніформі, голосно розмовляв по телефону по своїм особистим справам, що явно заважало покупцям, створював черги, бо повноцінно працювали тільки 2 каси, а людей багато було, не дозволив касиру поставити табличку: каса не працює, коли їй треба було перерахуватися, вибачьте а коли їй це робити? Після роботи, ви будете це оплачувати як додаткову годину, напевно ж ні? Я ввважаю це неповага до працівника. Повітряні кульки які сують на кожному кроці, розумію що це не вина співробітників, а недолугого керівництва офісу, приберіть це, як і нав'язливу консультацію. ГОЛОВНЕ ВЕСЬ ЦЕЙ ЧАС ВІН СИДІВ НА СТІЛЬЦІ, ЯКИЙ СТОЯВ ОДИН НА КАСІ: ДІВЧАТА ВЕСЬ ДЕНЬ СТОЯЛИ НА НОГАХ, НЕ МАЛИ ЗМОГИ НАВІТЬ ПРИСІСТИ. ЦЕ ЯК ВЗАГАЛІ РОЗУМІТИ? Один стілець для трьох людей, які працють і не мають змоги навіть сісти за день, я вже не кажу про похід в туалет, бо почула фразу від цього чоловіка: що Ви багато виходите? Ви серйозно? Ще будете рахувати скільки людина вийшла в туалет. ЦЕ ЖАХ І НЕПОДОБСТВО.
Про нормальні умови праці для співробітників компанія Альфа Забава явно не знає, або їх не дотримується!!!! НАПИШУ НА ВАС СКАРГУ В ДЕРЖУПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ЗА БУЛІНГ ПРАЦІВНИКІВ І НЕДОТРИМАННЯ НОРМАЛЬНИХ УМОВ ПРАЦІ, бо почитала відгуки в інтернеті стосовно роботи в вашій компанії і була в шоці. Не хотіла б щоб моя дитина працювала в такій компанії. У мене створювалось враження що ця людина явно заважала всьому робочому процесу ніж допомагала. Взагалі за останні пів року зміни в компанії пішли в негативну сторону, бачу це через кількість вакансій які з'являються кожного місяця. Напевно це через те що нормальні співробітники звільняються і їх не цінують. А консультація була на найвищому рівні Рівер Мол як завжди дякую
Булінг від працівників офісу і неповага до рядових співробітників - Відгуки про Будинок іграшок
Це було десь о 12 годині, повернулися в магазин ми об 17.
В магазині 3 каси, черг в принципі не повинно бути, але я наблюдала таку картину:
Що вранці коли ми купували іграшку, що ввечері за однією із кас сидів чоловік з ноутбуком, який як розумію не є співробітником магазину, бо бейджа в нього не було, і він не був в уніформі, голосно розмовляв по телефону по своїм особистим справам, що явно заважало покупцям, створював черги, бо повноцінно працювали тільки 2 каси, а людей багато було, не дозволив касиру поставити табличку: каса не працює, коли їй треба було перерахуватися, вибачьте а коли їй це робити? Після роботи, ви будете це оплачувати як додаткову годину, напевно ж ні? Я ввважаю це неповага до працівника.
Повітряні кульки які сують на кожному кроці, розумію що це не вина співробітників, а недолугого керівництва офісу, приберіть це, як і нав'язливу консультацію.
ГОЛОВНЕ ВЕСЬ ЦЕЙ ЧАС ВІН СИДІВ НА СТІЛЬЦІ, ЯКИЙ СТОЯВ ОДИН НА КАСІ: ДІВЧАТА ВЕСЬ ДЕНЬ СТОЯЛИ НА НОГАХ, НЕ МАЛИ ЗМОГИ НАВІТЬ ПРИСІСТИ. ЦЕ ЯК ВЗАГАЛІ РОЗУМІТИ?
Один стілець для трьох людей, які працють і не мають змоги навіть сісти за день, я вже не кажу про похід в туалет, бо почула фразу від цього чоловіка: що Ви багато виходите?
Ви серйозно? Ще будете рахувати скільки людина вийшла в туалет.
ЦЕ ЖАХ І НЕПОДОБСТВО.
Про нормальні умови праці для співробітників компанія Альфа Забава явно не знає, або їх не дотримується!!!!
НАПИШУ НА ВАС СКАРГУ В ДЕРЖУПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ЗА БУЛІНГ ПРАЦІВНИКІВ І НЕДОТРИМАННЯ НОРМАЛЬНИХ УМОВ ПРАЦІ, бо почитала відгуки в інтернеті стосовно роботи в вашій компанії і була в шоці. Не хотіла б щоб моя дитина працювала в такій компанії.
У мене створювалось враження що ця людина явно заважала всьому робочому процесу ніж допомагала.
Взагалі за останні пів року зміни в компанії пішли в негативну сторону, бачу це через кількість вакансій які з'являються кожного місяця.
Напевно це через те що нормальні співробітники звільняються і їх не цінують.
А консультація була на найвищому рівні Рівер Мол як завжди дякую
відгук
Коментарі до відгуку