Сьогодні 8 серпня 2025 року я відвідав Будинок Іграшок, являюсь вашим постійним клієнтом. Хочу відзначити, що консультанти завжди підходять, вітаються з усмішкою та допомагають у виборі товару. Атмосфера в залі була приємною, і я був задоволений обслуговуванням. Проте, на жаль, була одна неприємна ситуація. Я запитав одного з консультантів, хто має право так з вами спілкуватися, нащо мені консультант... Читать отзыв Сьогодні 8 серпня 2025 року я відвідав Будинок Іграшок, являюсь вашим постійним клієнтом. Хочу відзначити, що консультанти завжди підходять, вітаються з усмішкою та допомагають у виборі товару. Атмосфера в залі була приємною, і я був задоволений обслуговуванням.
Проте, на жаль, була одна неприємна ситуація. Я запитав одного з консультантів, хто має право так з вами спілкуватися, нащо мені консультант відповів, що це нове керівництво у нас в мережі таке. Звати наче Сергій. Його поведінка здалася мені неприйнятною: він розмовляв по телефону, робив зауваження консультантам у присутності клієнтів, при цьому створювалося враження, що він сам перебуває у неадекватному стані. Його манера спілкування виглядала нахабною та непрофесійною. Прошу звернути увагу на цю ситуацію та вжити відповідних заходів, адже такі дії псують репутацію магазину та нівелюють старання інших чудових працівників.
Доброго дня, поставте таблички на касах, де електроний чек, а де звичайний. Невже це так важко. Не раз була свідком ситуації, коли покупець ображав касирів, за те, що вони йому не видали чек, і це, як він казав, не його проблеми, що тут електрона каса, мені не треба Ващі смс, ви мені потім їх кожень день будете висилати і.д. Мені... Читать отзыв Доброго дня, поставте таблички на касах, де електроний чек, а де звичайний. Невже це так важко.
Не раз була свідком ситуації, коли покупець ображав касирів, за те, що вони йому не видали чек, і це, як він казав, не його проблеми, що тут електрона каса, мені не треба Ващі смс, ви мені потім їх кожень день будете висилати і.д. Мені потрібен нормальний чек, а коли йому запропонували зробити повернення, а потім підійти на іншу касу пробити і йому видадуть чек, то там таке полилося, що на голову не налазить. Купувала машинки хот вілс, на касі пробилась знижка на другу, була приємно вражена, але розсилки ніде не було. Будь ласка робіть розсилку покупцям про акції і прописуйте детально умови, бо була свідком ситуації, передімною хлопець купував товар, а на касі акція не спрацювала, дівчинка на касі звонила, але проблему не вирішили. Чому за Ващі провтики, повині віддуватися рядові співробітники.
Касири мабуть кожень день вислуховують від покупців. І поставьте стульчики нарешті касирам ( бачу на рекламу по всьому місту грощі є, а на належно створені умови праці для співробітників немає) І ще побажання поверніть на касу антістреси і слайми, я кожен раз коли підходила щось і купувала, а зараз там тільки цукерки і вода -печально.
Пишу це бо теж колись працювала у торговому залі і знаю як це.
У БІ є замануха до Дня народження. Купуєш неакціні товари за 7 днів до, в ДН, і 7 днів після ДН, і отримуєш 15 % знижки. АЛЕ є нюанс. На кожен товар у цьому магазині нараховуються бонуси у розмірі 15 % від вартості товару. А коли Ви купуєте з тою "крутою" знижкою, бонуси Вам не нараховують. Тобто Ви умовно виходите... Читать отзыв У БІ є замануха до Дня народження. Купуєш неакціні товари за 7 днів до, в ДН, і 7 днів після ДН, і отримуєш 15 % знижки. АЛЕ є нюанс.
На кожен товар у цьому магазині нараховуються бонуси у розмірі 15 % від вартості товару. А коли Ви купуєте з тою "крутою" знижкою, бонуси Вам не нараховують. Тобто Ви умовно виходите в 0. Різниця лише в тому що Ви ці бонуси використали одразу при покупці, і все.
Головне красиво покупцеві розповісти про знижку, якої по факту не існує.
А колектив виявився не дуже приємний. Діректор Грузін Наталя Олегівна на початку працевлаштування була дуже привітна і запевняла що колектив це сім'я і ніякого булінгу, що сама таких людей терпіти не може. Врешті вона сама всім своїм виглядом давала зрозуміти, що вона краще і розумніше. Не може витримувати професіоналізм коли особисто в неї поганий настрій, починає зриватися на інших. Поряд... Читать отзыв А колектив виявився не дуже приємний. Діректор Грузін Наталя Олегівна на початку працевлаштування була дуже привітна і запевняла що колектив це сім'я і ніякого булінгу, що сама таких людей терпіти не може. Врешті вона сама всім своїм виглядом давала зрозуміти, що вона краще і розумніше. Не може витримувати професіоналізм коли особисто в неї поганий настрій, починає зриватися на інших. Поряд з нею відчуваєш себе принизливо. Її зауваження в якості невічливого сарказму були дуже образливі. Ну і куди ж дітися від її висновків про твоє особисте життя. І так як вона навчається на психолога вона звісно думає що знає вас наскрізь. І коли ти кажеш одне і маєш на думці одне вона перекрутить на інше і буде впевнена що вона краще знає що ти хотів сказати і мав на увазі. Якщо маєте бажання влаштуватися на роботу, то двічі подумайте, чи витримаєте ви такий психологічний натиск. Адже її друга вища освіта змушує дивитися на людей звисока. Також дуже люблять пліткувати про інших робітників комплексу ,не виключно що про вас також. Колектив на захист не стане, хоча конфліктів з ними не було. Загалом одне лицемірство. Нормальну зп можна отримати тільки на свята, а загалом цілий рік зп не дуже . Через директора і склалося таке враження про це місце. Не продовжувати співпрацю було кращим рішенням.
Купили дуже дорогу іграшку машинку на пульті керування Spidey and his amazing friends web crawler rc. Іграшка з категорії 1000+ Дитина про неї мріяла.Зробили подарунок,купили в магазині.Іграгка пропрацювала меньше дня пів години увечорі ,і щє годину наступний день.колеса не їздять,заміни батарейок нічого не дали ульт світиться ,машинка дзижчить і не їде.Так магазин навіть не дає можливість залишити відгук на цю... Читать отзыв Купили дуже дорогу іграшку машинку на пульті керування Spidey and his amazing friends web crawler rc. Іграшка з категорії 1000+ Дитина про неї мріяла.Зробили подарунок,купили в магазині.Іграгка пропрацювала меньше дня пів години увечорі ,і щє годину наступний день.колеса не їздять,заміни батарейок нічого не дали ульт світиться ,машинка дзижчить і не їде.Так магазин навіть не дає можливість залишити відгук на цю іграшку.Просто відгуки потребують заповнення данних(які вже є і давно заповнені на сайті) і виводить на сторінку 404.Все. Вже пошук Гугл дав зрозуміти що такі машинки доволі часто перестають працювати наступний день,шок,але ну що вже поробиш Повернути не можливо зв'язку з магазином теж немає.Поїхати туди де купували також немає можливості.Бо спеціально їздили в інше місто в цей магазин.Загально розчарована,бо такі товари повинні мати гарантію,якої як виявляється немає.І я була певна що в БІ не продаються настільки неякісні іграшки що ламаються на другий день щє і за вартістю1600грн....
Достоинства:
Красива реклама магазину,доволі розрекламований,великий вибір іграшок.
Недостатки:
Неякісні іграшки,немає можливості зв'язку з магазином.Не перевіряють товари завчасно.Не дають можливості залишити коментар і відгук на товар,щоб інші батьки не витратили величезних грошей в нікуди.Дуже дорога іграшка зламалась меньше ніж через добу від покупки.
Продавчиня, жіночка років 40 з рудим волоссям, на касі веде себе зверхньо та зневажливо, при тому, що я оплатив готівкою без здачі. Спілкувалась на російській мові (я також, спочатку не звернув на це увагу). Проведіть роботу з персоналом!
Хочу сделать отзыв о работе именно интернет -магазина будинок играшок. Небольшие претензии были уже давно, но можно было уже опустить эти факты, хотя их не должно быть при работе с клиентами ,но последний заказ вообще пришлось заказать игрушку в другом магазине. 1. Во-первых, это работа менеджеров Понятия о товаре не имеют никакого. Когда вы нанимаете на работу сотрудников, они хотя... Читать отзыв Хочу сделать отзыв о работе именно интернет -магазина будинок играшок. Небольшие претензии были уже давно, но можно было уже опустить эти факты, хотя их не должно быть при работе с клиентами ,но последний заказ вообще пришлось заказать игрушку в другом магазине. 1. Во-первых, это работа менеджеров Понятия о товаре не имеют никакого. Когда вы нанимаете на работу сотрудников, они хотя бы немного должны разбираться в продукции, которую продают. Хамство менеджеров Есть аудиозапись разговора, в котором менеджер открыто хамит. Позвонили узнать, почему в течении двух дней так и не отправили заказ, ответа по факту не поступило, только хамство и грубое «я не могу знать, почему не отправили, передам ваш запрос, что вы от меня хотите» Я хочу задать вопрос руководству сети. Зачем вы платите менеджерам, которые не могут ответить на вопросы? Они не знают, отправлен ли товар или когда будет отправлен. На вопросы отвечают как роботы «мы передадим ваш запрос и вам перезвонят» Но никто не звонит в итоге 2. Выбор товара на сайте... это загадка Чтобы найти нужный товар иногда мало ввести его название, видно не весь товар , только часть, нужные товары иногда приходится находить только при помощи артикула, или по разному вписывать название бренда. Например, одна часть кукол видна при введении Barbie, другая же видна при введении в поисковик Барби, третья часть только под артикул видна. 3.Ранее удобством магазина было то, что можно было оформить покупку товара от 1000 грн как оплату частями. Разницы для сети никакой по оплате, но покупатель может оплатить товар за 2-3 платежа уже банку. До февраля 2020 года в личном кабинете на товар действовал дисконт , и уже от суммы со скидкой считалась оплата частями . И вдруг, эта скидка перестала действовать , теперь оплата частями безо всяких скидок. Во всех магазинах дополнительные скидки и скидки по дисконту входят в оплату частями . Ещё пару нововведений и клиентов там явно станет ниже. Если ранее мы рекомендовали всем данный магазин Теперь я не могу рекомендовать на 100%
Будинок іграшок
Детская одежда, обувь, аксессуары, книги и другие товары
Звернення до Керівництва
Проте, на жаль, була одна неприємна ситуація. Я запитав одного з консультантів, хто має право так з вами спілкуватися, нащо мені консультант... Читать отзыв Сьогодні 8 серпня 2025 року я відвідав Будинок Іграшок, являюсь вашим постійним клієнтом. Хочу відзначити, що консультанти завжди підходять, вітаються з усмішкою та допомагають у виборі товару. Атмосфера в залі була приємною, і я був задоволений обслуговуванням.
Проте, на жаль, була одна неприємна ситуація. Я запитав одного з консультантів, хто має право так з вами спілкуватися, нащо мені консультант відповів, що це нове керівництво у нас в мережі таке. Звати наче Сергій. Його поведінка здалася мені неприйнятною: він розмовляв по телефону, робив зауваження консультантам у присутності клієнтів, при цьому створювалося враження, що він сам перебуває у неадекватному стані. Його манера спілкування виглядала нахабною та непрофесійною.
Прошу звернути увагу на цю ситуацію та вжити відповідних заходів, адже такі дії псують репутацію магазину та нівелюють старання інших чудових працівників.
Електроний чек
Не раз була свідком ситуації, коли покупець ображав касирів, за те, що вони йому не видали чек, і це, як він казав, не його проблеми, що тут електрона каса, мені не треба Ващі смс, ви мені потім їх кожень день будете висилати і.д. Мені... Читать отзыв Доброго дня, поставте таблички на касах, де електроний чек, а де звичайний. Невже це так важко.
Не раз була свідком ситуації, коли покупець ображав касирів, за те, що вони йому не видали чек, і це, як він казав, не його проблеми, що тут електрона каса, мені не треба Ващі смс, ви мені потім їх кожень день будете висилати і.д. Мені потрібен нормальний чек, а коли йому запропонували зробити повернення, а потім підійти на іншу касу пробити і йому видадуть чек, то там таке полилося, що на голову не налазить.
Купувала машинки хот вілс, на касі пробилась знижка на другу, була приємно вражена, але розсилки ніде не було. Будь ласка робіть розсилку покупцям про акції і прописуйте детально умови, бо була свідком ситуації, передімною хлопець купував товар, а на касі акція не спрацювала, дівчинка на касі звонила, але проблему не вирішили.
Чому за Ващі провтики, повині віддуватися рядові співробітники.
Касири мабуть кожень день вислуховують від покупців.
І поставьте стульчики нарешті касирам ( бачу на рекламу по всьому місту грощі є, а на належно створені умови праці для співробітників немає)
І ще побажання поверніть на касу антістреси і слайми, я кожен раз коли підходила щось і купувала, а зараз там тільки цукерки і вода -печально.
Пишу це бо теж колись працювала у торговому залі і знаю як це.
Про знижку до Дня нароження
На кожен товар у цьому магазині нараховуються бонуси у розмірі 15 % від вартості товару. А коли Ви купуєте з тою "крутою" знижкою, бонуси Вам не нараховують. Тобто Ви умовно виходите... Читать отзыв У БІ є замануха до Дня народження. Купуєш неакціні товари за 7 днів до, в ДН, і 7 днів після ДН, і отримуєш 15 % знижки. АЛЕ є нюанс.
На кожен товар у цьому магазині нараховуються бонуси у розмірі 15 % від вартості товару. А коли Ви купуєте з тою "крутою" знижкою, бонуси Вам не нараховують. Тобто Ви умовно виходите в 0. Різниця лише в тому що Ви ці бонуси використали одразу при покупці, і все.
Головне красиво покупцеві розповісти про знижку, якої по факту не існує.
Для тих хто шукає роботу
Купили іграшку ,працювала меньше доби
На Б.Хмельницького
Постоянно ухудшается качество работы интернет-магазина
1. Во-первых, это работа менеджеров
Понятия о товаре не имеют никакого. Когда вы нанимаете на работу сотрудников, они хотя... Читать отзыв Хочу сделать отзыв о работе именно интернет -магазина будинок играшок. Небольшие претензии были уже давно, но можно было уже опустить эти факты, хотя их не должно быть при работе с клиентами ,но последний заказ вообще пришлось заказать игрушку в другом магазине.
1. Во-первых, это работа менеджеров
Понятия о товаре не имеют никакого. Когда вы нанимаете на работу сотрудников, они хотя бы немного должны разбираться в продукции, которую продают.
Хамство менеджеров
Есть аудиозапись разговора, в котором менеджер открыто хамит. Позвонили узнать, почему в течении двух дней так и не отправили заказ, ответа по факту не поступило, только хамство и грубое «я не могу знать, почему не отправили, передам ваш запрос, что вы от меня хотите»
Я хочу задать вопрос руководству сети. Зачем вы платите менеджерам, которые не могут ответить на вопросы? Они не знают, отправлен ли товар или когда будет отправлен. На вопросы отвечают как роботы «мы передадим ваш запрос и вам перезвонят»
Но никто не звонит в итоге
2. Выбор товара на сайте... это загадка
Чтобы найти нужный товар иногда мало ввести его название, видно не весь товар , только часть, нужные товары иногда приходится находить только при помощи артикула, или по разному вписывать название бренда. Например, одна часть кукол видна при введении Barbie, другая же видна при введении в поисковик Барби, третья часть только под артикул видна.
3.Ранее удобством магазина было то, что можно было оформить покупку товара от 1000 грн как оплату частями. Разницы для сети никакой по оплате, но покупатель может оплатить товар за 2-3 платежа уже банку.
До февраля 2020 года в личном кабинете на товар действовал дисконт , и уже от суммы со скидкой считалась оплата частями . И вдруг, эта скидка перестала действовать , теперь оплата частями безо всяких скидок.
Во всех магазинах дополнительные скидки и скидки по дисконту входят в оплату частями .
Ещё пару нововведений и клиентов там явно станет ниже.
Если ранее мы рекомендовали всем данный магазин
Теперь я не могу рекомендовать на 100%