Андрій Соединенные Штаты Америки, Duncan Отзыв написан 13 марта, 2018 год641 просмотр
04/03 замовив блок живлення до нетбука (замовлення №47483926), в цей же день оплатив 260 грн. за нього. 07/03 отримав блок живлення Новою поштою, сплативши 36 грн. за доставку. Блок живлення виявився не тої моделі, що я замовив і до мого нетбука не підійшов. Написав листа, отримав відповідь - повертайте своїм коштом. Я заперечив, тож погодились на повернення їхнім кооштом. 09/03 відправив. 12/03 написали, що повернення отримали і наступного дня вишлють заміну. Проте 13/03 запитали номер карти для повернення коштів, оскільки замовленого мною блоку у них немає. Отже, повернули мені 258,7 грн. Результат: 10 днів переписок, два походи на пошту, витрати 36 грн. на пошті плюс 2,6грн. комісії банку за перекази і відсутність замовленого товару.
Ми готові допомогти у вирішенні ситуації між вами і продавцем.
Щоб ми могли розібратися, будь ласка, надайте нам чек або скріншот, який підтверджує оплату товар і повернення коштів. Також надішліть фотографію квитанції про отримання та повернення товару з поштового відділення або номера ТТН. Прикріпіть до звернення скріншоти листування з представником компанії.
У разі необхідності ми запитаємо у вас додаткову інформацію.
Звернення з підтверджуючими матеріалами вам потрібно відправити на електронну пошту [email protected].
Bigl.ua - это новый сервис, на котором владельцы небольших интернет-магазинов, а также уже довольно известных брендов могут размещать свои товары и услуги. Бигль юа - гарантирует безопасность сделки, чем способствует повышению доверия как покупателя к продавцу так и продавца к покупателю. Bigl.ua - стал широко известным в Украине пользователям... подробнее
ніколи більше.... - Отзывы о Bigl.ua / Бигль юа
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми готові допомогти у вирішенні ситуації між вами і продавцем.
Щоб ми могли розібратися, будь ласка, надайте нам чек або скріншот, який підтверджує оплату товар і повернення коштів. Також надішліть фотографію квитанції про отримання та повернення товару з поштового відділення або номера ТТН. Прикріпіть до звернення скріншоти листування з представником компанії.
У разі необхідності ми запитаємо у вас додаткову інформацію.
Звернення з підтверджуючими матеріалами вам потрібно відправити на електронну пошту [email protected].