Олександр Отзыв написан 13 февраля, 2022 год22 просмотра
Придбали підставку для ноута. На пошті просто перевірили, що прийшла підставка, детально не перевіряли. Вдома з"ясувалось, що підставка виготовлена з пластику, а не з алюмінію, як вказано в описі на сайті та ще виявилась бракованою - обидва кріплення - "праві", а не ліве і праве, через те ліва опора постійно вискакує. Далі все по класиці, як написано тут і у багатьох ошуканих цими шахраями в інстаграмі (в інсті відгуки справжні, а на сайті beri.ua модеруються). Зателефонувала дружина, щоб обміняти підставку. Сказали, що протягом 3-х днів зв"яжуться з відділу рекламацій. Ніхто не зателефонував. Дружина намагалась зателефонувати знову зі свого номеру - почали просто відбивати дзвінок, занесли в чорний список. Спробували зателефонувати з мого номеру, одразу відповіли, знову пообіцяли зателефонувати протягом 3-х днів. знову тиша. Мій номер телефону теж заблокували, не можу до них додзвонитись. Зателефонували з телефону доньки - відразу відповіли і те саме про 3 дні. і типу "ніякого чорного списку". Вони продають низькоякісні товари один раз одному замовнику, потім вносять в чорний список. По факту з 3-х номерів тепер нереально дотелефонуватись. Фізичного магазину в Києві нема і ніколи не було. Шахраї. Оминайте цей магазин! В спілці з захисту прав споживачів не допоможуть. Будемо писати заяву в поліцію. Треба цих шахраїв наказати.
Достоинства:
Немає
Недостатки:
Шахраї. Гарантії та можливості повернення товару немає
Блокують номер мобільного телефону незадоволеного покупця.
Повністю підтримую Вас. Така самісінька ситуація. Але, маючи досвід у подібному із поліцією, думаю, що і вони нічого не робитимуть. Усім до всього байдуже. На жаль. Шахраїв більшає щодня, ростуть, ніби гриби після дощу. Єдиний вихід - купувати у перевірених, нехай і дорожче, та ігнорувати привабливі пропозиції ось таких. Більше за усе обурила їх відповідь - "дякуємо за дещо емоційний відгук". 🤬 Тобто у цих нелюдів іще совісті вистачає людей звинувачувати у емоційності у відповідь на те, що людину тупо ошукали. Тобто ми вас нагло дуримо, а ви - мовчіть та усміхайтеся і пишіть нам гарні відгуки. А потім ще й побачили, скільки поганих відгуків і стали ляпати нашвидкоруч гарні липові. 🤬🤬🤬
Жодних покупок більше на "нових цікавих сайтах" і особливо без фізичного магазину.
Принаймні якщо купувати через відомі платформи, які співпрацюють з інтернет-магазинами, хоча б через ці платформи, думаю, можна повпливати на продавця.
Доброго дня, Олександре! Дякуємо за змістовний та дещо емоційний відгук. Пропонуємо розібратися в ситуації. Напишіть будь-ласка номер ЕН за яким ви отримували товар на пошті.
А чому на своєму сайті не відповідаєте та одразу підтираєте відгук?
Пошукайте в заблокованих відгуках. Там повна інформація - номер замовлення, телефону.
Не очікував, що такі шахрайські магазини ще існують в Україні.
Щоб розбиратись в ситуації для початку не блокуйте номери телефонів незадоволених замовників.
Телефон дружини заблокували, мій заблокували, номер телефону доньки заблокували. Кожен раз одне і те саме - наш відділ з рекламацій з Вами зв"яжеться протягом трьох днів. І тиша, потім блокування номеру.
Чомусь думаю, що ніякого відділу рекламацій у вас немає.
І як повертати товар, якщо ви брешете на сайті про фізичний магазин в Києві, якого не існує?
Відправляти за якоюсь адресою за власний рахунок і очікувати повернення грошей на карту? ))))) Ну ну...
Якщо ви вже почали діяти, як шахраї, цей варіант вже не працює.
Як ви пропонуєте повернути товар?
Довіри до вас вже немає.
Тільки після попереднього повернення коштів на карту.
Також намагатись вирішувати питання щодо повернення товару через листування на сторонньому сайті - то є нонсенс.
Не очікували, що люди тут почнуть вас викривати в шахрайстві?
Не можете тут витирати коментарі ошуканих замовників?
Якщо хочете розібратись, зателефонуйте всім, хто вам телефонував з проханням замінити, або повернути, і заявки кого ви "зафіксовували" і починайте потроху розгрібати це.
!!! Увага !!! Beri.ua - Шахраї! - Отзывы о beri.ua интернет-магазин
Далі все по класиці, як написано тут і у багатьох ошуканих цими шахраями в інстаграмі (в інсті відгуки справжні, а на сайті beri.ua модеруються).
Зателефонувала дружина, щоб обміняти підставку. Сказали, що протягом 3-х днів зв"яжуться з відділу рекламацій. Ніхто не зателефонував. Дружина намагалась зателефонувати знову зі свого номеру - почали просто відбивати дзвінок, занесли в чорний список. Спробували зателефонувати з мого номеру, одразу відповіли, знову пообіцяли зателефонувати протягом 3-х днів. знову тиша. Мій номер телефону теж заблокували, не можу до них додзвонитись. Зателефонували з телефону доньки - відразу відповіли і те саме про 3 дні. і типу "ніякого чорного списку". Вони продають низькоякісні товари один раз одному замовнику, потім вносять в чорний список. По факту з 3-х номерів тепер нереально дотелефонуватись.
Фізичного магазину в Києві нема і ніколи не було.
Шахраї.
Оминайте цей магазин!
В спілці з захисту прав споживачів не допоможуть.
Будемо писати заяву в поліцію.
Треба цих шахраїв наказати.
отзыв
Комментарии к отзыву
Жодних покупок більше на "нових цікавих сайтах" і особливо без фізичного магазину.
Принаймні якщо купувати через відомі платформи, які співпрацюють з інтернет-магазинами, хоча б через ці платформи, думаю, можна повпливати на продавця.
Тут - просто блок номеру телефону і ігнор...
А чому на своєму сайті не відповідаєте та одразу підтираєте відгук?
Пошукайте в заблокованих відгуках. Там повна інформація - номер замовлення, телефону.
Не очікував, що такі шахрайські магазини ще існують в Україні.
Щоб розбиратись в ситуації для початку не блокуйте номери телефонів незадоволених замовників.
Телефон дружини заблокували, мій заблокували, номер телефону доньки заблокували. Кожен раз одне і те саме - наш відділ з рекламацій з Вами зв"яжеться протягом трьох днів. І тиша, потім блокування номеру.
Чомусь думаю, що ніякого відділу рекламацій у вас немає.
І як повертати товар, якщо ви брешете на сайті про фізичний магазин в Києві, якого не існує?
Відправляти за якоюсь адресою за власний рахунок і очікувати повернення грошей на карту? ))))) Ну ну...
Якщо ви вже почали діяти, як шахраї, цей варіант вже не працює.
Як ви пропонуєте повернути товар?
Довіри до вас вже немає.
Тільки після попереднього повернення коштів на карту.
Також намагатись вирішувати питання щодо повернення товару через листування на сторонньому сайті - то є нонсенс.
Не очікували, що люди тут почнуть вас викривати в шахрайстві?
Не можете тут витирати коментарі ошуканих замовників?
Якщо хочете розібратись, зателефонуйте всім, хто вам телефонував з проханням замінити, або повернути, і заявки кого ви "зафіксовували" і починайте потроху розгрібати це.
У вас всі дані є