Не повернули кошти за скасовані рейси, 24 грудня 2024 і 2 січня 2025 року! І про скасування ніхто ніде не повідомив!!! Якби самі не зайшли на сайт, то би і не знали!
Чи вдалось комусь отримати кошти за скасовані рейси? Поділіться, будь-ласка, досвідом! Бо на листи не відповідають. Що робити далі? Куди можна подати скаргу?
Мій рейс має бути 26.12.2024 року. Квіток купувала завчасно 02.12.2024 року. 22.12.2024 року , за чотири тижні до запланованого рейсу, отримала лист по електронній почті, що рейс скасовано . Причини скасування не вказані, жодних пропозицій не отримала. На мій запит до Customer service «Bees Airlines» SRL відповіді не отримала.
Сегодня нам отменили рейс за день до вылета. Пришлось в три дорого покупать билеты в другой компании. Обещали деньги вернуть. Но веры мало...... Компания обманщиков. Были украинские стали румынской компанией.
Do not use the services of this company! They are scammers! They were supposed to refund the money for the tickets within 60 days, but now they don't even write back. We waited a day at the airport with the child, they delayed the flight SIX times. As a result, we lost a day and a half of rest in... Читать отзыв Do not use the services of this company! They are scammers! They were supposed to refund the money for the tickets within 60 days, but now they don't even write back. We waited a day at the airport with the child, they delayed the flight SIX times. As a result, we lost a day and a half of rest in an expensive hotel. Do not use their services! Save yourself and your money
1) не повертають кошти за скасовані до 24 лютого рейси, 2) не надають офіційних звітів про переказ коштів на ЗСУ, 3) обманюють,що окремо кожному пасажиру надсилають E-mail,однак на сторінці Інстаграм даної компанії у вкладці "фото на яких вас відмітили" клієнти скаржаться,що переказів немає
Рейс на 01.03.2022 отменили из-за войны в Украине, авиакомпания предложила вернуть деньги за отмененый рейс сообщив об этом прислав письмо на электронную почту с пометкой о том, что деньги вернут в апреле 2022г. Сегодня уже заканчивается май 2022 денег нет!!!!
За рейс отмененный 24.02 из-за войны средства не вернули. Сделали рассылку, что вернут, если подать заявку и всё, пропали. Номера контактов не работают, в месенджерах профили удалены. Типичное кидалово
Купив квитки ще до війни на 13 березня. З початком повномасштабного вторгнення, звичайно, всі рейси відминили. Гроші так і не повернули, хоч я і надсилав заявку на повернення. В листі написали, що нібито можуть відправити їх на потреби ЗСУ. Але як можна вірити крадіям? Поверніть мої гроші, а я сам віддам тим, хто потребує.
Перенесли рейс за 13 часов до вылета, из-за чего не успеваю на стыковочный рейс, пришлось за полчаса собираться и выезжать автобусом с Полтавы во Львов чтобы успеть... вылет через 2ч 45мин, ко Львову ещё ехать 115 км. (прибл. 1:45 минут) трубку за эти 13 часов не взяли ни разу. Выводы делайте сами.
Вже пройшов певний час, тому можу написати об'єктивний відгук. Планували з чоловіком подорож у Прагу на 4 дні на новий Рік, Bees Airlines, виліт 31.12.21 зі Львова, вони лише запустили рейси, тому ціна була вигідна, 7800грн за обидва квитка. Ближче до дати відправлення вирішили, щоб не ризикувати, перебронювати квитки, оскільки була вірогідність, що чоловік не зможе поїхати через свій... Читать отзыв Вже пройшов певний час, тому можу написати об'єктивний відгук. Планували з чоловіком подорож у Прагу на 4 дні на новий Рік, Bees Airlines, виліт 31.12.21 зі Львова, вони лише запустили рейси, тому ціна була вигідна, 7800грн за обидва квитка. Ближче до дати відправлення вирішили, щоб не ризикувати, перебронювати квитки, оскільки була вірогідність, що чоловік не зможе поїхати через свій графік роботи. Самостійно на сайті перебронювати не давало можливості, система не працювала коректно і видавала рейси лише до 03.01.22 включно, тому я звернулась у Support Service. На прохання перебронювати квитки відгукнулись швидко, в процесі переписки з'ясувалось, що доплата 50$ не за перебронювання за кожен квиток (як можно було зрозуміти із повідомлення під час спроби перебронювання на сайті), а 50$ за кожен авіапереліт, тобто 200$ за обидва квитка. На той момент менеджер вже без погодження розміру доплати зробив перебронювання. На моє прохання дати деталізацію щодо розміру доплати, щоб зрозуміти в чому причина більшої суми, надали непрофесійну відповідь: "це доплата за перебронювання + різниця в тарифах". По факту різниці в тарифах там не було, це ми потім з цим менеджером теж з'ясували, лише доплата за перебронювання, але співробітнику, напевно, так написати було простіше, щоб не робити зайвих дій. Після того, як таки з'ясувалось, що доплата 200$, а не 100$, я попросила лишити квитки на 31.12.21 як і було. Простіше виявилось погодити дати по роботі, ніж вдруге платити за квитки. На це моє прохання так НІХТО І НЕ НАДАВ ВІДПОВІДЬ. НІКОЛИ. Я потім самостійно перевіряла на сайті чи зробили зміни у квитках. Лише так я зрозуміла, що, напевно, моє повідомлення таки отримали. Просто не захотіли відповідати.
І другий дуже неприємний момент, який мене переконав, що Bees - це авіакомпанія з клієнтським недосервісом, в принципі, де клієнт = ніхто. Незважаючи на всі наші плани, в Прагу ми все ж таки не змогли потрапити. 29.12.21 нам повідомляють жахливу новину. Ввечері того дня померла моя двоюрідна сестра. Звичайно, ні про які подорожі і святкування не могла йти мова. Ми все кинули і зранку 30.12.21 виїхали зі Львова у Київ, на похорон, що був 31.12.21. Зранку ж 30.12.21 я написала ел.лист в авіакомпанію про те, що сталось і про те, що подорожувати ми не зможемо і чи можливо щось зробити. І знов НІКОЛИ НЕ ОТРИМАЛА ЗВОРОТНЬОГО ЗВ'ЯЗКУ. Для інформації, окрім квитків, звичайно, в нас були заброньовані в інших постачальників і готель, і квитки в оперний тощо, і, знаєте, відгукнулись на лист усі, навіть кошти повернули, а Bees Airline надати хоча б якусь відповідь "нє соізволілі". Більш того, мені ще потім довелось повертатись цією недоавіакомпанією з Києва у Львів, компанією, якій абсолютно начхати на клієнта. Не рекомендую!
Заплатили за билеты около 1000. В итоге получили нервы, стресс, отменённый рейс и ночь в автобусе Львов - Киев вместо 40-минутного перелёта. Испорченный отдых и праздники. Более того, компенсировать что либо отказались. Аргументация: туман который рассеялся через 10 минут - стихийное бедствие... Не рекомендую
09.01.2022 року авіакомпанія Bees Airlines повинна була виконати рейс 7В508 Барселона (точка А)-Львів (точка Б) (час відправлення 14:30 год., час прибуття 18:35 год.). На жаль, даний рейс не зміг здійснити посадку у Львівському аеропорті (точка Б) (+2 години літак літав над Львівською областю) через так звані погодні умови, після чого було змінено кінцеву точку прибуття на аеропорт Жуляни (+1 година).... Читать отзыв 09.01.2022 року авіакомпанія Bees Airlines повинна була виконати рейс 7В508 Барселона (точка А)-Львів (точка Б) (час відправлення 14:30 год., час прибуття 18:35 год.). На жаль, даний рейс не зміг здійснити посадку у Львівському аеропорті (точка Б) (+2 години літак літав над Львівською областю) через так звані погодні умови, після чого було змінено кінцеву точку прибуття на аеропорт Жуляни (+1 година). Тобто в сумі на 3 години через так звані погодні умови. + близько години очікування в літаку у аеропорті Жуляни. Хоча рейси інших авіакомпаній були успішно здійснені у Львівському аеропорті, І так звані погодні умови не були перешкодою для цих авіакомпанії у той же період часу.
Після прибуття в аеропорт Жуляни авіакомпанія Bees Airlines лише після тиску зі сторони пасажирів запропонувала два варіанти трансферу до міста Львова (точка Б): 1. Автобусом, який довелося чекати більше 2 годин з часу прильоту в Жуляни. Автобус був абсолютно не придатний до таких відстаней. Відсутній WC та відсутня можливість зарядити телефон. Водії всю дорогу перебували без засобів індивідуального захисту - макси (і це в період світової пандемії), тим самим наражають всіх пасажирів на небезпеку, що суперечить правилам перебування в громадських місцях! Автобус прибув до міста Львова (точка Б) близько 07:15 год 10.01.2022 року. Тобто більше 7 годин!!!
2. Літаком 10.01.22 близько 13 40 год (не гарантовано, що було озвучено представниками авіакомпанії Bees Airlines), при цьому представники авіакомпанії категорично відмовились організовувати проживання в готелі, трансфер аеропорт-готель-аеропорт, будь-яке харчування. Тобто потрібно очікувати близько 15 годин!!!
Представники авіакомпанії Bees Airlines аргументували неможливість організувації готель, трансферу, харчування ніби-то своїми договорами, які на практиці суперечать «Правилам повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу» : У випадку затримки авіарейсу пасажир має право: - на безкоштовні харчування, прохолодні напої, а також два дзвінки чи електронні листи – якщо затримка становить більше ніж дві години - було категорично відмовлено представниками Bees Airlines (за винятком, якщо пасажир погодиться на автобусний трансфер, хоча під харчуванням малось на увазі хлібний виріб та вода Бонаква) - трансфер за маршрутом аеропорт – готель – аеропорт – було категорично відмовлено представниками Bees Airlines - місце в готелі, якщо пасажир змушений очікувати на виліт протягом однієї або більше ночей - було категорично відмовлено представниками Bees Airlines
І замість прибуття у Львів 09.01.2022 року о 18:35 год., я потрапила лише10.01.2022 року о 07:15 год., тобто різниця близько 12,5 годин!!!
Отменили рейс в Самарканд за 4 дня до вылета, деньги возвращали неделю. Пришлось покупать на другие авиалинии, конечно же дороже в 2 раза из-за срочности вылета. Никому не посоветую лететь такими авиалиниями, ибо это рулетка (отменяют, переносят в другие города, задерживают рейсы), лучше купить чуть дороже но проверенными авиалиниями
Перенесли рейс на 12 часов, украли у нас 1 день отдыха. Не советую выбирать эту авиалинию, у них нет стабильного расписания. Во сколько захотели, тогда и улетели.
Звичайний чартер хургада-жуляни. Я з дитиною на руках. Спочатку перенесли виліт на 4 години, потім ще на 3. Кімнату в готелі здали до 12 год. Виліт мав бути о 19.50. І без затримок не малий період часу для очікування з дитиною, додайте ще 7 годин! Без жодних повідомлень та пояснень з боку авіакомпанії. Варто жалітись, що на роботі ми отримали... Читать отзыв Звичайний чартер хургада-жуляни. Я з дитиною на руках. Спочатку перенесли виліт на 4 години, потім ще на 3. Кімнату в готелі здали до 12 год. Виліт мав бути о 19.50. І без затримок не малий період часу для очікування з дитиною, додайте ще 7 годин! Без жодних повідомлень та пояснень з боку авіакомпанії. Варто жалітись, що на роботі ми отримали прогули, за стоянку авто додатково доплачували і ще плюс 400 км Україною за кермом після півлоби чекання?
Отменили рейс за день до вылета. Киев - Ташкет. Как так!!!???сказали что из 10 000 вернут 1500 это кааак???!!!! Кидалово конкретное!!! Почему отменили ,не обьяснили! Деньги взяли и все???!!! Вот вам гроши..1500 это как!!!!????
Шахраї! Не повертають кошти
Повернення коштів за скасовані рейси
скасований рейс
«Bees Airlines» SRL відповіді не отримала.
21,12,2024
(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Одні обіцянки і жодних дій
2) не надають офіційних звітів про переказ коштів на ЗСУ,
3) обманюють,що окремо кожному пасажиру надсилають E-mail,однак на сторінці Інстаграм даної компанії у вкладці "фото на яких вас відмітили" клієнти скаржаться,що переказів немає
Не повертають кошти
Екатерина, возврат денег!!!
Не вернули деньги за отмененный рейс
За рейс отмененный 24.02 из-за войны средства не вернули. Сделали рассылку, что вернут, если подать заявку и всё, пропали. Номера контактов не работают, в месенджерах профили удалены. Типичное кидалово
Повернення коштів.
Хтось , щось порадить як повернути кошти ?
Дякую.
Не повертають гроші за скасовані по провині авіакомпанії рейси
При чому до 24 лютого рейси скасовували менш ніж за добу перед вильотом.
Жахлива недокомпанія дрібних крадіїв
Никчёмная компания
Клієнтський недосервіс
Самостійно на сайті перебронювати не давало можливості, система не працювала коректно і видавала рейси лише до 03.01.22 включно, тому я звернулась у Support Service. На прохання перебронювати квитки відгукнулись швидко, в процесі переписки з'ясувалось, що доплата 50$ не за перебронювання за кожен квиток (як можно було зрозуміти із повідомлення під час спроби перебронювання на сайті), а 50$ за кожен авіапереліт, тобто 200$ за обидва квитка. На той момент менеджер вже без погодження розміру доплати зробив перебронювання. На моє прохання дати деталізацію щодо розміру доплати, щоб зрозуміти в чому причина більшої суми, надали непрофесійну відповідь: "це доплата за перебронювання + різниця в тарифах". По факту різниці в тарифах там не було, це ми потім з цим менеджером теж з'ясували, лише доплата за перебронювання, але співробітнику, напевно, так написати було простіше, щоб не робити зайвих дій.
Після того, як таки з'ясувалось, що доплата 200$, а не 100$, я попросила лишити квитки на 31.12.21 як і було. Простіше виявилось погодити дати по роботі, ніж вдруге платити за квитки. На це моє прохання так НІХТО І НЕ НАДАВ ВІДПОВІДЬ. НІКОЛИ.
Я потім самостійно перевіряла на сайті чи зробили зміни у квитках. Лише так я зрозуміла, що, напевно, моє повідомлення таки отримали. Просто не захотіли відповідати.
І другий дуже неприємний момент, який мене переконав, що Bees - це авіакомпанія з клієнтським недосервісом, в принципі, де клієнт = ніхто.
Незважаючи на всі наші плани, в Прагу ми все ж таки не змогли потрапити. 29.12.21 нам повідомляють жахливу новину. Ввечері того дня померла моя двоюрідна сестра. Звичайно, ні про які подорожі і святкування не могла йти мова. Ми все кинули і зранку 30.12.21 виїхали зі Львова у Київ, на похорон, що був 31.12.21. Зранку ж 30.12.21 я написала ел.лист в авіакомпанію про те, що сталось і про те, що подорожувати ми не зможемо і чи можливо щось зробити. І знов НІКОЛИ НЕ ОТРИМАЛА ЗВОРОТНЬОГО ЗВ'ЯЗКУ.
Для інформації, окрім квитків, звичайно, в нас були заброньовані в інших постачальників і готель, і квитки в оперний тощо, і, знаєте, відгукнулись на лист усі, навіть кошти повернули, а Bees Airline надати хоча б якусь відповідь "нє соізволілі".
Більш того, мені ще потім довелось повертатись цією недоавіакомпанією з Києва у Львів, компанією, якій абсолютно начхати на клієнта. Не рекомендую!
Не забрали пассажиров со Львова в Рождество
Жахливий сервіс!!!
І так звані погодні умови не були перешкодою для цих авіакомпанії у той же період часу.
Після прибуття в аеропорт Жуляни авіакомпанія Bees Airlines лише після тиску зі сторони пасажирів запропонувала два варіанти трансферу до міста Львова (точка Б):
1. Автобусом, який довелося чекати більше 2 годин з часу прильоту в Жуляни. Автобус був абсолютно не придатний до таких відстаней. Відсутній WC та відсутня можливість зарядити телефон. Водії всю дорогу перебували без засобів індивідуального захисту - макси (і це в період світової пандемії), тим самим наражають всіх пасажирів на небезпеку, що суперечить правилам перебування в громадських місцях! Автобус прибув до міста Львова (точка Б) близько 07:15 год 10.01.2022 року. Тобто більше 7 годин!!!
2. Літаком 10.01.22 близько 13 40 год (не гарантовано, що було озвучено представниками авіакомпанії Bees Airlines), при цьому представники авіакомпанії категорично відмовились організовувати проживання в готелі, трансфер аеропорт-готель-аеропорт, будь-яке харчування. Тобто потрібно очікувати близько 15 годин!!!
Представники авіакомпанії Bees Airlines аргументували неможливість організувації готель, трансферу, харчування ніби-то своїми договорами, які на практиці суперечать «Правилам повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу» :
У випадку затримки авіарейсу пасажир має право:
- на безкоштовні харчування, прохолодні напої, а також два дзвінки чи електронні листи – якщо затримка становить більше ніж дві години - було категорично відмовлено представниками Bees Airlines (за винятком, якщо пасажир погодиться на автобусний трансфер, хоча під харчуванням малось на увазі хлібний виріб та вода Бонаква)
- трансфер за маршрутом аеропорт – готель – аеропорт – було категорично відмовлено представниками Bees Airlines
- місце в готелі, якщо пасажир змушений очікувати на виліт протягом однієї або більше ночей - було категорично відмовлено представниками Bees Airlines
І замість прибуття у Львів 09.01.2022 року о 18:35 год., я потрапила лише10.01.2022 року о 07:15 год., тобто різниця близько 12,5 годин!!!
Жах! Недосвідчений екіпаж!
Шахрайство або баг сайту
Часто задержка
Не летайте этой компанией
Отменили рейс в Самарканд за 4 дня до вылета
УЖАС не советую
Жахливе здирництво
Кімнату в готелі здали до 12 год. Виліт мав бути о 19.50. І без затримок не малий період часу для очікування з дитиною, додайте ще 7 годин! Без жодних повідомлень та пояснень з боку авіакомпанії.
Варто жалітись, що на роботі ми отримали... Читать отзыв Звичайний чартер хургада-жуляни. Я з дитиною на руках. Спочатку перенесли виліт на 4 години, потім ще на 3.
Кімнату в готелі здали до 12 год. Виліт мав бути о 19.50. І без затримок не малий період часу для очікування з дитиною, додайте ще 7 годин! Без жодних повідомлень та пояснень з боку авіакомпанії.
Варто жалітись, що на роботі ми отримали прогули, за стоянку авто додатково доплачували і ще плюс 400 км Україною за кермом після півлоби чекання?
Отвратительно
Антон, рейс Батуми
Сервіс дно