Заправлялась на заправці, гроші списало а за півтори доби знов списало невідомо чому. - Отзывы об АЗС WOG

АЗС WOG
Отзыв написан 27 мая, 2022 год 139 просмотров
21.05.22 заправлялась на АЗС в Мукачеве Підгірне о 13:45 на другій колонці, декілька разів заправляли на три карти Прайд по 20 літрів Дизель, але розраховувалась одною банківською картою. Декілька разів була відміна через несправність пістолета на колонці,але все ж таки оплатили,заправилися і поїхали. 23.05.22 рано о 01:22 з моєї банківської карти знімає кошти дві суми 1140грн та 1140грн, та після цього повертає 17грн скасування, невідомо чому зняло гроші і як добитися повернення своїх грошей на карту. Всі роздруківки з банку про оплату та повернення у мене є,але компанія WOG не поспіш повертати кошти.
1 согласен



Комментарии к отзыву

Ответ представителя АЗС WOG 13 июня, 2022 год
Юліє, добрий день!

Підкажіть, будь ласка, Ви зверталися з цим питанням до нашого Центру підтримки клієнтів: 0 800 300 525?
Правова допомога 28 мая, 2022 год
Операції по карткам українських банків Visa і MasterCard можна відмінити в тому випадку, якщо продавець, в даному випадку «WOG» - списав гроші за товар, який ви не отримали. Українські банки вважають за краще мовчати, що є така процедура «чарджбек» (charge - оплата, back - повернення) від Visa i Mastercard. Але вона є.



Щоб ініціювати чарджбек, потрібно подзвонити в свій банк за номером, який вказаний на звороті картки, або написати в чат підтримки через додаток, чи через сайт. Навіть можете написали лист в центральний офіс банку Укрпоштою. В зверненні опишіть в хронологічному порядку, як розвивались події:



1. Купила літри пального через додаток WOG 25 травня о 17:00, заправився успішно.



2. 27 травня о 22 і 23 годині списало по 1140 грн без мого відома, коли я нічого не купляла.



3. Подзвонила за номером гарячої лінії WOG 0 800 300 525, але там короткі гудки (або довгі, або грає музика не менше ніж 30 хвилин), або оператор сказала, що ми гроші не знімали, це ви комусь дали свій номер картки.





Дзвонила 28 травня в 11:00.





4. Прошу повернути кошти в розмірі 2280 грн за транзакцію здійснену 27 травня 2022 року о 22:00 і 23:00.



Все, банк готовий розпочати повернення коштів.





Ваш банк звернеться в той банк, куди пішли гроші, і попросить надати докази, що продавець (WOG) продав вам паливо. Звісно, доказів немає: ні вашого підпису на чеку немає, ні відео, де в бак вашого авто заливають паливо.



Всі ваші транзакції з датою, часом та назвою продавця у вас є в вашому банківському додатку: Приват24, Монобанк, чи чим ви там користуєтесь. Або через сайт банку. Або, якщо ні додатком, ні сайтом не користуєтесь - працівник банку по телефону допоможе знайти потрібну транзакцію з WOG.



Повертати кошти можна, якщо продаж був здійснений не більше як 540 днів тому (це правила Visa i MasterCard). Повернення неможливе, якщо був здійснений переказ з картки на картку, де ви вказували П.І.П. отримувача і призначення платежу. Крім випадків, коли хтось у вас вкрав картку і здійснив шахрайський переказ.



Тому ніколи не переказуйте гроші за товар з картки на картку. Платіть за товар, наприклад, у відділенні «Нової пошти» після огляду товару, якщо ви щось в інтернет-магазині замовили.



Якщо банк відмовить вам у поверненні коштів - пишіть письмову скаргу в Національний Банк України, який є регулятором діяльності банків. Так же само у довільній формі викладіть історію, що відбулось: від моменту покупки пального до цитати, в якій формі банк відмовив вам в поверненні коштів: "Ми все перевірили, і отримали докази того, що ви заправлялись успішно. Докази ми вам не надамо".





Згідно закону про звернення громадян (погугліть, він невеликий), згідно статті 5 - заяви, скарги, клопотання можна подавати як письмово, так і засобами мережі інтернет. Згідно статті 7, якщо ви помилились і відправили скаргу, заяву не туди, то отримувач зобов’язаний сам визначити, куди пересилати скаргу, переслати її в термін 5 днів, а вас попередити про це. Також згідно статті 7 заборонено передавати скарги до розгляду в ту установу, чи тій посадовій особі, чиї дії оскаржуються. Згідно статті 8 анонімні скарги не розглядаються, тому потрібно вказувати П.І.П. і адресу реєстрації проживання. Згідно статті 9 заборонено розголошувати відомості зі скарги. Згідно статті 10 заборонено переслідувати того, хто подав скаргу. Згідно статті 20 відповідь на звернення має надатись у строк не більше 45 днів. При цьому, якщо за 30 днів надати відповідь не можливо, тоді установа зобов’язана пояснити чому термін був продовжений понад 30 днів.



Спочатку звернення в банк, а якщо банк відмовив - скаргу на банк в НБУ. Також бажано, відразу після звернення в банк, на самому початку відправити скаргу на WOG до кабінету міністрів (контакти кабміну легко знайти в гуглі). Там скаргу перешлють у відповідний державний орган і цей орган буде проводити перевірку щодо шахрайських дій WOG.


АЗС WOG
Все отзывы

2.1 5
2624 отзыва / 1457734 просмотра
АЗС WOG
2000 год - первый автозаправочный комплекс под торговой маркой WOG.
2001 год - под торговой маркой WOG работают 104 АЗС. Сеть активно расширяется за счет приобретения и строительства новых АЗС.
2002 год - сеть насчитывает свыше 200 АЗС. Развитие сети продолжается как за счет строительства новых АЗС, так и через... подробнее

АЗС
АЗК UPG
АЗК UPG

Рейтинг: 3.1
949 отзывов
Сеть АЗС Маркет
Сеть АЗС Маркет

Рейтинг: 3.1
37 отзывов
АЗС Ультра
АЗС Ультра

Рейтинг: 3.1
74 отзыва
Сеть АЗС «Параллель»
Сеть АЗС «Параллель»

Рейтинг: 1.9
139 отзывов
АЗС Авиас
АЗС Авиас

Рейтинг: 1.7
465 отзывов
АЗС ЛУКОЙЛ
АЗС ЛУКОЙЛ

Рейтинг: 2.3
105 отзывов
БРСМ-Нафта АЗС
БРСМ-Нафта АЗС

Рейтинг: 1.9
1204 отзыва
SOCAR
SOCAR

Рейтинг: 2.9
876 отзывов
Веста Сервис (Vesta)
Веста Сервис (Vesta)

Рейтинг: 3
38 отзывов
AЗС Sunoil
AЗС Sunoil

Рейтинг: 1.8
18 отзывов