Заправлялась на заправці, гроші списало а за півтори доби знов списало невідомо чому. - Відгуки про АЗС WOG

АЗС WOG
Відгук додано 27 травня, 2022 год 139 переглядів
21.05.22 заправлялась на АЗС в Мукачеве Підгірне о 13:45 на другій колонці, декілька разів заправляли на три карти Прайд по 20 літрів Дизель, але розраховувалась одною банківською картою. Декілька разів була відміна через несправність пістолета на колонці,але все ж таки оплатили,заправилися і поїхали. 23.05.22 рано о 01:22 з моєї банківської карти знімає кошти дві суми 1140грн та 1140грн, та після цього повертає 17грн скасування, невідомо чому зняло гроші і як добитися повернення своїх грошей на карту. Всі роздруківки з банку про оплату та повернення у мене є,але компанія WOG не поспіш повертати кошти.
1 згоден



Коментарі до відгуку

Відповідь представника АЗС WOG 13 червня, 2022 год
Юліє, добрий день!

Підкажіть, будь ласка, Ви зверталися з цим питанням до нашого Центру підтримки клієнтів: 0 800 300 525?
Правова допомога 28 травня, 2022 год
Операції по карткам українських банків Visa і MasterCard можна відмінити в тому випадку, якщо продавець, в даному випадку «WOG» - списав гроші за товар, який ви не отримали. Українські банки вважають за краще мовчати, що є така процедура «чарджбек» (charge - оплата, back - повернення) від Visa i Mastercard. Але вона є.



Щоб ініціювати чарджбек, потрібно подзвонити в свій банк за номером, який вказаний на звороті картки, або написати в чат підтримки через додаток, чи через сайт. Навіть можете написали лист в центральний офіс банку Укрпоштою. В зверненні опишіть в хронологічному порядку, як розвивались події:



1. Купила літри пального через додаток WOG 25 травня о 17:00, заправився успішно.



2. 27 травня о 22 і 23 годині списало по 1140 грн без мого відома, коли я нічого не купляла.



3. Подзвонила за номером гарячої лінії WOG 0 800 300 525, але там короткі гудки (або довгі, або грає музика не менше ніж 30 хвилин), або оператор сказала, що ми гроші не знімали, це ви комусь дали свій номер картки.





Дзвонила 28 травня в 11:00.





4. Прошу повернути кошти в розмірі 2280 грн за транзакцію здійснену 27 травня 2022 року о 22:00 і 23:00.



Все, банк готовий розпочати повернення коштів.





Ваш банк звернеться в той банк, куди пішли гроші, і попросить надати докази, що продавець (WOG) продав вам паливо. Звісно, доказів немає: ні вашого підпису на чеку немає, ні відео, де в бак вашого авто заливають паливо.



Всі ваші транзакції з датою, часом та назвою продавця у вас є в вашому банківському додатку: Приват24, Монобанк, чи чим ви там користуєтесь. Або через сайт банку. Або, якщо ні додатком, ні сайтом не користуєтесь - працівник банку по телефону допоможе знайти потрібну транзакцію з WOG.



Повертати кошти можна, якщо продаж був здійснений не більше як 540 днів тому (це правила Visa i MasterCard). Повернення неможливе, якщо був здійснений переказ з картки на картку, де ви вказували П.І.П. отримувача і призначення платежу. Крім випадків, коли хтось у вас вкрав картку і здійснив шахрайський переказ.



Тому ніколи не переказуйте гроші за товар з картки на картку. Платіть за товар, наприклад, у відділенні «Нової пошти» після огляду товару, якщо ви щось в інтернет-магазині замовили.



Якщо банк відмовить вам у поверненні коштів - пишіть письмову скаргу в Національний Банк України, який є регулятором діяльності банків. Так же само у довільній формі викладіть історію, що відбулось: від моменту покупки пального до цитати, в якій формі банк відмовив вам в поверненні коштів: "Ми все перевірили, і отримали докази того, що ви заправлялись успішно. Докази ми вам не надамо".





Згідно закону про звернення громадян (погугліть, він невеликий), згідно статті 5 - заяви, скарги, клопотання можна подавати як письмово, так і засобами мережі інтернет. Згідно статті 7, якщо ви помилились і відправили скаргу, заяву не туди, то отримувач зобов’язаний сам визначити, куди пересилати скаргу, переслати її в термін 5 днів, а вас попередити про це. Також згідно статті 7 заборонено передавати скарги до розгляду в ту установу, чи тій посадовій особі, чиї дії оскаржуються. Згідно статті 8 анонімні скарги не розглядаються, тому потрібно вказувати П.І.П. і адресу реєстрації проживання. Згідно статті 9 заборонено розголошувати відомості зі скарги. Згідно статті 10 заборонено переслідувати того, хто подав скаргу. Згідно статті 20 відповідь на звернення має надатись у строк не більше 45 днів. При цьому, якщо за 30 днів надати відповідь не можливо, тоді установа зобов’язана пояснити чому термін був продовжений понад 30 днів.



Спочатку звернення в банк, а якщо банк відмовив - скаргу на банк в НБУ. Також бажано, відразу після звернення в банк, на самому початку відправити скаргу на WOG до кабінету міністрів (контакти кабміну легко знайти в гуглі). Там скаргу перешлють у відповідний державний орган і цей орган буде проводити перевірку щодо шахрайських дій WOG.


АЗС WOG
Всі відгуки

2.1 5
2625 відгуків / 1457755 переглядів
АЗС WOG
2000 рік – перший автозаправний комплекс під торговою маркою WOG.
2001 рік – під торговою маркою WOG працюють 104 АЗС. Мережа активно розширюється за рахунок придбання та будівництва нових АЗС.
2002 рік – мережа налічує понад 200 АЗС. Розвиток мережі продовжується як за рахунок будівництва нових АЗС, так і через... детальніше

АЗС
Автотранс
Автотранс

Рейтинг: 3.2
72 відгука
АЗС AMIC ENERGY (АМИК)
АЗС AMIC ENERGY (АМИК)

Рейтинг: 2.3
469 відгуків
АЗК UPG
АЗК UPG

Рейтинг: 3.1
949 відгуків
Сеть АЗС Маркет
Сеть АЗС Маркет

Рейтинг: 3.2
38 відгуків
АЗС Ультра
АЗС Ультра

Рейтинг: 3.1
74 відгука
Сеть АЗС «Параллель»
Сеть АЗС «Параллель»

Рейтинг: 1.9
139 відгуків
АЗС Авиас
АЗС Авиас

Рейтинг: 1.7
465 відгуків
АЗС ЛУКОЙЛ
АЗС ЛУКОЙЛ

Рейтинг: 2.3
105 відгуків
БРСМ-Нафта АЗС
БРСМ-Нафта АЗС

Рейтинг: 1.9
1204 відгука
SOCAR
SOCAR

Рейтинг: 2.9
876 відгуків