2000 год - первый автозаправочный комплекс под торговой маркой WOG.
2001 год - под торговой маркой WOG работают 104 АЗС. Сеть активно расширяется за счет приобретения и строительства новых АЗС.
2002 год - сеть насчитывает свыше 200 АЗС. Развитие сети продолжается как за счет строительства новых АЗС, так и через...
подробнее
Оплатила пальне для когось - Отзывы об АЗС WOG
В додатку не було вказано, що я маю бути біля колонки - все зовсім не інтуїтивно.
В результаті, вийшло, що я оплатила комусь пальне.
На гарячій лінії сказали, що допомогти мені не можуть.
1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Це явно дефект додатку, через який WOG несе неймовірно великі репутаційні збитки і після такого негативного досвіду, мало ймовірно, що користувач повернеться на цю заправку.
Користувач жодним чином не захищений він такої ситуації, як сталася в мене (і судячи з відгуків і коментарів нижче - таке трапляється постійно). Чомусь на ОККО про такий сценарій подумали, і оплатити пальне можна через скан QR коду, що є унікальний для кожної колонки.
Питання до WOG, чому вони досі не усунули той дефект, після стількох скарг?
Була б це інша західна країна - то кошти відшкодували 100%, бо це явно є дефект системи WOG.
Ситуація сталася на заправці у Львові по вул. Луганська, 14 травня, 12:04.
Підійшла на касу в 12:15 - ніхто навіть не хотів розбиратися, чи той користувач, що заправив моєю бензиною не залишив гроші за це пальне.
Зверенення через гарячу лінію також було проігнорено.
Заправці наплювати на користувачів, бо вони у фінансовому виграші в будь-якому випадку.