2000 рік – перший автозаправний комплекс під торговою маркою WOG.
2001 рік – під торговою маркою WOG працюють 104 АЗС. Мережа активно розширюється за рахунок придбання та будівництва нових АЗС.
2002 рік – мережа налічує понад 200 АЗС. Розвиток мережі продовжується як за рахунок будівництва нових АЗС, так і через...
детальніше
Оплатила пальне для когось - Відгуки про АЗС WOG
В додатку не було вказано, що я маю бути біля колонки - все зовсім не інтуїтивно.
В результаті, вийшло, що я оплатила комусь пальне.
На гарячій лінії сказали, що допомогти мені не можуть.
1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Це явно дефект додатку, через який WOG несе неймовірно великі репутаційні збитки і після такого негативного досвіду, мало ймовірно, що користувач повернеться на цю заправку.
Користувач жодним чином не захищений він такої ситуації, як сталася в мене (і судячи з відгуків і коментарів нижче - таке трапляється постійно). Чомусь на ОККО про такий сценарій подумали, і оплатити пальне можна через скан QR коду, що є унікальний для кожної колонки.
Питання до WOG, чому вони досі не усунули той дефект, після стількох скарг?
Була б це інша західна країна - то кошти відшкодували 100%, бо це явно є дефект системи WOG.
Ситуація сталася на заправці у Львові по вул. Луганська, 14 травня, 12:04.
Підійшла на касу в 12:15 - ніхто навіть не хотів розбиратися, чи той користувач, що заправив моєю бензиною не залишив гроші за це пальне.
Зверенення через гарячу лінію також було проігнорено.
Заправці наплювати на користувачів, бо вони у фінансовому виграші в будь-якому випадку.