Мережа АЗК ОККО («Концерн Галнафтогаз») входить до складу OKKO Group та є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні, що налічує 420 автозаправних комплексів. У структурі компанії діє також найбільша мережа закладів харчування в дорозі, які працюють під брендами Hot café, A la minute, Pasta Mia і Meiwei. Підрозділи компанії...
подробнее
Мийка вікон - Отзывы об АЗС ОККО
1. Чи зобов‘язаний оператор пропонувати послуги чистки скла при кожному візиті?
2. Чи зобов‘язаний оператор заправки переконувати мене щоб, помити скло машини ?
При відмові, оператор сказав що їх завідувач заставляє, поки машина заправляється просити дозволу на миття скла. І якщо вони цього не будуть робити вони за це отримають втик. Це що за рабство? Ви в якій країні живете ?
Я чекаю пояснень!
Адресу я поставила рандомну, щоб не було проблем з операторами.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Це не рабтсво, а сервіс. Ми нікого насильно не зумшуємо мити лобове клієнтам чи переконувати клієнтів у тому, що ця послуга їм потрібна.
Це частина нашого сервісу, коли клієнти приїздять до нас заправитись, оператор окрім заправки, якщо є така необхідність, може витерти/помити лобове скло - бо це насамперед безпека в дорозі (хороша видимість). Ця послуга є абсолютно безкоштовною і відбувається по замовчуванню - таким чином ми проявляємо свою маленьку турботу про вас.
Якщо клієнт відмовляється від миття лобового, оператор цього не робить. Це відбувається виключно за згодою, без примушування. На жодному нашому АЗк за весь час поки існує ця послуга ми насильно ще нікому не помили лобове, або ж скло заднього виду. Оператор може просто його помити, якщо бачить, що є бруд і він може заважати їхати, або ж запропонувати помити, порекомендувати. Не вважаємо це злочином. Навпаки отримуємо за це багато подяк та втішених посмішок наших гостей.