Отзыв об АЗС ОККО по адресу Бердянськ, Мелитопольское шоссе, д. 96А Доброго дня, прошу відповісти на всі мої запитання. 1. Чи зобов‘язаний оператор пропонувати послуги чистки скла при кожному візиті? 2. Чи зобов‘язаний оператор заправки переконувати мене щоб, помити скло машини ? При відмові, оператор сказав що їх завідувач заставляє, поки машина заправляється просити дозволу на миття скла. І якщо вони цього не будуть робити вони за це отримають... Читать отзыв Доброго дня, прошу відповісти на всі мої запитання.
1. Чи зобов‘язаний оператор пропонувати послуги чистки скла при кожному візиті? 2. Чи зобов‘язаний оператор заправки переконувати мене щоб, помити скло машини ?
При відмові, оператор сказав що їх завідувач заставляє, поки машина заправляється просити дозволу на миття скла. І якщо вони цього не будуть робити вони за це отримають втик. Це що за рабство? Ви в якій країні живете ? Я чекаю пояснень!
Адресу я поставила рандомну, щоб не було проблем з операторами.
Регіно, добрий день. Залюбки відповімо на ваші питання й тут :)
Це не рабтсво, а сервіс. Ми нікого насильно не зумшуємо мити лобове клієнтам чи переконувати клієнтів у тому, що ця послуга їм потрібна.
Це частина нашого сервісу, коли клієнти приїздять до нас заправитись, оператор окрім заправки, якщо є така необхідність, може витерти/помити лобове скло - бо це насамперед безпека в дорозі (хороша видимість). Ця послуга є абсолютно безкоштовною і відбувається по замовчуванню - таким чином ми проявляємо свою маленьку турботу про вас.
Якщо клієнт відмовляється від миття лобового, оператор цього не робить. Це відбувається виключно за згодою, без примушування. На жодному нашому АЗк за весь час поки існує ця послуга ми насильно ще нікому не помили лобове, або ж скло заднього виду. Оператор може просто його помити, якщо бачить, що є бруд і він може заважати їхати, або ж запропонувати помити, порекомендувати. Не вважаємо це злочином. Навпаки отримуємо за це багато подяк та втішених посмішок наших гостей.
Отзыв об АЗС ОККО по адресу Бердянськ, Мелитопольское шоссе, д. 96А Давно начал ездить на ОККО и сразу оформил Фишку. Заправляют много, поэтому некоторые заправки получаются полностью за бонусы. Насчитываются вовремя и всегда доступны, потому что в другой сети были проблемы.
Отзыв об АЗС ОККО по адресу Бердянськ, Мелитопольское шоссе, д. 96А пользуюсь только сетевыми заправками, которые дорожат своей репутацией. Они не будут опускаться до подливания ацетона, спирта или серы. ТОП-предпочтений давно возглавила сеть ОККО. Они пломбируют все колонки и цистерны, на каждом этапе транспортировки контролируется качество бензина.
Іване, дякуємо вам за відгук та за те, що обираєте нашу мережу :) Нам щиро приємно. Триматимемо свій рівень на висоті, аби ви й надалі заправлялись лише якісним ;)
Отзыв об АЗС ОККО по адресу Бердянськ, Мелитопольское шоссе, д. 96АВ моем городе только неделю как открыли АЗК ОККО, решиди заехать попробовать хотдог, очереди нет 2 оператора слушали один наш заказ хотдога, потом переспрашиавают по несколько раз, заинтересованность и клиентоориентированность на лицо! Вечером со старшим сыном заехали, работники все теже, отношение еще хуже(устали)нахомили что хотдог могут подогреть в микроволновке и делать свежий не будут, охранник сидит за одним единственным столиком,... Читать отзывВ моем городе только неделю как открыли АЗК ОККО, решиди заехать попробовать хотдог, очереди нет 2 оператора слушали один наш заказ хотдога, потом переспрашиавают по несколько раз, заинтересованность и клиентоориентированность на лицо! Вечером со старшим сыном заехали, работники все теже, отношение еще хуже(устали)нахомили что хотдог могут подогреть в микроволновке и делать свежий не будут, охранник сидит за одним единственным столиком, хочешь садись к нему и сиди, девочки хамки, даже не стали напрягаться после того что было сказано, что хотдог из микроволновки никто покупать не будет, мы ж за свежим приехали, было сказано что а другого и не будет!! Разочарование полное от открывшейся АЗК
Доброго дня, Яно! Дякуємо за ваше звернення та за те, що повідомили про цю ситуацію. Ми ретельно слідкуємо за тим, аби сервіс, який отримують наші клієнти, постійно покращувався. Саме відгуки наших клієнтів допомагають нам у цій важливій справі. Щодо цієї прикрої ситуації, наші фахівці проведуть внутрішнє розслідування, щоб покращити сервіс на наших АЗК та унеможливити виникнення таких незручностей. Для швидшого вияснення деталей, напишіть нам, будь ласка, точну дату та час вашого візиту на наш АЗК, а також адресу АЗК, на якому це відбулось. Дякуємо та сподіваємось ви й надалі залишатиметесь з ОККО!
АЗС ОККО
Мережа АЗК ОККО («Концерн Галнафтогаз») входить до складу OKKO Group та є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні, що налічує 420 автозаправних комплексів. У структурі компанії діє також найбільша мережа закладів харчування в дорозі, які працюють під брендами Hot café, A la minute, Pasta Mia і Meiwei. Підрозділи компанії... подробнее
Мийка вікон
1. Чи зобов‘язаний оператор пропонувати послуги чистки скла при кожному візиті?
2. Чи зобов‘язаний оператор заправки переконувати мене щоб, помити скло машини ?
При відмові, оператор сказав що їх завідувач заставляє, поки машина заправляється просити дозволу на миття скла. І якщо вони цього не будуть робити вони за це отримають... Читать отзыв Доброго дня, прошу відповісти на всі мої запитання.
1. Чи зобов‘язаний оператор пропонувати послуги чистки скла при кожному візиті?
2. Чи зобов‘язаний оператор заправки переконувати мене щоб, помити скло машини ?
При відмові, оператор сказав що їх завідувач заставляє, поки машина заправляється просити дозволу на миття скла. І якщо вони цього не будуть робити вони за це отримають втик. Це що за рабство? Ви в якій країні живете ?
Я чекаю пояснень!
Адресу я поставила рандомну, щоб не було проблем з операторами.
Це не рабтсво, а сервіс. Ми нікого насильно не зумшуємо мити лобове клієнтам чи переконувати клієнтів у тому, що ця послуга їм потрібна.
Це частина нашого сервісу, коли клієнти приїздять до нас заправитись, оператор окрім заправки, якщо є така необхідність, може витерти/помити лобове скло - бо це насамперед безпека в дорозі (хороша видимість). Ця послуга є абсолютно безкоштовною і відбувається по замовчуванню - таким чином ми проявляємо свою маленьку турботу про вас.
Якщо клієнт відмовляється від миття лобового, оператор цього не робить. Це відбувається виключно за згодою, без примушування. На жодному нашому АЗк за весь час поки існує ця послуга ми насильно ще нікому не помили лобове, або ж скло заднього виду. Оператор може просто його помити, якщо бачить, що є бруд і він може заважати їхати, або ж запропонувати помити, порекомендувати. Не вважаємо це злочином. Навпаки отримуємо за це багато подяк та втішених посмішок наших гостей.
Бонусная программа позволяет экономить
контроль качества
Нам щиро приємно. Триматимемо свій рівень на висоті, аби ви й надалі заправлялись лише якісним ;)
Обслуживание и сервис!