Мережа АЗК ОККО («Концерн Галнафтогаз») входить до складу OKKO Group та є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні, що налічує 420 автозаправних комплексів. У структурі компанії діє також найбільша мережа закладів харчування в дорозі, які працюють під брендами Hot café, A la minute, Pasta Mia і Meiwei. Підрозділи компанії...
подробнее
В великій сімї ОККО не без зрадника... - Отзывы об АЗС ОККО
За готівку і банківські картки доступно:
* PULLS 95: до 15 л з Fishka або згідно з персональним лімітом;
* PULLS Diesel: до 15 л з Fishka або згідно з персональним лімітом.
Я відстояв чергу з початку і до кінця, десь з пів години. Став біля колонкт і пішов до каси. Показую штрихкод Фішки, а в мене просять (НОМЕРОК). Виявляться номерок то біла бумажка десь 8*8см з написаними фломастером порядковими номерами... А взяти їх потрібно було на цій же заправці, з моменту її запуску. На сайті інформації нема, в додатку також,а взяти потрібно... За наявності бензину та фішки, але без папірця, який можна зробити самому за 30 сек, тебе не заправляють. Я так і не зрозумів, нащо ті номери. 20.05.22 заправлявся на ОККО м. Київ вул. Велика Кільцева, 10, АЗС №38, ніяких НОМЕРКІВ не було. 21.05.22 в 5:30 на ОККО м. Київ бул. Чоколівський, 42, АЗС №02, відстояв чергу сказали що по Фішках зовсім не будуть заправлять, окей, добре згоден. Але така самоорганізація однієї заправки великої фірми. Як сказала пані касир: "Такий наказ від менеджера." Менеджеру привіт.!. Впевнений, не тільки від мене. Слава Україні!
отзыв
Комментарии к отзыву
зекономити час у черзі на АЗК.
Таким чином, запустили пілотний проєкт (не на всіх наших АЗК) - наші колеги-оператори розраховують доступну кількість пального серед клієнтів, які стоять в черзі, й дають номерки, щоб ви дарма не стояли у черзі. Так, якщо пального вистачає на певну кількість машин, а у черзі їх набагато більше, інші клієнти не витрачають час. Менеджер обходить авто й формує таким чином чергу, яку ми, виходячи з залишку нафтопродукту на АЗК, точно зможемо заправити.
Клієнтам також допомагають встановити Fishka, якщо виникли труднощі, приймають замовлення на їжу й виносять до авто.
Щодо відмови у заправці: така ситуація можлива лише у двох випадках. Перший, неможливість заправити виходячи з відсутності нафтопродукту на АЗК. Другий варіант: на даному АЗК, як ми бачимо з камер спостереження (заправку, день і час ви зазначили у пості) багато людей намагалось в’їхати поза чергою з виїзду. Для того, щоб зберегти принцип справедливості - оператор міг відмовити.
Дякуємо за розуміння.
Брехло, яке відповідає на коментарі, бреше, що якщо немає папірця, то клієнт намагався об'їхати чергу. Бреше, що могло закінчитись паливо на АЗС.
Робота в брехла: не допомагати розібратись, а потім вирішувати проблему і вибачатись, а брехати.