Мережа АЗК ОККО («Концерн Галнафтогаз») входить до складу OKKO Group та є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні, що налічує 420 автозаправних комплексів. У структурі компанії діє також найбільша мережа закладів харчування в дорозі, які працюють під брендами Hot café, A la minute, Pasta Mia і Meiwei. Підрозділи компанії...
подробнее
Талони на пальне спеціально блокують ! - Отзывы об АЗС ОККО
Перший раз заїхав на АЗС Окко 19 04 2022 року, другий раз 02.05 2022 року заправити ДП по талонах у м. Тернопіль.
Оператор відмовила у заправці повідомила що талони заблоковано.
Причини не повідомила. Перший талон дійсний до 20.04 другі до 07.05. 2022 року.
Дзвінки на гарячу лінію проблему не вирішують.
Дані талони було придбано в кількості 30 л. Кожен по 10 л у оператора АЗС , що знаходиться Зарічани Житомирська обл. 20.02. 2022 року.Дані талони запропонував оператор Окко. Вартість талонів складає 930 грн.
Прошу вирішити питання у розблокуванні талонів 99999900000039589839, 99999900000039064268, 99999900000039064269.
Ваш постійний клієнт Володимир.
отзыв
Комментарии к отзыву
Нижче буде інструкція, як повернути гроші, якщо покупка була здійснена банківською карткою Visa чи Mastercard.
До якого ступеня потрібно бути тупим шахраєм, наскільки треба плювати на покупця, щоб відповідати в стилі: "Ми не збираємось розбиратись, як ви там придбали талони. Придбали не там? Ваші проблеми. Треба було газети читати". Причому, які газети, які сайти, звідки покупцю знати, що талони продаються в представництвах - воно не пояснює.
В нормальній компанії задають питання: "Де придбали, коли? За готівку чи з банківської карти? Якщо за готівку, то чи зберігся чек? Бо з банківської картки все легко можна перевірити, бо транзакцію фіксує банк". Проводять розслідування: хто й коли вам продав талони, і викуповують їх назад, або міняють на паливо, вибачившись перед клієнтом.
Операції по карткам українських банків Visa і MasterCard можна відмінити в тому випадку, якщо продавець, в даному випадку «ОККО» - списав гроші за товар, який ви не отримали. Українські банки вважають за краще мовчати, що є така процедура «чарджбек» (charge - оплата, back - повернення) від Visa i Mastercard. Але вона є.
Щоб ініціювати чарджбек, потрібно подзвонити в свій банк за номером, який вказаний на звороті картки, або написати в чат підтримки через додаток, чи через сайт. Навіть можете написали лист в центральний офіс банку Укрпоштою. В зверненні опишіть в хронологічному порядку, як розвивались події:
1. Купив талони на 30 літрів бензину по 50 грн на суму 2500 грн 20 травня 2022 року о 8:45 на заправці ОККО в житомирській області в селі такому-то.
2. Дочекались черги на заправці OKKO в місті Хмельницький. Касир сказала, що пальне за цими талонами продати не можуть.
3. Подзвонив за номером гарячої лінії ОККО 0 800 501 10 10, але там короткі гудки (або довгі, або грає музика не менше ніж 30 хвилин), або оператор сказала, що ви талони купили не там, де треба, і тому вас заправляти не будуть.
Дзвонив 22 травня в 17:00.
4. Прошу повернути кошти в розмірі 2500 грн за транзакцію здійснену 20 травня 2022 року о 8:45.
Все, банк готовий розпочати повернення коштів. Він звернеться в той банк, куди пішли гроші, і попросить надати докази, що продавець (ОККО) продав вам паливо. Звісно, доказів немає: ні вашого підпису на чеку немає, ні відео, де в бак вашого авто заливають паливо.
Всі ваші транзакції з датою, часом та назвою продавця у вас є в вашому банківському додатку: Приват24, Монобанк, чи чим ви там користуєтесь. Або через сайт банку. Або, якщо ні додатком, ні сайтом не користуєтесь - працівник банку по телефону допоможе знайти потрібну транзакцію з ОККО.
Повертати кошти можна, якщо продаж був здійснений не більше як 540 днів тому (це правила Visa i MasterCard). Повернення неможливе, якщо був здійснений переказ з картки на картку, де ви вказували П.І.П. отримувача і призначення платежу. Крім випадків, коли хтось у вас вкрав картку і здійснив шахрайський переказ.
Тому ніколи не переказуйте гроші за товар з картки на картку. Платіть за товар, наприклад, у відділенні «Нової пошти» після огляду товару.
Якщо банк відмовить вам у поверненні коштів - пишіть письмову скаргу в Національний Банк України, який є регулятором діяльності банків. Так же само у довільній формі викладіть історію, що відбулось: від моменту покупки пального до цитати, в якій формі банк відмовив вам в поверненні коштів. Згідно закону про звернення громадян (погугліть, він невеликий), згідно статті 5 - заяви, скарги, клопотання можна подавати як письмово, так і засобами мережі інтернет. Згідно статті 7, якщо ви помилились і відправили скаргу, заяву не туди, то отримувач зобов’язаний сам визначити, куди пересилати скаргу, переслати її в термін 5 днів, а вас попередити про це. Також згідно статті 7 заборонено передавати скарги до розгляду в ту установу, чи тій посадовій особі, чиї дії оскаржуються. Згідно статті 8 анонімні скарги не розглядаються, тому потрібно вказувати П.І.П. і адресу реєстрації проживання. Згідно статті 9 заборонено розголошувати відомості зі скарги. Згідно статті 10 заборонено переслідувати того, хто подав скаргу. Згідно статті 20 відповідь на звернення має надатись у строк не більше 45 днів. При цьому, якщо за 30 днів надати відповідь не можливо, тоді установа зобов’язана пояснити чому термін був продовжений понад 30 днів.
Спочатку звернення в банк, а якщо банк відмовив - скаргу на банк в НБУ. Також бажано, відразу після звернення в банк, на самому початку відправити скаргу на ОККО до кабінету міністрів (контакти кабміну легко знайти в гуглі). Там скаргу перешлють у відповідний державний орган і цей орган буде проводити перевірку щодо шахрайських дій ОККО.
Клієнт від цього втрачає довіру до мережі окко.
Чекаю відповіді та вирішення питання.