Мережа АЗК ОККО («Концерн Галнафтогаз») входить до складу OKKO Group та є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні, що налічує 413 автозаправних комплексів. У структурі компанії діє також найбільша мережа закладів харчування в дорозі, які працюють під брендами Hot café, A la minute, Pasta Mia і Meiwei. Підрозділи компанії займаються реалізацією товарів через...
детальніше
Талони на пальне спеціально блокують ! - Відгуки про АЗС ОККО
Перший раз заїхав на АЗС Окко 19 04 2022 року, другий раз 02.05 2022 року заправити ДП по талонах у м. Тернопіль.
Оператор відмовила у заправці повідомила що талони заблоковано.
Причини не повідомила. Перший талон дійсний до 20.04 другі до 07.05. 2022 року.
Дзвінки на гарячу лінію проблему не вирішують.
Дані талони було придбано в кількості 30 л. Кожен по 10 л у оператора АЗС , що знаходиться Зарічани Житомирська обл. 20.02. 2022 року.Дані талони запропонував оператор Окко. Вартість талонів складає 930 грн.
Прошу вирішити питання у розблокуванні талонів 99999900000039589839, 99999900000039064268, 99999900000039064269.
Ваш постійний клієнт Володимир.
відгук
Коментарі до відгуку
Нижче буде інструкція, як повернути гроші, якщо покупка була здійснена банківською карткою Visa чи Mastercard.
До якого ступеня потрібно бути тупим шахраєм, наскільки треба плювати на покупця, щоб відповідати в стилі: "Ми не збираємось розбиратись, як ви там придбали талони. Придбали не там? Ваші проблеми. Треба було газети читати". Причому, які газети, які сайти, звідки покупцю знати, що талони продаються в представництвах - воно не пояснює.
В нормальній компанії задають питання: "Де придбали, коли? За готівку чи з банківської карти? Якщо за готівку, то чи зберігся чек? Бо з банківської картки все легко можна перевірити, бо транзакцію фіксує банк". Проводять розслідування: хто й коли вам продав талони, і викуповують їх назад, або міняють на паливо, вибачившись перед клієнтом.
Операції по карткам українських банків Visa і MasterCard можна відмінити в тому випадку, якщо продавець, в даному випадку «ОККО» - списав гроші за товар, який ви не отримали. Українські банки вважають за краще мовчати, що є така процедура «чарджбек» (charge - оплата, back - повернення) від Visa i Mastercard. Але вона є.
Щоб ініціювати чарджбек, потрібно подзвонити в свій банк за номером, який вказаний на звороті картки, або написати в чат підтримки через додаток, чи через сайт. Навіть можете написали лист в центральний офіс банку Укрпоштою. В зверненні опишіть в хронологічному порядку, як розвивались події:
1. Купив талони на 30 літрів бензину по 50 грн на суму 2500 грн 20 травня 2022 року о 8:45 на заправці ОККО в житомирській області в селі такому-то.
2. Дочекались черги на заправці OKKO в місті Хмельницький. Касир сказала, що пальне за цими талонами продати не можуть.
3. Подзвонив за номером гарячої лінії ОККО 0 800 501 10 10, але там короткі гудки (або довгі, або грає музика не менше ніж 30 хвилин), або оператор сказала, що ви талони купили не там, де треба, і тому вас заправляти не будуть.
Дзвонив 22 травня в 17:00.
4. Прошу повернути кошти в розмірі 2500 грн за транзакцію здійснену 20 травня 2022 року о 8:45.
Все, банк готовий розпочати повернення коштів. Він звернеться в той банк, куди пішли гроші, і попросить надати докази, що продавець (ОККО) продав вам паливо. Звісно, доказів немає: ні вашого підпису на чеку немає, ні відео, де в бак вашого авто заливають паливо.
Всі ваші транзакції з датою, часом та назвою продавця у вас є в вашому банківському додатку: Приват24, Монобанк, чи чим ви там користуєтесь. Або через сайт банку. Або, якщо ні додатком, ні сайтом не користуєтесь - працівник банку по телефону допоможе знайти потрібну транзакцію з ОККО.
Повертати кошти можна, якщо продаж був здійснений не більше як 540 днів тому (це правила Visa i MasterCard). Повернення неможливе, якщо був здійснений переказ з картки на картку, де ви вказували П.І.П. отримувача і призначення платежу. Крім випадків, коли хтось у вас вкрав картку і здійснив шахрайський переказ.
Тому ніколи не переказуйте гроші за товар з картки на картку. Платіть за товар, наприклад, у відділенні «Нової пошти» після огляду товару.
Якщо банк відмовить вам у поверненні коштів - пишіть письмову скаргу в Національний Банк України, який є регулятором діяльності банків. Так же само у довільній формі викладіть історію, що відбулось: від моменту покупки пального до цитати, в якій формі банк відмовив вам в поверненні коштів. Згідно закону про звернення громадян (погугліть, він невеликий), згідно статті 5 - заяви, скарги, клопотання можна подавати як письмово, так і засобами мережі інтернет. Згідно статті 7, якщо ви помилились і відправили скаргу, заяву не туди, то отримувач зобов’язаний сам визначити, куди пересилати скаргу, переслати її в термін 5 днів, а вас попередити про це. Також згідно статті 7 заборонено передавати скарги до розгляду в ту установу, чи тій посадовій особі, чиї дії оскаржуються. Згідно статті 8 анонімні скарги не розглядаються, тому потрібно вказувати П.І.П. і адресу реєстрації проживання. Згідно статті 9 заборонено розголошувати відомості зі скарги. Згідно статті 10 заборонено переслідувати того, хто подав скаргу. Згідно статті 20 відповідь на звернення має надатись у строк не більше 45 днів. При цьому, якщо за 30 днів надати відповідь не можливо, тоді установа зобов’язана пояснити чому термін був продовжений понад 30 днів.
Спочатку звернення в банк, а якщо банк відмовив - скаргу на банк в НБУ. Також бажано, відразу після звернення в банк, на самому початку відправити скаргу на ОККО до кабінету міністрів (контакти кабміну легко знайти в гуглі). Там скаргу перешлють у відповідний державний орган і цей орган буде проводити перевірку щодо шахрайських дій ОККО.
Клієнт від цього втрачає довіру до мережі окко.
Чекаю відповіді та вирішення питання.