Отзыв об АЗС ОККО по адресу Чортків, ул. Степана Бандеры, 91 Хотів вперше спробувати заправитись через Fishka Pay. Відразу вкрай негативний досвід. Питаю заправщика біля колонки, чи працює - відповідь: пробуйте. За третьої спроби при заправці 20 л. дизеля оплату зняло, і напис в додатку "Вибачте. сервіс тимчасово недоступний". Відповідно заправка не пройшла. Йду на АЗС. Дочекавшись поки оператор перевертає 5 хв. хот-доги, запитую, що робити. Знизають плечима - в нас... Читать отзыв Хотів вперше спробувати заправитись через Fishka Pay. Відразу вкрай негативний досвід. Питаю заправщика біля колонки, чи працює - відповідь: пробуйте. За третьої спроби при заправці 20 л. дизеля оплату зняло, і напис в додатку "Вибачте. сервіс тимчасово недоступний". Відповідно заправка не пройшла. Йду на АЗС. Дочекавшись поки оператор перевертає 5 хв. хот-доги, запитую, що робити. Знизають плечима - в нас таке ще небуло. Думаючи, що при нормальному сервісі гроші за декілька хвилин повернуться, йду собі геть. Але за декілька хвилин надумав уточнити на гарячій лінії. Отож відповідь першого оператора з гарячої лінії: Кошти автоматично не повернуться, вам потрібно повернутись на заправку , хай оператор проведе чек на повернення оплати і тоді кошти повернуться. Повертаюсь. Оператори знизають плечима: як ми можемо повернути оплату, вона не пройшла по касі. Питаю що робити - не знають. Кажу - вияснюйте. Після 20 хвилин дзвінків, ходіння в каптьорку відповіді так і не отримав. Набираю ще раз гарячу лінію. Відповідь другого оператора: нічого не потрібно робити. кошти повернуться автоматично до кінця доби. Кажу це працівникам заправки. Сфотографували на всякий випадок чек про оплату. Отже оплату знято о 17:38, зараз 21:00, кошти не повернулись. Чекаю.
Достоинства:
немає
Недостатки:
1. Некомпетентність операторів як на АЗС, так і на гарячій лінії. Оператори мали б знати не тільки про хот-доги і каву.
2. Недосконалість додатку Fishka. На WOG все працювало з першого разу, повернення незаправленого залишку проходило протягом кількох хвилин.
Сергію, добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Перш за все вибачте за непорозуміння, що відбулося з боку наших колег і вони відразу не надали вам чіткої відповіді (цей момент ми ще раз пропрацюємо з ними). Й справді, якщо відбувається технічне питання пов'язане із роботою ОККО Рау - кошти повертаються автоматично, не потрібно робити ніякого повернення/списання на касі. Термін повернення необхідно уточнювати у свого банку, оскільки кожен банк має свої правила та терміни, які поотребує банк для опрацювання транзакції на повернення.
Доброго дня! Коли саме Ви це спостерігали? Йдеться про АЗС на вул. С.Бандери, 91? Показать 1 ответ
АЗС ОККО
Мережа АЗК ОККО («Концерн Галнафтогаз») входить до складу OKKO Group та є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні, що налічує 420 автозаправних комплексів. У структурі компанії діє також найбільша мережа закладів харчування в дорозі, які працюють під брендами Hot café, A la minute, Pasta Mia і Meiwei. Підрозділи компанії... подробнее
Fishka Pay гроші зняла, заправка не пройшла.
Отож відповідь першого оператора з гарячої лінії: Кошти автоматично не повернуться, вам потрібно повернутись на заправку , хай оператор проведе чек на повернення оплати і тоді кошти повернуться. Повертаюсь. Оператори знизають плечима: як ми можемо повернути оплату, вона не пройшла по касі. Питаю що робити - не знають. Кажу - вияснюйте. Після 20 хвилин дзвінків, ходіння в каптьорку відповіді так і не отримав. Набираю ще раз гарячу лінію.
Відповідь другого оператора: нічого не потрібно робити. кошти повернуться автоматично до кінця доби. Кажу це працівникам заправки. Сфотографували на всякий випадок чек про оплату. Отже оплату знято о 17:38, зараз 21:00, кошти не повернулись. Чекаю.