Доброго дня, я ще один обдурений клієнт, якого сьогодні не зуміли відправити о 23.20 з Умані на Прагу. Я стояла на території вокзалу одна, мене смикав о 2 ночі бомж. Я зробила безліч дзвінків до перевізника на номер , вказаний в білеті, де постійно відповідав автовідповідач, що всі оператори зайняті. У них відсутня служба підтримки у вечірній та нічний час!!!!! Білет замовляла через Босфор з службою підтримки звʼязку теж не було. Мені не приходили від них жодних повідомлень про затримку рейсу, мої намагання щось зʼясувати теж виявилися проігноровані. Я добралася до Вінниці таксі і зʼясувала у працівників автовокзалу, що цей автобус замість запланованої 02.00 год. години прибув до них 0 5.30 год. Чи може людина дочекатися автобуса, якщо її не повідомляють, що він запізнюється на три з половиною години? Автовокзал в Умані вночі не працює. Після 9.00 години мені зателефонувала оператор, коли я пояснила їй ситуацію, вона сказала, що це Босфор мав вам присилати повідомлення!? Повний абсурд! І ця оператриса думає, що люди не розуміють хто що має робити. Повна зневага клієнта, не вибачилися і навіть зверхність з якою говорила оператор вражає.
Босфор прийняв заявку на повернення коштів.
По поверненню подам заяву в поліцію.
Зараз мені прислали фото автобуса з повідомленням, що він прийшов на всього 16.хв. з запізненням.
Мене не забрали, повідомлення не приходили, служба підтримки не працює - Отзывы об Автобусные перевозки ООО "Автокомбинат-1"
Я стояла на території вокзалу одна, мене смикав о 2 ночі бомж. Я зробила безліч дзвінків до перевізника на номер , вказаний в білеті, де постійно відповідав автовідповідач, що всі оператори зайняті. У них відсутня служба підтримки у вечірній та нічний час!!!!!
Білет замовляла через Босфор з службою підтримки звʼязку теж не було.
Мені не приходили від них жодних повідомлень про затримку рейсу, мої намагання щось зʼясувати теж виявилися проігноровані.
Я добралася до Вінниці таксі і зʼясувала у працівників автовокзалу, що цей автобус замість запланованої 02.00 год. години прибув до них 0 5.30 год.
Чи може людина дочекатися автобуса, якщо її не повідомляють, що він запізнюється на три з половиною години? Автовокзал в Умані вночі не працює.
Після 9.00 години мені зателефонувала оператор, коли я пояснила їй ситуацію, вона сказала, що це Босфор мав вам присилати повідомлення!? Повний абсурд! І ця оператриса думає, що люди не розуміють хто що має робити.
Повна зневага клієнта, не вибачилися і навіть зверхність з якою говорила оператор вражає.
Босфор прийняв заявку на повернення коштів.
По поверненню подам заяву в поліцію.
Зараз мені прислали фото автобуса з повідомленням, що він прийшов на всього 16.хв. з запізненням.
отзыв
Комментарии к отзыву