НІ В ЯКОМІ РАЗІ НАВІТЬ НЕ РОЗГЛЯДАЙТЕ ЦЕЙ МАГАЗИН ЯК МІСЦЕ, ДЕ МОЖНА ЩОСЬ КУПИТИ. - Отзывы о AVIC.ua

AVIC.ua
Отзыв написан 4 февраля, 2023 год 29 просмотров
А на хотлайні вони ще видаляють відгуки, які їм не подобаються.
Тепер подробиці - купила процесор ще у 21 році за повну ціну 21 року, а не коли долар по 8. Ще й трохи зацікавив прикол, що коли будете оплачувати картою в магазині, то з вас за ніфіга зніметься ще близько 5% комісії, бо магазин може собі дозволити пункти видачі в різних містах, але не може дозволити нормальні умови оплати.
Пройшло півтора роки, процесор вийшов з ладу, віддала його на діагностику. На сайті вказано ось таке "Додаткові умови
на час гарантійного ремонту видається аналогічне справний пристрій (з деякими винятками);", при розмові з контактним центром (менеджером з продажу, якщо точніше), виявилося, що вони таке не роблять і роблять таке (так, це було сказано в одному реченні) лише ПІСЛЯ того, як випадок виявився гарантійним (що є зобов'язанням будь-якого магазину, а не "додатковою умовою").
Пообіцяли десь два тижні, передзвонили з "сервісу" через десять днів, що проц бракований, спитали що я хочу повернути - товар чи гроші. Так як я купувала товар щоб ним користуватися, а не поставити на поличку, то мені потрібен був новий товар. Його прислали через два дні у магазин, повністю запакований, але так сталося, що якщо магазин починає видавати брак, то він не зупиняється. У наступного проца був здохший контролер пам'яті, так що діагностика тягнулася з 8.01 до кінця місяця (нагадаю - Додаткові умови
на час гарантійного ремонту видається аналогічне справний пристрій (з деякими винятками);.
30.01 мені передзвонили знову зі словами, що "ой, новий проц такий же поганий, в цей раз вам гроші чи товар?", а так як мені потрібен товар, то виявилося, що "добре-добре, ми закажемо новий", а потім через півгодини "ой, товари закінчилися, ви маєте два вибори:
- так як ви заплатили за товар у 21 році, то можете тепер за ті ж самі гроші вибрати новий товар на сайті з цінами 23 року;
- можете заплатити нам у 21 році $400, а у 23 забрати лише $270 доларів, бо ми нічо іншого не можемо.
Нагадаю, в них все ще є зовсім безкорисний сайт, на якому вказано ось таке "Розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги".
"Сервісний майстер" порекомендував звернутися до відділу продаж щоб проконсультуватися з ними, вони сказали "а у вас гарантійний випадок, ми нічо не знаємо, нічо не можемо, у нас лапки, звертайтеся до сервісу". Ще трошки більше крінжі - мені дали номер телефону сервісу, який виявися приватним номером телефону одного із "майстрів", який ходить десь по вулицям та носить посилки, то ж йому не дуже зручно зараз розмовляти". При передзвоні у кц виявилося, що "якщо щось не подобається, ви можете звернутися на сайті до категорії "лист директору", та він вам колись відповість", що було зроблено ще до дзвінка, а саме 30.01. Лист директору закінчився словами "з вами зв'яжеться менеджер по роботі з клієнтами протягом доби" і як можете зрозуміти, доба з 30.01 по 03.01 ще досі не закінчилася. На сайті у розділі текстового чату вони теж можуть не читати повідомлення по 20-30 хвилин, а потім прочитати і не відповідати нічого.
Так як мені потрібен товар, а в магазині немає жодного нормального і не бракованого, то було прийнято рішення забирати гроші. Зайшовши до магазину щоб це зробити, я дізналася, що товар ще й досі висить на обмін, тобто поки продавець нічого не може з ним зробити, йому треба зв'язатися з сервісним центром (у виді однієї людини). А мені порекомендували "понять і простить", бо це ж я через їхній брак маю тепер платити на декілька тисяч більше за той же самий товар, але мені треба їх бідних "понять".
Після розмови у магазині я сіла у метро, де не ловив зв'язок, і після виходу звідти побачила пропущений дзвінок від "майстра", що "ну да, я поставив його на обмін, але товару на обмін немає, але я й відмінити його не можу, а ви могли сьогодні забрати гроші".
А що ви знаєте про сервіс?

Достоинства:
  1. беруть гроші у тебе
Недостатки:
  1. не віддають гроші тобі за їхній бракований товар




Комментарии к отзыву

На данный момент, никто не прокомментировал отзыв автора


AVIC.ua
Все отзывы

3.9 5
167 отзывов / 12310 просмотров
AVIC.ua
AVIC.ua

Техника
​STOREinUA интернет-магазин
​STOREinUA интернет-магазин

Рейтинг: 2.8
50 отзывов
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.3
19 отзывов
bemobi.com.ua интернет-магазин
bemobi.com.ua интернет-магазин

Рейтинг: 3.3
258 отзывов
Touch (touch.com.ua)
Touch (touch.com.ua)

Рейтинг: 4.8
1692 отзыва
Zizi Store
Zizi Store

Рейтинг: 1
3 отзыва
Prostotools.com.ua
Prostotools.com.ua

Рейтинг: 3.7
32 отзыва
Секунда
Секунда

Рейтинг: 4.4
393 отзыва
Skay.ua
Skay.ua

Рейтинг: 4.8
132 отзыва
Mbuy24.com
Mbuy24.com

Рейтинг: 2.8
224 отзыва
Магазин MegaBOX
Магазин MegaBOX

Рейтинг: 3.1
50 отзывов