Замовляв монітор з вигнутим екраном з самовывозом з магазину. Очікував 12 днів, поки доставлять з Європи. Врешті, надіслали інший монітор з пласким екраном, хоча на сайті в картці замовлення був саме монітор з вигнутим дисплеєм. Час витратив, але гроші повернули. До речі, після скарги модель на сайті так й не поміняли.
Достоинства:
Повернули гроші без проблем
Недостатки:
Менеджер навіть не вибачився за витрачений мій час та незручності, довге очікування, в картці замовлення інший товар, приваблюють покупців іншим товаром
Купував Samsung А14, на сайті написано що є NFC модуль. При використанні виявилось що його немає. Якщо пошукати про це інформацію то така модель без NFC модуля поставлялась в Індію. Тоюто телефон явно нелегально ввезено. Телефон доставляли через нову пошту і навіть чек не поклали в коробку. Гроші взяли ще до відправки, якби купували у фізичному магазині то можна було... Читать отзыв Купував Samsung А14, на сайті написано що є NFC модуль. При використанні виявилось що його немає. Якщо пошукати про це інформацію то така модель без NFC модуля поставлялась в Індію. Тоюто телефон явно нелегально ввезено. Телефон доставляли через нову пошту і навіть чек не поклали в коробку. Гроші взяли ще до відправки, якби купували у фізичному магазині то можна було би обміняти, так що не купуйте через пошту.
Відбувся дивний досвід спілкування з магазином. Осінню 2022 купувала тут новий макбук ейр на М2 чипі. Ноутбук працює справно, нарікань немає. Тому вирішила обновити тут свій айфон на новий 14 про. Замовила, доставили навіть раніше, ніж казали. Приїхала забирати у точку видачі у Дніпрі і одразу звернула увагу, що коробка айфону була брудна та потерта, з зам‘ятими кутами. Ну і... Читать отзыв Відбувся дивний досвід спілкування з магазином. Осінню 2022 купувала тут новий макбук ейр на М2 чипі. Ноутбук працює справно, нарікань немає. Тому вирішила обновити тут свій айфон на новий 14 про. Замовила, доставили навіть раніше, ніж казали. Приїхала забирати у точку видачі у Дніпрі і одразу звернула увагу, що коробка айфону була брудна та потерта, з зам‘ятими кутами. Ну і Бог з ним, подумала. Епл економить на плівці, то воно й не дивно. Оплатила, бо огляд тільки після оплати. І при продавцеві почала розпаковку. Варто зауважити, що світло в магазині біля каси було досить поганеньке. Оглянувши товар, та візуально ніяких перешкод для подальшої роботи не помітивши, я почала процес активації. І поки я проклацувала всі пункти наслаштувань і телефон дуплив, я додивилася нормальну таку глибоку подряпину на переході від екрану до рамки дисплею. Активацію я не завершила і, звісно, не продовжила. Попросила повернення. І тут продавець почав компостувати мені мізки. Типу, «нашо ви починали активацію, якщо вас не влаштовує зовнішній вигляд; можна вважати, що ви погодилися з зовнішнім виглядом; ми його тепер не продамо, бо це вже б/у; у вас є два варіанти - ви погоджуєтеся і забираєте товар, або я віддаю вам гроші». А тепер найцікавіше. Айфон, який я хотіла купити, - американець. І на момент покупки він вже був активований у США у лютому, бо, за словами магазину, епл тепер автоматично програмно активує телефони там, де вони купляють його для перепродажу і на гарантію це не впливає. Тож, по-перше, якого продавець намагався тиснути на мене через умовну активацію, якщо телефон вже було активовано? По-друге, подряпину вдалося виявити тільки після того, як був знятий захисний папірець і тільки після включення телефону. Екран підсвітив ту тріщину. Що означає - ви погодилися з зовнішнім виглядом? Я саме для цього і тирчала у вас в магазині і проводила перевірку при вас. По-третє, звісно ви тепер просто так не продасте айфон з подряпиною на корпусі, а які були варіанти? Коротше, гроші повернули у повному обсязі, але продавець майже не довів до сказу. Тож, якщо ви читаєте, ОБОВ‘ЯЗКОВО оглядайте техніку на кассі.
Мужем был приобретен планшет Huawei MediaPad M5 8.в магаз.AVIC Мироносицкая 46, 14.02.20г. в конце мая планшет сломался,1.06.20г. муж обратился в магазин по гарантии где ему был предложено обратится в сервис AVIC по адрес Мироносецкая 29,где он и посей день,мужа водят в заблуждение, то деталь заказали то она в дороги,А 15.06.20 муж был в сервисе где ему уже заявили что планшета... Читать отзыв Мужем был приобретен планшет Huawei MediaPad M5 8.в магаз.AVIC Мироносицкая 46, 14.02.20г. в конце мая планшет сломался,1.06.20г. муж обратился в магазин по гарантии где ему был предложено обратится в сервис AVIC по адрес Мироносецкая 29,где он и посей день,мужа водят в заблуждение, то деталь заказали то она в дороги,А 15.06.20 муж был в сервисе где ему уже заявили что планшета нет ,он у поставщика на ремонте, письмо написанное директору Бутенко ДИ - реакции не какой, оно и можно понять какое руководство такие и подчиненные .Так что уважаемые покупатели будьте бдительны покупая в этом магазине AVIC,знайте что на гарантию рассчитывать нельзя в случаи поломки.И откуда у магазина рейтинг,смех.Одним словом ки*****о.
Купился на этот магазин от друзей,цены как везде,не удивляет,удивляет гарантийное обслуживание на ремонт.Купленный планшет HUAWEI MediaPad M5 8.который 30.05.20.сломался,пропал звук в динамиках.Обратился по гарантии в их собственный центр. После моего звонка в сервис узнать что произошло с планшетом, сказали чип звуковой, деталь заказана усе ок. Уже третья неделя, и уних усе ок это видь AVIC слоган сервиса Быстро... Читать отзыв Купился на этот магазин от друзей,цены как везде,не удивляет,удивляет гарантийное обслуживание на ремонт.Купленный планшет HUAWEI MediaPad M5 8.который 30.05.20.сломался,пропал звук в динамиках.Обратился по гарантии в их собственный центр. После моего звонка в сервис узнать что произошло с планшетом, сказали чип звуковой, деталь заказана усе ок. Уже третья неделя, и уних усе ок это видь AVIC слоган сервиса Быстро и без проблем,Придя в сервис 15.06.20. узнаю что его отправили поставщику,на ремонт,удивлен а почему врали,что чип заказан,и отправили без моего ведома,и 14 дней прошло,в их гарантийной квитанции пункт 7,8.все нарушено.внятного ответа нет.Написал директору Бутенко Дмитрий Игоревичу письмо,так как везде печать с его фамилией,и тишина видать занят очень,зачем тогда делать на сайте что на пиши ответим может быть ,да класс и магазин и сервис.на уровни,а накручивать рейтинг могу, сами себя хвалят.Мой совет лучше покупать в другом месте ,где магазин действительно дорожит репутацией и клиентам.А слоган сервиса AVIC лучше такой Быстро врем и проблемы ваши.Так что думайте и читайте отзывы друзья.Я вынужден обратится в суд,дабы вернуть деньги,благо закон такие иски дает потребителю без платно,за все платит не чистоплотные продавцы.
Надіслали не той товар
Товар не відповідає опису на сайті і приходить без чека.
Телефон доставляли через нову пошту і навіть чек не поклали в коробку. Гроші взяли ще до відправки, якби купували у фізичному магазині то можна було... Читать отзыв Купував Samsung А14, на сайті написано що є NFC модуль. При використанні виявилось що його немає. Якщо пошукати про це інформацію то така модель без NFC модуля поставлялась в Індію. Тоюто телефон явно нелегально ввезено.
Телефон доставляли через нову пошту і навіть чек не поклали в коробку. Гроші взяли ще до відправки, якби купували у фізичному магазині то можна було би обміняти, так що не купуйте через пошту.
iPhone 14 pro
Осінню 2022 купувала тут новий макбук ейр на М2 чипі. Ноутбук працює справно, нарікань немає. Тому вирішила обновити тут свій айфон на новий 14 про.
Замовила, доставили навіть раніше, ніж казали.
Приїхала забирати у точку видачі у Дніпрі і одразу звернула увагу, що коробка айфону була брудна та потерта, з зам‘ятими кутами. Ну і... Читать отзыв Відбувся дивний досвід спілкування з магазином.
Осінню 2022 купувала тут новий макбук ейр на М2 чипі. Ноутбук працює справно, нарікань немає. Тому вирішила обновити тут свій айфон на новий 14 про.
Замовила, доставили навіть раніше, ніж казали.
Приїхала забирати у точку видачі у Дніпрі і одразу звернула увагу, що коробка айфону була брудна та потерта, з зам‘ятими кутами. Ну і Бог з ним, подумала. Епл економить на плівці, то воно й не дивно.
Оплатила, бо огляд тільки після оплати. І при продавцеві почала розпаковку.
Варто зауважити, що світло в магазині біля каси було досить поганеньке. Оглянувши товар, та візуально ніяких перешкод для подальшої роботи не помітивши, я почала процес активації. І поки я проклацувала всі пункти наслаштувань і телефон дуплив, я додивилася нормальну таку глибоку подряпину на переході від екрану до рамки дисплею. Активацію я не завершила і, звісно, не продовжила. Попросила повернення. І тут продавець почав компостувати мені мізки. Типу, «нашо ви починали активацію, якщо вас не влаштовує зовнішній вигляд; можна вважати, що ви погодилися з зовнішнім виглядом; ми його тепер не продамо, бо це вже б/у; у вас є два варіанти - ви погоджуєтеся і забираєте товар, або я віддаю вам гроші». А тепер найцікавіше. Айфон, який я хотіла купити, - американець. І на момент покупки він вже був активований у США у лютому, бо, за словами магазину, епл тепер автоматично програмно активує телефони там, де вони купляють його для перепродажу і на гарантію це не впливає. Тож, по-перше, якого продавець намагався тиснути на мене через умовну активацію, якщо телефон вже було активовано? По-друге, подряпину вдалося виявити тільки після того, як був знятий захисний папірець і тільки після включення телефону. Екран підсвітив ту тріщину. Що означає - ви погодилися з зовнішнім виглядом? Я саме для цього і тирчала у вас в магазині і проводила перевірку при вас. По-третє, звісно ви тепер просто так не продасте айфон з подряпиною на корпусі, а які були варіанти?
Коротше, гроші повернули у повному обсязі, але продавець майже не довів до сказу.
Тож, якщо ви читаєте, ОБОВ‘ЯЗКОВО оглядайте техніку на кассі.
Просто жуть
Мама не горюй