Я була лише на співбесіді, адже умови, які пропонували (17 тис. грн, сезонна робота до 15 січня), не виглядали привабливими з огляду на організацію процесів та репутацію компанії. Спілкування з HR було вкрай нестабільним: спершу співбесіду перенесли на наступний день без уточнення, чи зручно мені, потім на наступний день вона не відбулася; дзвінки повторювалися кілька разів у час, коли я була зайнята іншими співбесідами, без попереднього узгодження. Лише після кількох спроб нам вдалося провести розмову.
Під час співбесіди ініціативу доводилося брати на себе: співбесідники майже не ставили професійних запитань, не презентували компанію, не уточнили умови праці та заробітну плату. Враження, що від кандидатів очікують самостійного витягування всіх деталей.
Графік роботи, зазначений у вакансії (9:00–18:00 або дежурства до 21:00), в реальності виглядає більш жорстким та не передбачає гнучкості, про що не повідомляється під час співбесіди. Заробітна плата, на мою думку, не відповідає навантаженню та вимогам.
Мій попередній досвід у доставках їжі передбачав роботу з високою завантаженістю та конфліктними клієнтами. Зважаючи на організацію праці в компанії, я вирішила не погоджуватися навіть на короткий сезонний проміжок.
Досвід показав: компанія декларує одну культуру, а фактично організовує процеси хаотично. Якщо ви цінуєте структуроване спілкування, прозорі умови та планування, варто добре зважити перед контактом.
10 сентября 1997 г. в одесском микрорайоне "Вузовский" появился необычный детский магазин. В нем был представлен практически весь ассортимент детских товаров. Маркетинговая идея концерна "Европродукт" оказалась актуальной. Прежде, чтобы обеспечить ребенка всем необходимым - от коляски до обуви, взрослым нужно было посетить множество торговых точек. С открытием "Антошки" появился новый,... подробнее
Досвід співбесіди - Отзывы об Антошка Детский магазин
Під час співбесіди ініціативу доводилося брати на себе: співбесідники майже не ставили професійних запитань, не презентували компанію, не уточнили умови праці та заробітну плату. Враження, що від кандидатів очікують самостійного витягування всіх деталей.
Графік роботи, зазначений у вакансії (9:00–18:00 або дежурства до 21:00), в реальності виглядає більш жорстким та не передбачає гнучкості, про що не повідомляється під час співбесіди. Заробітна плата, на мою думку, не відповідає навантаженню та вимогам.
Мій попередній досвід у доставках їжі передбачав роботу з високою завантаженістю та конфліктними клієнтами. Зважаючи на організацію праці в компанії, я вирішила не погоджуватися навіть на короткий сезонний проміжок.
Досвід показав: компанія декларує одну культуру, а фактично організовує процеси хаотично. Якщо ви цінуєте структуроване спілкування, прозорі умови та планування, варто добре зважити перед контактом.
отзыв
Комментарии к отзыву