Ми робили замовлення на дитячий візочок, 05.01.2024, менеджер сказав що товар в наявності є в Одесі і в Дніпрі, і є можливість перемістити його в найближчий магазин до мене (Київська обл), і сказав якщо щось не так то наступного дня перетелефонує.
В цей же день на сайті я і сам перевірив що товар в наявності в декількох містах є.
Не дочекавшись дзвінка я подзвонив сам, інший менеджер підтвердив що замовлення в роботі, і зареєстровано переміщення з Одеси в Київську обл.
І на моє питання чи все точно буде ок і чи можна розраховувати на вас мені підтвердили що все буде добре, і можна розраховувати.
Але!!! Через тиждень, 11.01.2024 мені дзвонить менеджер той самий який у мене перший раз приймав замовлення і каже що моє замовлення скасовано бо немає товару!!!
Тобто тиждень назад був, а вже немає, то чого ж не відправити було його вчасно!? Мовчу вже про вчасність, але хоча б забронювати, зняти з продажу!!!
До людей відносяться як до скота!!! читаю на інтернет майданчиках це розповсюджена практика, плювати на клієнтів які заздалегідь замовили через інтернет і продавати «своїм клієнтам» на місцях, що скоріше за все в моєму випадку і було!!!
Бачу що адміністрація читає відгуки - напишу номер замовлення 300001723, можливо у вас хватить совісті притягти своїх недоброякісних працівників до відповідальності, але для мене всеодно вашого магазину більше не існує, і всіх буду застурігати про бардак який у вас відбувається!!!
Думав вас поганяти по Закону про захист прав споживачів, оскільки я є адвокатом і маю досвід, але просто не хочу бруднити руки і додатково псувати собі настрій, який і так вже завдяки вам зіпсований далі нікуди!
Хочу щиро подякувати відділу клієнтського сервісу, завдяки дієвим та професійним діям працівників цього відділу моє питання вирішено, дійсно на наступний день після мого відгуку зі мною зв’язалися, а ще через день товар був у мене!
Величезна подяка відділу клієнтського сервісу, вам оцінка 10+!!! Ви приклад ефективної та професійної роботи, бажаю щоб і інші ваші колеги так само чудово працювали як і ви!
10 сентября 1997 г. в одесском микрорайоне "Вузовский" появился необычный детский магазин. В нем был представлен практически весь ассортимент детских товаров. Маркетинговая идея концерна "Европродукт" оказалась актуальной. Прежде, чтобы обеспечить ребенка всем необходимым - от коляски до обуви, взрослым нужно было посетить множество торговых точек. С открытием "Антошки" появился новый,... подробнее
Ніколи не сподівайтеся на них! Безвідповідальні! - Отзывы об Антошка Детский магазин
Ми робили замовлення на дитячий візочок, 05.01.2024, менеджер сказав що товар в наявності є в Одесі і в Дніпрі, і є можливість перемістити його в найближчий магазин до мене (Київська обл), і сказав якщо щось не так то наступного дня перетелефонує.
В цей же день на сайті я і сам перевірив що товар в наявності в декількох містах є.
Не дочекавшись дзвінка я подзвонив сам, інший менеджер підтвердив що замовлення в роботі, і зареєстровано переміщення з Одеси в Київську обл.
І на моє питання чи все точно буде ок і чи можна розраховувати на вас мені підтвердили що все буде добре, і можна розраховувати.
Але!!! Через тиждень, 11.01.2024 мені дзвонить менеджер той самий який у мене перший раз приймав замовлення і каже що моє замовлення скасовано бо немає товару!!!
Тобто тиждень назад був, а вже немає, то чого ж не відправити було його вчасно!? Мовчу вже про вчасність, але хоча б забронювати, зняти з продажу!!!
До людей відносяться як до скота!!!
читаю на інтернет майданчиках це розповсюджена практика, плювати на клієнтів які заздалегідь замовили через інтернет і продавати «своїм клієнтам» на місцях, що скоріше за все в моєму випадку і було!!!
Бачу що адміністрація читає відгуки - напишу номер замовлення 300001723, можливо у вас хватить совісті притягти своїх недоброякісних працівників до відповідальності, але для мене всеодно вашого магазину більше не існує, і всіх буду застурігати про бардак який у вас відбувається!!!
Думав вас поганяти по Закону про захист прав споживачів, оскільки я є адвокатом і маю досвід, але просто не хочу бруднити руки і додатково псувати собі настрій, який і так вже завдяки вам зіпсований далі нікуди!
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо, що написали нам! Вибачте, будь ласка, за цю ситуацію.
Нам дуже шкода, що ця покупка першого транспорту для дитини викликала такі емоції.
Наразі перевірили наявність товару. Візочок вже готовий до відправки.
Наш менеджер зв'яжеться із Вами для пропозиції вирішення питання та доставки.
Додатково надаємо контактні дані для зв'язку: 0674711304/Viber/Telegram,
[email protected]
З повагою відділ клієнтського сервісу мережі магазинів АНТОШКА
Хочу щиро подякувати відділу клієнтського сервісу, завдяки дієвим та професійним діям працівників цього відділу моє питання вирішено, дійсно на наступний день після мого відгуку зі мною зв’язалися, а ще через день товар був у мене!
Величезна подяка відділу клієнтського сервісу, вам оцінка 10+!!! Ви приклад ефективної та професійної роботи, бажаю щоб і інші ваші колеги так само чудово працювали як і ви!
Вибачте за емоції, усього найкращого !!!