Лідія Отзыв написан 15 сентября, 2021 год18 просмотров
Неприємно здивована бізнес-процесами їх інтернет-магазину. Готуюся до пологів, тому замовила понад 30 різних позицій для роддому і догляду за малюком в перші місяці. Стикнулася з горою проблем:
- кур‘єр не може доставити все замовлення додому (не розумію чому частину речей доставляють, а якісь кремчики - ні, і за ними треба їхати в фізичний магазин), це нелогічно і для вагітної на останніх місяцях це зовсім незручно;
- Оплата онлайн не спрацювала, бо деяких товарів не було в наявності, хоча на сайті писало, що вони доступні;
- Збирають Ваше замовлення довго, воно все приїжджає в різний час, але за ним з‘явитися в магаз треба в межах 2 (!) днів, це дуже малий ліміт часу;
- Внутрішня логістика не продумана, мені прийшлося 3 рази приїжджати в мазазин, щоб забрати різні частини замовлення. Я готова була почекати і приїхати один раз, але див. пункт про 2 дні. Якщо ви обрали кур‘єрську доставку - то кур‘єр буде їхати до Вас додому 3-4 рази) Не розумію чому Ви не можете дочекатися доки всі товари приїдуть в одну точку збору і доставити мені це все за один раз додому?;
- Коли приходиш забирати інтернет замовлення, то це ціла «коломийка» – ти маєш стати в загальну чергу з возиком товарів, на касі працівник перевіряє і пробиває ЩО саме Вам приїхало і яка сума до сплати (сорі, але я думала Ви це все зробили ДО мого приходу), в результаті забрати посилку зайняло 40 хв;
- Непрозорі умови з дисконтною карткою, на частину предметів накопичена знижка не поширюється, але в описі товару і при замовленні це ніде не написано. Компанія замовчує це;
Шукаєш зручність і комфорт за які готовий заплатити немалі гроші - в результаті розв‘язуєш Ваші головоломки і сидиш постійно на телефоні з колл-центром. Я хочу купити і оплатити в 2 кліки, а Вашу внутрішню кухню зробіть непомітною.
Очікувала набагато кращого від такої крутої мережі.
Доброго дня, Лідіє! Дуже дякуємо Вам, що написали нам. Хочемо дізнатись деталі цієї ситуації. Для Вашої зручності надаємо контактні дані: +380674711304/viber/telegram та електронна пошта [email protected]
З повагою, Служба сервісу мережі магазинів "Антошка"
10 сентября 1997 г. в одесском микрорайоне "Вузовский" появился необычный детский магазин. В нем был представлен практически весь ассортимент детских товаров. Маркетинговая идея концерна "Европродукт" оказалась актуальной. Прежде, чтобы обеспечить ребенка всем необходимым - от коляски до обуви, взрослым нужно было посетить множество торговых точек. С открытием "Антошки" появился новый,... подробнее
Інтернет-магазин - це розчарування - Отзывы об Антошка Детский магазин
Готуюся до пологів, тому замовила понад 30 різних позицій для роддому і догляду за малюком в перші місяці. Стикнулася з горою проблем:
- кур‘єр не може доставити все замовлення додому (не розумію чому частину речей доставляють, а якісь кремчики - ні, і за ними треба їхати в фізичний магазин), це нелогічно і для вагітної на останніх місяцях це зовсім незручно;
- Оплата онлайн не спрацювала, бо деяких товарів не було в наявності, хоча на сайті писало, що вони доступні;
- Збирають Ваше замовлення довго, воно все приїжджає в різний час, але за ним з‘явитися в магаз треба в межах 2 (!) днів, це дуже малий ліміт часу;
- Внутрішня логістика не продумана, мені прийшлося 3 рази приїжджати в мазазин, щоб забрати різні частини замовлення. Я готова була почекати і приїхати один раз, але див. пункт про 2 дні. Якщо ви обрали кур‘єрську доставку - то кур‘єр буде їхати до Вас додому 3-4 рази) Не розумію чому Ви не можете дочекатися доки всі товари приїдуть в одну точку збору і доставити мені це все за один раз додому?;
- Коли приходиш забирати інтернет замовлення, то це ціла «коломийка» – ти маєш стати в загальну чергу з возиком товарів, на касі працівник перевіряє і пробиває ЩО саме Вам приїхало і яка сума до сплати (сорі, але я думала Ви це все зробили ДО мого приходу), в результаті забрати посилку зайняло 40 хв;
- Непрозорі умови з дисконтною карткою, на частину предметів накопичена знижка не поширюється, але в описі товару і при замовленні це ніде не написано. Компанія замовчує це;
Шукаєш зручність і комфорт за які готовий заплатити немалі гроші - в результаті розв‘язуєш Ваші головоломки і сидиш постійно на телефоні з колл-центром. Я хочу купити і оплатити в 2 кліки, а Вашу внутрішню кухню зробіть непомітною.
Очікувала набагато кращого від такої крутої мережі.
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Служба сервісу мережі магазинів "Антошка"