Андрюха Украина, Київ Отзыв написан 25 июня, 2017 год1203 просмотра
Читаю отзывы и понимаю, что люди путают авиакомпанию и туроператора. У нас тоже так было: иксов оператор джойн ап (никогда больше не воспользуюсь), перенесли вылет на пол суток на следуюющие сутки, никто соответственно ни номера не продлевал и даже не поинтересовался как и что, хотя маленькие детки. Но это проблема туроператора. А сама авиакомпания супер! Супер полет, супер шутки от командира экипажа Юрия! Мягчайшая посадка и мягчайший взлет и супер полет, разбавленный сплошным позитивом и шутками )
Достоинства:
Коммандир Юрий
И его проф качества
Недостатки:
Отказали выйти с парашютом над домом (шутка конечно)
Вот... туроператор не берет на себя ответственность за питание и проживание на время задержки рейса. Это ответственность авиакомпании! Читайте правила повітряних перевезень. Вас Anda обвела вокруг пальца, а вы и рады. Еще и нахваливаете...
До Вашої уваги витяги з Правил повітряних перевезень пасажирів та багажу України про відповідальність перевізника.
Розділ 15 п. 3
" 3. У разі дії надзвичайних обставин перевізник має право без повідомлення пасажира скасувати чи затримати рейс або анулювати раніше підтверджене бронювання.
В інших випадках перевізник або його агент з продажу зобов’язаний попередити пасажира про затримку або скасування рейсу не пізніше ніж за три години до початку реєстрації. "
Вважаючи, що наша авіакомпанія не бронює та не продає квитки , а співпрацює лише з турагенствами-замовниками ( тобто є лише перевізником по договору ), за інформування та попередження пасажирів щодо планового перенесення рейсу несе відповідальність агент з продажу, тобто туроператор , котрий виписав ваш квиток.
Якщо ж авіакомпанія надає інформацію про затримку рейсу менше зазначеного часу, то діє відповідно до глави 4 Розділу 16 Правил повітряних перевезень пасажирыв та багажу України
" Перевізник повинен надати пасажирам за встановленими ним нормами харчування та прохолодні напої і можливість здійснити два безкоштовних дзвінки або відправити телекс-, факс-повідомлення чи повідомлення електронною поштою, якщо для цього є технічні умови, у разі затримки рейсу на строк:
дві години або більше від запланованого часу відправлення рейсу дальністю до 1500 кілометрів;
три години або більше від запланованого часу відправлення рейсу дальністю від 1500 до 3500 кілометрів;
чотири години або більше від запланованого часу відправлення рейсу для всіх інших рейсів, не зазначених у другому та третьому абзацах цього пункту.
Якщо виконання затриманого рейсу відкладається на наступний день за днем його виконання, передбаченим розкладом і зазначеним у квитку, перевізник повинен надати пасажирам номери у готелі, харчування та забезпечити трансфер за маршрутом аеропорт - готель - аеропорт."
В Украине получила лицензию на авиаперевозки новая украинская авиакомпания ANDA AIR (Анда Эйр). Компания существует с 2015 года. Планируются чартерные рейсы в Болгарию, Черногорию, Албанию, Грузию.
Супер перелет! - Отзывы о ANDA AIR (Анда Эйр)
отзыв
Комментарии к отзыву
До Вашої уваги витяги з Правил повітряних перевезень пасажирів та багажу України про відповідальність перевізника.
Розділ 15 п. 3
" 3. У разі дії надзвичайних обставин перевізник має право без повідомлення пасажира скасувати чи затримати рейс або анулювати раніше підтверджене бронювання.
В інших випадках перевізник або його агент з продажу зобов’язаний попередити пасажира про затримку або скасування рейсу не пізніше ніж за три години до початку реєстрації. "
Вважаючи, що наша авіакомпанія не бронює та не продає квитки , а співпрацює лише з турагенствами-замовниками ( тобто є лише перевізником по договору ), за інформування та попередження пасажирів щодо планового перенесення рейсу несе відповідальність агент з продажу, тобто туроператор , котрий виписав ваш квиток.
Якщо ж авіакомпанія надає інформацію про затримку рейсу менше зазначеного часу, то діє відповідно до глави 4 Розділу 16 Правил повітряних перевезень пасажирыв та багажу України
" Перевізник повинен надати пасажирам за встановленими ним нормами харчування та прохолодні напої і можливість здійснити два безкоштовних дзвінки або відправити телекс-, факс-повідомлення чи повідомлення електронною поштою, якщо для цього є технічні умови, у разі затримки рейсу на строк:
дві години або більше від запланованого часу відправлення рейсу дальністю до 1500 кілометрів;
три години або більше від запланованого часу відправлення рейсу дальністю від 1500 до 3500 кілометрів;
чотири години або більше від запланованого часу відправлення рейсу для всіх інших рейсів, не зазначених у другому та третьому абзацах цього пункту.
Якщо виконання затриманого рейсу відкладається на наступний день за днем його виконання, передбаченим розкладом і зазначеним у квитку, перевізник повинен надати пасажирам номери у готелі, харчування та забезпечити трансфер за маршрутом аеропорт - готель - аеропорт."