Звертався до Fixter з проблемою на iPhone 12 pro— телефон відремонтували, але вже наступного дня він знову вийшов з ладу з тією ж самою проблемою. Очевидно, що ремонт зроблений абияк. Надіявся на професійний сервіс, але, чесно кажучи, дуже розчарований. Звертався до Fixter з проблемою на iPhone 12 pro— телефон відремонтували, але вже наступного дня він знову вийшов з ладу з тією ж самою проблемою. Очевидно, що ремонт зроблений абияк. Надіявся на професійний сервіс, але, чесно кажучи, дуже розчарований.
Звернулась, коли мій ноутбук перестав вмикатись. Він вже старенький, берегла його виключно через фото, які там зберігались. За декілька днів зателефонували, запросили забрати. Фото вдалось зберегти. Величезне дякую! Замислюсь над іншим способом збереження даних 😣 Звернулась, коли мій ноутбук перестав вмикатись. Він вже старенький, берегла його виключно через фото, які там зберігались. За декілька днів зателефонували, запросили забрати. Фото вдалось зберегти. Величезне дякую! Замислюсь над іншим способом збереження даних 😣
Доброго дня. 13.06.2024 мною у магазини Стілус був придбаний смарт годинник xiaomi redmi watch 3 activ з додатковою гарантією на 1 рік. Все було чудово і я був дуже задоволений товаром. Але наприкінці лютого 2025 року у мене на екрані почали з'являтися горизонтальні полоси. Я відправив годинник у сервісний центр Фікстер у м. Київ. 27.02.2025 о 12... Читать отзыв Доброго дня. 13.06.2024 мною у магазини Стілус був придбаний смарт годинник xiaomi redmi watch 3 activ з додатковою гарантією на 1 рік. Все було чудово і я був дуже задоволений товаром. Але наприкінці лютого 2025 року у мене на екрані почали з'являтися горизонтальні полоси. Я відправив годинник у сервісний центр Фікстер у м. Київ. 27.02.2025 о 12 годині 25 хвилин представники сц забрали його з відділення нової пошти, а вже о 15 годин 10 хвилин вони мені перетелефонували і сказали що в мене не гарантійний випадок т.я. є потрапляння вологи у пристрій. І тут у мене є питання. По-перше, є великі сумніви що вони взагалі робили діагностику - пройшло 2,5 години після того як вони його забрали з відділення. В них що взагалі нічим зайнятися крім цього годинника??? Я сам працюю в сц але по холодильникам - гарантійні ремонти роблять в останню чергу. У відгуках на сайті сц люди пишуть що не можуть дізнатися про результати по декілька тижнів. Вони побили рекорд по швидкості реагування. Коли я забрав годинник після діагностики, вже вдома, вирішив зняти ремінці і звідти висипалося сміття (я до цього моменту жодного разу не знімав ремінці). Тобто в сц це навіть не робили. Що це за діагностика така? По друге, цей годинник позиціонується як вологозахищений в якому можна навіть купатися у басейні. Я у ньому не плавав, душ не приймав,на ніч знімав щоб рука відпочивала. Єдине що, так це мив руки. На корпусі годинника немає жодної великої подряпини сколу або тріщини. Ще раз наголошую що компанія Xiaomi позіціонує цей годинник як волого захищений 5 атм. У ньому можна плавати в басейні, недалеко від берега і займатися фізичною активністю на мілководді - це витримка з інструкції пристрою.Тому потрапляння туди вологи за умови цілого та не пошкодженого корпусу та дісплея, та виконання мною усіх рекомендацій щодо користування даним засобом вважаю необгрунтованним. Тому це - або сталася розгерметизація корпусу по незалежних від мене причинах, або не дбайливе ставлення до своєї роботи робітників сц.
Доброго дня, Віталій! Нам прикро, що після співпраці з нашим сервісним центром у Вас склалось саме таке враження про нього. Просимо Вас вказати номер замовлення, аби ми могли уточнити деталі звернення та надати Вам зворотній зв'язок.
Тримають клієнтів за дурнів.Звернулась по гарантії бо не оновлюється система в телефоні та зависають додатки. Після діагностики подзвонили,сказали що оновили програмне забезпечення, перепрошили на ту саму версію і все працює. Коли принесла телефон з пошти додому ,то перше що мене насторожило це те, що телефон одразу підв'язався до нашого вай фаю. Пізніше в налаштуваннях побачила дату останнього оновлення -... Читать отзыв Тримають клієнтів за дурнів.Звернулась по гарантії бо не оновлюється система в телефоні та зависають додатки. Після діагностики подзвонили,сказали що оновили програмне забезпечення, перепрошили на ту саму версію і все працює. Коли принесла телефон з пошти додому ,то перше що мене насторожило це те, що телефон одразу підв'язався до нашого вай фаю. Пізніше в налаштуваннях побачила дату останнього оновлення - за два місяці до того, як я цей телефон взагалі придбала. В решті решт з ним взагалі нічого не робили, написали в гарантійному талоні що була проведена діагностика ( хоча розповідали і про оновлення, перепрошивку ) + обіцяли заплатити за доставку назад,але навіть цього не виконали. Витрачені дні щоб телефон покатався по країні. Дякую що хоч цілий повернули, за що ставлю аж 1 зірку.
Єлизавето, нам дуже шкода, що досвід співпраці з нашим сервісним центром не виправдав Ваших очікувань. Просимо Вас зазначити номер замовлення, щоб ми могли уточнити деталі та надати Вам зворотній зв'язок.
Вітаю. Мене звати Ольга. Замовила у Стилусі макбук, номер замовлення -. Забрала мак і він почав дуже зависати. Подзвонила у сервісний центр, домовилися що я буду якраз у Києві і зможу принести фізично техніку. Орієнтували, що не має бути довго по термінам (1-2 дні), якщо там просто встановити оновлення (як ми початково думали, бо із цим були проблеми). Коли... Читать отзыв Вітаю. Мене звати Ольга. Замовила у Стилусі макбук, номер замовлення -. Забрала мак і він почав дуже зависати. Подзвонила у сервісний центр, домовилися що я буду якраз у Києві і зможу принести фізично техніку. Орієнтували, що не має бути довго по термінам (1-2 дні), якщо там просто встановити оновлення (як ми початково думали, бо із цим були проблеми). Коли залишила його 25.01, то мені сказали те саме - що візьмуть у роботу у понеділок і довго не будуть робитиСьогодні 28.01. Подзвонила у сервісний перепитати стан мого замовлення, дзвінок був о 18:15. На етапі називання номеру замовлення мене грубо поправили, сказавши щось грубо на кшталт «Ви зараз мені не той номер диктуєте» (там було не те, але передам описом інтонації: «Оце ви недальокі читати номер замовлення зі Стилусу, а не той, що під шрихкодом від нас» (хоча початково вона не озвучувала який саме номер потрібно продиктувати)Кароч я спитала про мож замовлення. Мені сказали, що макбук ДОСІ на діагностиці. І взагалі невідомо хто вас так орієнтував. Я пояснила ситуацію і сказала, що не можу так довго чекати і чи можна якось пришвидшити роботу, на що з того боку дуже важко і роздратовано вздихнули і повторили знову все про терміни (це було на другий раз моєї спроби). Я просто скинула слухавку, бо ну дуже інтонаційно без поваги і грубо спілкувалися. І не розумію як так мене до цього орієнтували 2 рази по-одному, а в кінці кінців виходить геть інше.
Достоинства:
- перший мій запит обробили просто прекрасно, була дуже задоволена і вдячна людяності та гарній комунікації
Недостатки:
- дуже повільно і не дуже зацікавлено, до речі, обслуговували у сервісному центрі особисто у Києві
- комунікація нахабна і неповажна, на жаль імʼя операторки не памʼятаю
- задовгі терміни для просто оновлення та діагностики макбуку
Доброго дня, Ольго ! Нам прикро, що співпраця з нашим сервісним центром не принесла Вам бажаних позитивних емоцій. Просимо Вас вказати номер замовлення, аби ми могли уточнити деталі звернення та надати Вам зворотній зв'язок.
Замовляв на Стилусі. Плата прийшла із браком, не бачила оперативну пам'ять. Відправив по гарантії. Запит зареєстрували у FIXTER 09.12.24 за номером №2412091605. Зараз вже 22.01.25, дзвонив туди разів 5-6, кожного разу казали, що "вона ще на діагностиці, почекайте, як тільки буде інформація, то одразу вас наберуть". Я, звісно, розумію, що в талоні написано 30-45 робочих днів, але ж вже на... Читать отзыв Замовляв на Стилусі. Плата прийшла із браком, не бачила оперативну пам'ять. Відправив по гарантії. Запит зареєстрували у FIXTER 09.12.24 за номером №2412091605. Зараз вже 22.01.25, дзвонив туди разів 5-6, кожного разу казали, що "вона ще на діагностиці, почекайте, як тільки буде інформація, то одразу вас наберуть". Я, звісно, розумію, що в талоні написано 30-45 робочих днів, але ж вже на носі третій місяць, як сервіс не може зрозуміти, чи працює плата, чи ні. Я вже давно купив іншу і хочу повернути гроші.Чи там черги з тисяч людей переді мною, чи нестача персоналу... Не зрозуміло. Дістати хоч якусь корисну інформацію, окрім "Чекайте" - неможливо.
Достоинства:
Кол-центр спілкується по людські..
Недостатки:
..але яка від нього користь, якщо неможливо дізнатися статусу запиту?
Доброго дня, Артеме! Нам прикро, що співпраця з сервісним центром не принесла Вам бажаних позитивних емоцій. Як ми бачимо, Ви звернулися до сервісного центру, заявляючи про дефект товару, а саме - материнська плата не розпізнає оперативну пам'ять.Згідно з ст. 8 Закону України Про захист прав споживачів та умовами гарантійного талону, Ваш пристрій було прийнято на гарантійне обслуговування. Материнська плата передана до авторизованого сервісного центру та ми очікуємо на відповідне заключення. Менеджер обов'язково зв'яжеться з Вами, коли надійде інформація.Дякуємо за зворотний зв'язок.
По-перше діагностика тривала досить довго (19 грудня СЦ отримав процесор на діагностику, і лише 14 січня його відправили назад). По-друге, незнаю яку діагностику вони проводили, але за стільки часу так і не змогли побачити "пляму" з контактів які почали перегорати. Коли я відправляв товар, я описав проблему та вказав за "пляму", але за результатами всеодно "дефектів не виявлено, пляму... Читать отзыв По-перше діагностика тривала досить довго (19 грудня СЦ отримав процесор на діагностику, і лише 14 січня його відправили назад). По-друге, незнаю яку діагностику вони проводили, але за стільки часу так і не змогли побачити "пляму" з контактів які почали перегорати. Коли я відправляв товар, я описав проблему та вказав за "пляму", але за результатами всеодно "дефектів не виявлено, пляму не знайшов". Це фото ДО відправлення процесора в СЦ. А ці вже після. Звертаю увагу, що після діагностики вигорівших контактів стало більше, а "пляму" видно ще краще.В той же час, висновок СЦ:
Достоинства:
Адекватне спілкування менеджерів на гарячій лінії
Недостатки:
Діагностика, яка, певно, полягала в тому, щоб запустити систему і сказати "все працює, дефектів немає", при чому закрити очі на візуальні дефекти, які в переспективі використання можуть призвести до ще більших пошкоджень пристрою.
Доброго дня, Олександре!Нам прикро, що співпраця з нашим сервісним центром не викликала у Вас бажаних позитивних емоцій.Як ми бачимо, Ви звернулися заявляючи про дефект товару: після складання комп'ютера процесор почав перегріватися, через що комп'ютер самостійно вимикається.Ваш пристрій був прийнятий до сервісного центру для діагностики та подальшого гарантійного обслуговування відповідно до ст. 8 Закону Про захист прав споживачів та умов, зазначених у гарантійному талоні. Після проведення діагностики співробітники сервісного центру не виявили заявленого дефекту.У будь-якому разі ми дякуємо Вам за зворотний зв'язок.
дуже швидко привезли стилуса, але я трохи помилився з версією пристрою. тому довелося повертати. на прийомі товару працюють дуже ввічливі співробітники. не пройшло й години як зі мною зв'язалась мила дівчина та ми з нею узгодили усі деталі щодо обміну. дуже вдячний дуже швидко привезли стилуса, але я трохи помилився з версією пристрою. тому довелося повертати. на прийомі товару працюють дуже ввічливі співробітники. не пройшло й години як зі мною зв'язалась мила дівчина та ми з нею узгодили усі деталі щодо обміну. дуже вдячний
Є клієнтом Стилусу вже більше 5 років. Але останнє придбання розчарувало в магазині повністю.Смартфон пропрацював лише 2 місяці і з'явилась полоса на екрані. До телефону ставились бережно, жодного разу не падав і т.п.Відправили телефон на гарантійний огляд та обслуговування у їхній "славнозвісний" немічний Fixter - телефон протримали більше трьох тижнів, а потім подзвонили, що він весь в царапинах... Читать отзыв Є клієнтом Стилусу вже більше 5 років. Але останнє придбання розчарувало в магазині повністю.Смартфон пропрацював лише 2 місяці і з'явилась полоса на екрані. До телефону ставились бережно, жодного разу не падав і т.п.Відправили телефон на гарантійний огляд та обслуговування у їхній "славнозвісний" немічний Fixter - телефон протримали більше трьох тижнів, а потім подзвонили, що він весь в царапинах і це механічне пошкодження! )) Три тижні дивитись на царапини? Ви серйозно?? На телефоні жодної царапинки! А в гарантійщиків їхніх видно тупо наказ нічого не ремонтувати та не обмінювати - навіть такий дорогий товар.Тому моя порада: обходьте цей магазин та цих сервісантів стороною!!!!! Краще придбати у відомих магазинах товар дорожче, але з ідеальним гарантійним постпродажним обслуговуванням!!!!
Достоинства:
ЖОДНИХ!
Недостатки:
Шарашкина контора, яка створена лише для відмов у гарантійному обслуговуванні та тупих відмазок!
Доброго дня, Максиме! Нам прикро, що Ви залишились розчаровані якістю обслуговування в нашому сервісному центрі.Вкажіть, будь ласка, номер замовлення або номер телефону вказаний при замовленні, щоб ми могли уточнити деталі та надати Вам зворотній зв'язок.
дней 10 назад перестал работать динамик на новом смартфоне. отнёс по гарантии в сервис фикстер. очень быстро починили и пригласили забрать. доп. платы (как это частенько бывает) не попросили, очень доволен сервисом и скоростью работы! дней 10 назад перестал работать динамик на новом смартфоне. отнёс по гарантии в сервис фикстер. очень быстро починили и пригласили забрать. доп. платы (как это частенько бывает) не попросили, очень доволен сервисом и скоростью работы!
Дуже вдячний пану Володимиру за швидкий та професійний сервіс. Все зробив з рощумінням до обставин, вічливо допоміг в оформленні повернення товару (купував для бабусі, не підійшов по габарита).Люди - це обличчя бренду, тому Stylus отримує 5/5 за пана Володимира!🙌 Дуже вдячний пану Володимиру за швидкий та професійний сервіс. Все зробив з рощумінням до обставин, вічливо допоміг в оформленні повернення товару (купував для бабусі, не підійшов по габарита).Люди - це обличчя бренду, тому Stylus отримує 5/5 за пана Володимира!🙌
Здавала зарядну станцію EcoFlow. Просила швидко відремонтувати, оскільки потрібно було терміново відправляти назад для військових. Хлопці сказали, що все залежить від завантаженості інженера. При прийомі мною станції назад, нарікань на роботу, в мене, не виникло. Відремонтували швидко та якісно, отже робили професіонали. Станція важка і на прийомі мені хлопці запропонували допомогти донести. Приємно, що ще є люди, які... Читать отзыв Здавала зарядну станцію EcoFlow. Просила швидко відремонтувати, оскільки потрібно було терміново відправляти назад для військових. Хлопці сказали, що все залежить від завантаженості інженера. При прийомі мною станції назад, нарікань на роботу, в мене, не виникло. Відремонтували швидко та якісно, отже робили професіонали. Станція важка і на прийомі мені хлопці запропонували допомогти донести. Приємно, що ще є люди, які пропонують свою допомогу, не вимагають нічого натомість. Сервіс на найвищому рівні.
Купила смартфон Samsung Galaxy S22 8/128GB Прокористувалася рік і закінчилося місце для запису інформації. Зайшла у сервіс, молоді люди почистили пам'ять на смартфоні та звільнили 20GB. Поскаржилася хлопцям що, мені тепер по роботі треба багато знімати відео та фотографій. Переносити інформацію не встигаю... Хлопці підказали, що на сайті магазину Стілус можна підібрати новий смартфон з пам'яттю наприклад на 256GB або... Читать отзыв Купила смартфон Samsung Galaxy S22 8/128GB Прокористувалася рік і закінчилося місце для запису інформації. Зайшла у сервіс, молоді люди почистили пам'ять на смартфоні та звільнили 20GB. Поскаржилася хлопцям що, мені тепер по роботі треба багато знімати відео та фотографій. Переносити інформацію не встигаю... Хлопці підказали, що на сайті магазину Стілус можна підібрати новий смартфон з пам'яттю наприклад на 256GB або навіть на 512GB і досить за помірними цінами. Якщо немає в магазині або в точці видачі, вибиратиму на сайті та з гарячою лінією магазину. Дуже зручно. Дякую за допомогу.
Сподобалося обслуговування, залишилися приємні враження. Приємно працювати із професіоналами. Ввічливий колектив консультантів. Рекомендую. Сподобалося обслуговування, залишилися приємні враження. Приємно працювати із професіоналами. Ввічливий колектив консультантів. Рекомендую.
Вчора мені доставили годинник. Спробував їх налаштувати нічого не вдалося і не зміг знайти української мови. Зателефонувавши на гарячу лінію Стілуса, мені запропонували під'їхати до сервісного центру. Спочатку хотів щоб їх забрали, тому що вони не працюють!!! Сервіс приємно здивував. Сказали, давайте ми Вам допоможемо. Вони все налаштували: українську мову та під'єднання до смартфону. Я був радий, що не доведеться... Читать отзыв Вчора мені доставили годинник. Спробував їх налаштувати нічого не вдалося і не зміг знайти української мови. Зателефонувавши на гарячу лінію Стілуса, мені запропонували під'їхати до сервісного центру. Спочатку хотів щоб їх забрали, тому що вони не працюють!!! Сервіс приємно здивував. Сказали, давайте ми Вам допоможемо. Вони все налаштували: українську мову та під'єднання до смартфону. Я був радий, що не доведеться здавати і все працює. Дякую сервісу, що не довелося здавати і купувати нове.
Достоинства:
Добре обслуговування. Ввічливе спілкування. Якісна технічна підтримка.
Мы тратим меньше времени на походы в магазин благодаря интернету. Это делает возможность делать заказы быстро и в свободное время для нас. Технически отдел "Фикстер", по телефону, быстро помог доопределится с выбором покупки.Помощь у интернет магазина "Стилус" отличная. Мы тратим меньше времени на походы в магазин благодаря интернету. Это делает возможность делать заказы быстро и в свободное время для нас. Технически отдел "Фикстер", по телефону, быстро помог доопределится с выбором покупки.Помощь у интернет магазина "Стилус" отличная.
Дякую всьому сервісу в технічній підтримці, зацікавленості в тому, щоб моя техніка не ламалася. За поради щодо налаштування. Я дуже вдячний за вашу чуйність і бажання допомогти. Дякую всьому сервісу в технічній підтримці, зацікавленості в тому, щоб моя техніка не ламалася. За поради щодо налаштування. Я дуже вдячний за вашу чуйність і бажання допомогти.
Від щирого серця дякую вашому сервісу за ремонт мого смартфона. За ремонт ніхто не брався, а ви змогли відремонтувати. Я ціную вашу допомогу у вирішенні моєї проблеми. Всім рекомендую, якщо проблеми у вас з технікою - звертайтесь до цього сервісу. Від щирого серця дякую вашому сервісу за ремонт мого смартфона. За ремонт ніхто не брався, а ви змогли відремонтувати. Я ціную вашу допомогу у вирішенні моєї проблеми. Всім рекомендую, якщо проблеми у вас з технікою - звертайтесь до цього сервісу.
Комфортний магазин та сервіс.Знайшов собі зручний магазини у всіх планах.Допомогли з вибором техніки для нової кухні,Підібрали ідеальні варіанти, приїхала варильна поверхня, духовка, посудомийка.Посудомийка не підключилася, зателефонувала на гарячу лінію сервісу, розповіли, де я помилився.Я у захваті, якщо чесно. Швидко, якісно, зручно)) Комфортний магазин та сервіс.Знайшов собі зручний магазини у всіх планах.Допомогли з вибором техніки для нової кухні,Підібрали ідеальні варіанти, приїхала варильна поверхня, духовка, посудомийка.Посудомийка не підключилася, зателефонувала на гарячу лінію сервісу, розповіли, де я помилився.Я у захваті, якщо чесно. Швидко, якісно, зручно))
Купила когда-то давно смартфон. Он уже старенький, зависал и требовал освободить место. Увидела на фасадном стекле написано Фикстер сервис. Зашла спросить могут ли отремонтировать. Ребята сказали что зависает из-за лишних програм. Просмотрели, спросили какие программы не я ставила. Удалили их. Появилось и место куда записывать, и тормозить перестал. Денег не взяли, сказали что тут не за что платить, смартфон еще... Читать отзыв Купила когда-то давно смартфон. Он уже старенький, зависал и требовал освободить место. Увидела на фасадном стекле написано Фикстер сервис. Зашла спросить могут ли отремонтировать. Ребята сказали что зависает из-за лишних програм. Просмотрели, спросили какие программы не я ставила. Удалили их. Появилось и место куда записывать, и тормозить перестал. Денег не взяли, сказали что тут не за что платить, смартфон еще поработает и не стоит тратится на новый. Приятно что есть еще такие люди.
Быстрое обслуживание, специалисты очень внимательно осмотрели товар,проверили все возможные нюансы,сделали фото и отправили на согласование. Очень подробно рассказали о дальнейших действиях. Приятно работать со специалистами. Быстрое обслуживание, специалисты очень внимательно осмотрели товар,проверили все возможные нюансы,сделали фото и отправили на согласование. Очень подробно рассказали о дальнейших действиях. Приятно работать со специалистами.
Вопрос ремонта решили на месте, не сдавая на диагностику. Мы очень довольны результатами. Спасибо. Рекомендуем. Вопрос ремонта решили на месте, не сдавая на диагностику. Мы очень довольны результатами. Спасибо. Рекомендуем.
Покупала в Интернет-магазине айфон, гарантия закончилась и у меня побился экран. Решила обратиться в их сервис для платного ремонта. Мне назвали сумму и примерные сроки ремонта и я согласилась. Отремонтировали быстрее чем сказали сначала, при получении все проверила , и не к чему было придраться . Все аккуратно и по приемлемой в сравнении с другими сервисами ценой, что... Читать отзыв Покупала в Интернет-магазине айфон, гарантия закончилась и у меня побился экран. Решила обратиться в их сервис для платного ремонта. Мне назвали сумму и примерные сроки ремонта и я согласилась. Отремонтировали быстрее чем сказали сначала, при получении все проверила , и не к чему было придраться . Все аккуратно и по приемлемой в сравнении с другими сервисами ценой, что для меня стало решающим фактором. Сервис рекомендую и выражаю благодарность менеджеру, который занимался моим айфоном :)Это был первый опыт у меня , до этого не обращалась в сервисные центры за ремонтом , тем более такой техники , поэтому , переживала !
Відремонтували годинник-замінили плату. Дуже дякую, як новенькі. Дивлюся, що у вас є не доброзичливці. Спеціально для них: Війна у країні! Ми маємо об'єднатися, а не свариться. Форсмажери це те, що війна нам принесла. Іноді треба і потерпіти. Залишайтеся людьми, а не вовками!!! Відремонтували годинник-замінили плату. Дуже дякую, як новенькі. Дивлюся, що у вас є не доброзичливці. Спеціально для них: Війна у країні! Ми маємо об'єднатися, а не свариться. Форсмажери це те, що війна нам принесла. Іноді треба і потерпіти. Залишайтеся людьми, а не вовками!!!
Дякую, що швидко відремонтували мого робота для миття вікон.Побачивши, як оперативно спрацювала команда сервісу,швидко: прийняли, зробили діагностику, відремонтували та передзвонили що готове - залишилась дуже задоволена. Дякую, що швидко відремонтували мого робота для миття вікон.Побачивши, як оперативно спрацювала команда сервісу,швидко: прийняли, зробили діагностику, відремонтували та передзвонили що готове - залишилась дуже задоволена.
Оперативно произвели диагностику и приняли в работу для устранения неисправностей. Также оперативненько вернули из ремонта! 5 баллов и 5! Оперативно произвели диагностику и приняли в работу для устранения неисправностей. Также оперативненько вернули из ремонта! 5 баллов и 5!
Хочу подякувати вам за чудову роботу. Все відремонтовано та працює добре. Я сподіваюся, що таким якісним сервісом, ви будете й надалі. Хочу подякувати вам за чудову роботу. Все відремонтовано та працює добре. Я сподіваюся, що таким якісним сервісом, ви будете й надалі.
Дякую вам за гарний ремонт та зворотній зв'язок. Рекомендую звертатися в сервіс центр магазину стілус Дякую вам за гарний ремонт та зворотній зв'язок. Рекомендую звертатися в сервіс центр магазину стілус
Я хотів би подякувати вам за чудову роботу,яку ви виконали, коли за коротку годину відремонтували дрон для ЗСУ.Чудово бачити, що ми всі працюємо як одна команда на благо ЗСУ. Слава Україні!!! Я хотів би подякувати вам за чудову роботу,яку ви виконали, коли за коротку годину відремонтували дрон для ЗСУ.Чудово бачити, що ми всі працюємо як одна команда на благо ЗСУ. Слава Україні!!!
Пришел с проблемой, думал сгорела плата оказался блок питания. Ребята осмотрели и при проверке подключили свой блок питания.Так как блок питания есть расходным материалом и гарантии не подлежит.Посоветовали какой лучше купить. Не пришлось ждать ремонта, проблему решили на месте. Очень приятно за качественный подход еще при первичном осмотре. Пришел с проблемой, думал сгорела плата оказался блок питания. Ребята осмотрели и при проверке подключили свой блок питания.Так как блок питания есть расходным материалом и гарантии не подлежит.Посоветовали какой лучше купить. Не пришлось ждать ремонта, проблему решили на месте. Очень приятно за качественный подход еще при первичном осмотре.