Технопоставка отзывы

Отзывы покупателей
1.7
16 отзывов / 1 965 просмотров
5
4
3
2
1
Написать отзыв

смартфон в Технопоставка

Олексій
22 августа, 2025 год
В інтернет-магазині Технопоставка купляв смартфон Oukitel WP55. Пізно ввечері зробив замовлення на сайті, зранку біля 10 години мені перезвонили для уточнення, підтвердження. Відправили в той же день. На наступний день отримав. Спілкувалися ввічливо. Відгук вирішив написати ще перед покупкою, коли прочитав багато негатива про цей магазин. В моєму випадку все було добре. Цей магазин раджу. В інтернет-магазині Технопоставка купляв смартфон Oukitel WP55. Пізно ввечері зробив замовлення на сайті, зранку біля 10 години мені перезвонили для уточнення, підтвердження. Відправили в той же день. На наступний день отримав. Спілкувалися ввічливо. Відгук вирішив написати ще перед покупкою, коли прочитав багато негатива про цей магазин. В моєму випадку все було добре. Цей магазин раджу.
Достоинства:
  1. Низькі ціни
Недостатки:
  1. Мінуси не знайшов.

Технопоставка + Kasta= синдикат шахраїв

Марина
27 мая, 2025 год
Зробила замовлення пилососа в цьому інтернет магазині 10.05.25 року через Kasta (S56SSKX). Проплатила., вислали лише 12.05.25. 13.05.25 я отримала його на НП, перевірила пилосос на цілісність, все було ок , окрім технічних характеристик, про які я дізналась вже при перевірці, в описі було не достатньо даних . Саме тому 14.05.25 я відправляю пилосос на повернення Згідно Закону України « Про... Читать отзыв Зробила замовлення пилососа в цьому інтернет магазині 10.05.25 року через Kasta (S56SSKX). Проплатила., вислали лише 12.05.25. 13.05.25 я отримала його на НП, перевірила пилосос на цілісність, все було ок , окрім технічних характеристик, про які я дізналась вже при перевірці, в описі було не достатньо даних . Саме тому 14.05.25 я відправляю пилосос на повернення Згідно Закону України « Про захист прав споживачів» , на що мала право. Ваш інтернет магазин відмовив в поверненні коштів, звинувативши мене в тому, що товар мною пошкоджено (подряпини на корпусі), не предʼявляючи мені жодних офіційних доказів , лише фото якогось схожого пилососу. Представник вашого інтернет магазину не склав офіційного акту на НП, що товар повернуто в неналежному вигляді,не призначив експертизу в триденний строк, а самостійно прийняв рішення у відмові про повернення коштів , чим порушив мої права згідно Закону України «про захист прав споживачів» та Конституції України.На мій офіційний лист відповіді магазин надав іормальну, процитувавши ЗУ,оператор повторює , щоб я Акт склала сама з НП, вислали фото подряпин схожого пилососа, але де докази, що саме я його подряпала і , що це той самий пилосос??? Я потрапила на шахраїв?
Достоинства:
  1. Відсутні
Недостатки:
  1. Порушення ЗУ , прав споживача, шахрайська підприємницька діяльність

Придбаний тут товар з браком-купа негативу,відсутність прав споживача

Тетяна
16 июня, 2024 год
Придбаний в цьому магазині стайлер за 25т піся першого включення пропрацював близько 2хв.Після недільної діагностики в їхньому центрі отримала відповідь,що блок живлення згорів в наслідок МОЖЛИВОГО перепаду напруги.Хоча всі прилади вдома працюють належним чином,ніяких збоїв не було,відключення світла також. На ремонт відправлять в Польщу(термін якого 2міс).На моє побажання прислати новий стайлер-відповіли негативно.Після прочитаних тут відгуків розумію,що якісного товару після повернення... Читать отзыв Придбаний в цьому магазині стайлер за 25т піся першого включення пропрацював близько 2хв.Після недільної діагностики в їхньому центрі отримала відповідь,що блок живлення згорів в наслідок МОЖЛИВОГО перепаду напруги.Хоча всі прилади вдома працюють належним чином,ніяких збоїв не було,відключення світла також. На ремонт відправлять в Польщу(термін якого 2міс).На моє побажання прислати новий стайлер-відповіли негативно.Після прочитаних тут відгуків розумію,що якісного товару після повернення очікувати не слід.Інтереси споживача та рейтинг продавця цікавлять не дуже.Шкода ,що моя мрія перетворилась на купу негативних емоцій.
Недостатки:
  1. Якщо є проблеми з товаром-не очікуйте на легке вирішення проблеми

НИКОГДА не покупайте на єтом сайте ничего

Гость
25 апреля, 2024 год
10.04.2024 купили підлогомийка керхер FC 5 , забрали з НП , включили вдома одразу задемів моторчик і все.2 неділі вже спілкуємось с продавцем досі не отримали повернення коштів.Гарантійний талон при продажу товарів магазин не заповнив, відправили нас з товаром до сервісного центру( відмовились приймати у нас повернення) в сервісном центрі відмовили приймти тк не був заповнен гарантійний талон, тільки після... Читать отзыв 10.04.2024 купили підлогомийка керхер FC 5 , забрали з НП , включили вдома одразу задемів моторчик і все.2 неділі вже спілкуємось с продавцем досі не отримали повернення коштів.Гарантійний талон при продажу товарів магазин не заповнив, відправили нас з товаром до сервісного центру( відмовились приймати у нас повернення) в сервісном центрі відмовили приймти тк не був заповнен гарантійний талон, тільки після скандалів прийняли в центрі і написали акт брак товару. Після цього Технопоставка теж не поспішає повернути кошти. Сказали тепер відправляйте окремо документи на технопоставку , а керхер так і не приймають.Я так розумію вони виришують питання з Керхер- ажде це не наша провина., і чому ми повинні чекати їх розбірок. Продавець не повертає коштів і не приймає повернення. НЕ РЕКОМЕНДУЮ !!! на підтримки дівчина хамка, тільки каже чекайте все.
Ответ представителя Технопоставка 25 апреля, 2024 год
Цей відгук є наклепом. Товар офіційний і наразі знаходиться на офіційному сервісі. Ми вплинути на роботу сервісу не можемо, коли сервіс оформить товар на повернення , тоді зможемо повернути оплату. Є процедура і ми притримаємося неї . Менеджер постійно знаходиться на зв'язку і хамства я не помітив.(е скрин) Натомість клієнт не розуміє ситуацію , що є свій процес повернення і заповнювання документів який вона ігнорує і хоче щоб ми без акту офіційного сервісу повернули оплату.

не советую никому

Людмила
13 октября, 2023 год
Сайт Tehnopostavka это магазин, который НЕ СОВЕТУЕМ НИКОМУ! ККПИЛИ там кустарного производства кофемашину ВЕКО.оказалась китайской подделкой, которая ни разу не сварила кофе, в сервис центре сказали отвалиоась деталь. Словом подвального производства, поискали и на просторах интернета таких и не продают. Видно Технопоставка закупила подвального китайского производства брухт. ДЕНЬГИ НЕ ХОТЯТ ВЕИНУТЬ ЗА НЕКАЧЕСТВЕННУЮ КОФЕМАШИНУ, обменять... Читать отзыв Сайт Tehnopostavka это магазин, который НЕ СОВЕТУЕМ НИКОМУ! ККПИЛИ там кустарного производства кофемашину ВЕКО.оказалась китайской подделкой, которая ни разу не сварила кофе, в сервис центре сказали отвалиоась деталь. Словом подвального производства, поискали и на просторах интернета таких и не продают. Видно Технопоставка закупила подвального китайского производства брухт. ДЕНЬГИ НЕ ХОТЯТ ВЕИНУТЬ ЗА НЕКАЧЕСТВЕННУЮ КОФЕМАШИНУ, обменять на другую отказались хотя обязаны принять некачественный товар. Не покупайте там, иначе,в случае проблемного товара вам откажут. Технопостааке лишь бы продать и втюхать, а потом им плевать, что товар не рабочий, и некачественный. разочарованы. защита прав потребителя для них не значима. самый худший магазин, полная безответственность
Достоинства:
  1. нет
Недостатки:
  1. 100 процентов минусов
Ответ представителя Технопоставка 25 апреля, 2024 год
Вітаю. На нашому сайті всі товари оригінальні і на гарантії. Ваш відгук є наклепом на наш магазин. Стаття 1511. Наклеп https://ips.ligazakon.net/document/JF4XQ00A?an=10

Не рекомендую данный магазин

Алексей
18 августа, 2023 год
Купил в данном магазине планшет. При покупке товара в первую очередь ориентировался на отзывы о магазине и наличие гарантии ( так как не дорогой планшет из Китая )Доставили товар в обещанные сроки, визуальных повреждений не было, но сразу же буквально через неделю пользования в нижнем правом углу планшета появилась желтое пятно ( возможно было даже изначально, не обратил... Читать отзыв Купил в данном магазине планшет. При покупке товара в первую очередь ориентировался на отзывы о магазине и наличие гарантии ( так как не дорогой планшет из Китая )Доставили товар в обещанные сроки, визуальных повреждений не было, но сразу же буквально через неделю пользования в нижнем правом углу планшета появилась желтое пятно ( возможно было даже изначально, не обратил внимание ). Некоторое время решил понаблюдать за этим . Но через несколько недель на этом месте уже появились черные полосы в виде разводов. Учитывая , что магазин предоставляет гарантию на год я обратился к ним в тех. поддержку. Попросили прислать фото и видео дефекта, что я и сделал. Потом они мне предложили обратиться в любой сервисный цент, чтобы мне провели диагностику ( хотя чего я это должен делать, если есть гарантия в их магазине ). Я настоял, чтобы они сами делали эту диагностику и отправил им планшет. В итоге все как обычно , провели диагностику и конечно же это не гарантийный случай ( странно было бы если был бы другой ответ ). Так же они указали ( независимый сервисный центр с их слов ), что на планшете есть визуальные повреждения, хотя это не так. Планшет с первых дней был в защитной пленке и чехле и никах повреждений планшета не было.В итоге планшету меньше 2 - х месяцев и можно уже выкидывать. Понимаю , что планшет не дорогой и конечно качество его соответствующее, но зачем тогда давать на него такую гарантию не понятно. В общем настоятельно не рекомендую данный магазин, если техника сломается, никто по гарантии ее не отремонтирует
Недостатки:
  1. Заявлена гарантия на товар 12 месяцев от магазина, но никто ремонтировать по гарантии не будет, даже не надейтесь (
Ответ представителя Технопоставка 25 апреля, 2024 год
На всі товари в нашому магазині є гарантія. Який ваш номер замовлення? Не бачу скарг по цьому товару

Жахливе обслуговування, порушення законів

Олександр
7 декабря, 2022 год
Замовив в них бойлер.При отриманні на пошті не знайшов ні чека, ні заповненого гарантійного талона.По телефону сказали, що вони такі документи не можуть і не повинні надавати.Закон про захист прав споживачів написаний не для них.Без цих документів гарантії на виріб не буде, але їм на це плювати.Відправив бойлер назад під обіцянку, що надішлють мені його... Читать отзыв Замовив в них бойлер.При отриманні на пошті не знайшов ні чека, ні заповненого гарантійного талона.По телефону сказали, що вони такі документи не можуть і не повинні надавати.Закон про захист прав споживачів написаний не для них.Без цих документів гарантії на виріб не буде, але їм на це плювати.Відправив бойлер назад під обіцянку, що надішлють мені його ще раз вже з документами.Але через днів 5 подзвонили і сказали не чекати, бо їм не вигідно його ще раз мені відправляти.Самі не виконують свої обовязки, а страждає клієнт.Дуже не раджу купувати в них будь-що, лише втратите свій час.
Достоинства:
  1. Ціни на товар низькі
Недостатки:
  1. Від того, що ціни низькі легчше не стає, якщо продають вироби без законних гарантій.

Невыполнение гарантийных обязательств.

Руслан
1 ноября, 2022 год
У пылесоса Керхер, на третий день пользования, отвалилось колесико на щетке пылезаборника. Когда обратились к поставщику нам посоветовали воспользоваться Сумер клеем. Как это понимать? Пылесос был Премиум класса. Неужели Керхер поставляет некондиционный товар? У пылесоса Керхер, на третий день пользования, отвалилось колесико на щетке пылезаборника. Когда обратились к поставщику нам посоветовали воспользоваться Сумер клеем. Как это понимать? Пылесос был Премиум класса. Неужели Керхер поставляет некондиционный товар?
Ответ представителя Технопоставка 8 ноября, 2022 год
Здравствуйте! Менеджер вам дал адрес сервиса и предложил туда обратиться, вы отказались. Отзыв не соответствует действительности , если надо есть скрины переписки с вами.

Не магазин, а лохотрон!

Гость
25 октября, 2022 год
Заказал кондиционер за 14600,сказали оплатить предоплату 5%(это 730гр),оплатил...на этом все закончилось, ни кондиционера, ни денег. Заказал кондиционер за 14600,сказали оплатить предоплату 5%(это 730гр),оплатил...на этом все закончилось, ни кондиционера, ни денег.
Ответ представителя Технопоставка 8 ноября, 2022 год
Добрый день. Вам задержали отправку на день, так как не было света на складе. Вы отказались, вам вернули деньги . Отзыв не соответствует действительности !

Мутный сайт

Юрий
21 сентября, 2022 год
Обратился в техподдержку за дополнительной инфой через вайбер и телегу,пошёл третий день,реакции ноль?А по телефону перезванивают уже почти неделю. Обратился в техподдержку за дополнительной инфой через вайбер и телегу,пошёл третий день,реакции ноль?А по телефону перезванивают уже почти неделю.

Дякую Ви лучшие

Владимир Николаевич
6 мая, 2022 год
Купил садовый измельчитель ryobi мощный , аж 3000 Вт. Фрезерного типа - крамсатает усё пидряд, дорого конечно особенно в наш непростой час, но я житель частного сектора и мне такая штукенция необходима. Товаром задоволен , компанией яка мени його продала також. Це все що небхидно знать. Купил садовый измельчитель ryobi мощный , аж 3000 Вт. Фрезерного типа - крамсатает усё пидряд, дорого конечно особенно в наш непростой час, но я житель частного сектора и мне такая штукенция необходима. Товаром задоволен , компанией яка мени його продала також. Це все що небхидно знать.
Достоинства:
  1. Все норм
Недостатки:
  1. Небуло

Не заказываете ничего в этом магазине

Гость
31 января, 2022 год
Не кому не советую покупать там что либо. Хотел купить видеокарту 3070 стоит 1400$ пожалел 10 раз, забирал в новой почте при сотруднике, коробка вся мятая, царапания и рваная пришла на самой карте царапины на болтиках, отправил назад хотел получить деньги за предоплату 1800 грн в итоге мне предъявили что я порвал антистатическую упаковку карты и деньги не возвращают,... Читать отзыв Не кому не советую покупать там что либо. Хотел купить видеокарту 3070 стоит 1400$ пожалел 10 раз, забирал в новой почте при сотруднике, коробка вся мятая, царапания и рваная пришла на самой карте царапины на болтиках, отправил назад хотел получить деньги за предоплату 1800 грн в итоге мне предъявили что я порвал антистатическую упаковку карты и деньги не возвращают, крч ужас я все делал при сотруднике он смотрел за всеми моими действиями порвать там ничего никак не мог
Ответ представителя Технопоставка 8 ноября, 2022 год
Здравствуйте. Товар следует проверять на почте и составлять акт. После этого подаются документы на обмен либо возврат товара .

Бракований товар

Гость
25 декабря, 2021 год
Купила принтер. Виявився бракований. Відіслала відразу назад для ремонту, сказали, що замінили деталь, навіть фото як друкує вислали, типу все ок. Коли прийшов принтер, зрозуміла, що ніхто нічого не міняв. Застерігає щось купувати в цьому інтернет магазині. Купила принтер. Виявився бракований. Відіслала відразу назад для ремонту, сказали, що замінили деталь, навіть фото як друкує вислали, типу все ок. Коли прийшов принтер, зрозуміла, що ніхто нічого не міняв. Застерігає щось купувати в цьому інтернет магазині.
Ответ представителя Технопоставка 29 декабря, 2021 год
Отзыв не соответствует действительности, клиент купила принтер надлежащего качества , далее сообщила нам, что он печатает плохо, мы его забрали на сервис , поменяли картридж, проблем не обнаружили , отправили обратно. В доказательство, что картридж был заменен и принтер печатает хорошо высылаем скриншот из переписки с клиентом https://ibb.co/1M8Y9hQ

Чуть не купил у них б.у. LG 55sm9010

СкорыйХод
23 марта, 2021 год
Пишу здесь отзыв, т.к. на хотлайне мой отзыв удаляют, там считают что я этим отзывом тролю продавца! Бред бредовый. Понятно что там рейтинг накрученный а не заслужений. ОБХОДИТЕ СТОРОНОЙ магазин. Заказал телевизор lg 55sm9010 с доставкой через НП. Сбросил предоплату 1000 грн за доставку на карту ПБ. При получении увидел что товар был в ужасном состоянии. Проще говоря БУ. Коробка... Читать отзыв Пишу здесь отзыв, т.к. на хотлайне мой отзыв удаляют, там считают что я этим отзывом тролю продавца! Бред бредовый. Понятно что там рейтинг накрученный а не заслужений. ОБХОДИТЕ СТОРОНОЙ магазин. Заказал телевизор lg 55sm9010 с доставкой через НП. Сбросил предоплату 1000 грн за доставку на карту ПБ. При получении увидел что товар был в ужасном состоянии. Проще говоря БУ. Коробка была убитая, телевизор залапанный, пенопласт ломаный аксессуары перепакованые, причём не акуратно. Магазин утверждает, что он новый. Неадыкваты)) телевизор бу, они мне говорят что он новый мы проверяли))) Если он новый, то почему перепакованые аксессуары и почему телевизор залапанный? Ответа не поступило. Телевизор не забрал. Будьте осторожны с этими комерсантами. 1000грн не вернули.Ссылка на их накрученый рейтинг https://hotline.ua/yp/30897/reviews/?gclid=CjwKCAjwgOGCBhAlEiwA7FUXkm9rzqrtSe1m7B3VmKRwR2urdm5_g4KlMfRUU-OxOU4ePaVOkhffKxoCp5sQAvD_BwEЧтоб вы понимали, практически все негативные отзывы про магазин удаляются.
Достоинства:
  1. Не заметил
Недостатки:
  1. Бу товар, деньги не возвращают
Ответ представителя Технопоставка 30 декабря, 2021 год
Мы продаем только новый товар . Данный клиент увидел , что потерта упаковка и отказался забирать товар с почты. Но сам телевизор он даже не доставал с упаковки. Отзыв не соответствует действительности и является клеветой !

НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЕЙ МАГАЗИН

Віктор М.
22 марта, 2021 год
Даний відгук хотів написати давно, але чекав завершення своєї історії покупки з даним інтернет-магазином Tehnopostavka. Якщо Ви (покупець) хочете бути впевнені в тому, що Ваші законні права, як споживача будуть виконуватися даним магазином, можу відповісти, опираючись на власний досвіт - ЗАБУДЬТЕ!!! А тепер по порядку.В вересні 2020 року я придбав в них телевізор Sony KD-55XG9505 вартістю 33 990 грн.... Читать отзыв Даний відгук хотів написати давно, але чекав завершення своєї історії покупки з даним інтернет-магазином Tehnopostavka. Якщо Ви (покупець) хочете бути впевнені в тому, що Ваші законні права, як споживача будуть виконуватися даним магазином, можу відповісти, опираючись на власний досвіт - ЗАБУДЬТЕ!!! А тепер по порядку.В вересні 2020 року я придбав в них телевізор Sony KD-55XG9505 вартістю 33 990 грн. Шукав саме цю модель, а вибрав цей магазин по відгукам. Нажаль в інших більш відомих та перевірених цього товару не було. На початку, все було чудово, здивувало лише те, що телевізор приїхав з відділення НП, яке знаходиться у селі Львівської області, під кордоном. Але не придавши цьому значення, я дійсно був дуже задоволений товаром.01.12.20 року, під час перегляду ефіру одного з телеканалів, телевізор самостійно виключився і не подавав признаків "життя". Я відразу про це повідомив Продавця, через їх сайт.03.12.20 почався діалог (якщо його можна так назвати), під час якого мені повідомили, що я повинен оплатити 140$ для пересилки телевізора на ремонт в Польщу. Я відмовив в даній оплаті, але мені посилались на якісь умови, які нібито викладені в них на сайті в розділі гарантія. Нічого подібного в них не було написано (хоча зараз текст вони вже змінили), я просив операторів, щоб мене зв'язали з керівником, так як їх компетенції ну дуже обмежені. Їх робота закінчується на етапі оформлення продаж, не більше. Звичайно, після такого підходу, я написав письмове звернення продавцю з вимогою провести гарантійний ремонт в передбачені законом терміни та надати мені на період ремонту підмінний телевізор. Але все дарма. До мене таки зателефонував директор і в телефонній розмові він наполягав на оплаті вищевказаної суми, а його аргумент був наступним - МИ Ж ВАМ ПРОДАЛИ СПРАВНИЙ НОВИЙ ТОВАР!!!Домовилися, що я відправлю цей телевізор в авторизований сервісний центр Sony в моєму місті, що і було зроблено мною 8 грудня після отримання від них адреси центру. Далі в сервісному центрі була діагностована несправність материнської плати і цей випадок був визнаний гарантійним. Звичайно я здихнув з полегшенням, але ненадовго.11.12.20 мені повідомили, що в цей телевізор ввезений в Україну неофіційно, тому гарантія на нього в межах України не розповсюджується. Я знову почав до них телефонувати та писати. Сказати, що вони миттєво відповідали, звичайно ні. "Ми передали інформацію керівнику... Ми не можемо вирішити це питання..." Ось що Ви (покупці) будете чути, в разі якщо звернетесь не по питанням придбання товару.15.12.20 мені повідомили адресу (знову прикордонний регіон Львівської обл.) на яку я мав відправити телевізор за власний кошт. Так як це було в межах України і для того щоб зрушити з мертвої точки я тимчасово взяв на себе ці витрати. Хочу зауважити, що перед відправленням, працівники НП оглянули телевізор на наявність пошкоджень на корпусі товару, оригінальної упаковки і все було гаразд. До речі, на телевізорі ще була заводська плівка. Товар був відправлений в дерев'яному обрешетуванні, згідно вимог перевізника. Почалися довгі переписки, з посиланнями на різні ситуації та пояснення, чому так довго все відбувається. На повторну вимогу надати підмінний телевізор я знову отримав негативну відповідь.17.02.21, через 78 днів з моменту першого звернення, мені повідомили, що телевізор справлено і він направляється до мене.18.02.21, під час огляду у відділенні НП я виявив: - телевізор було відправлено без дерев'яного обрешетування, - при поверхневому огляді мною було виявлено пошкодження екрану, так ніби верхній шар екрану відслоївся, - оригінальна коробка була такої, ніби об'їздила пів Європи. Звичайно я повідомив продавця, написав акт та скаргу в перевізника, який мені відмовив в компенсації, так як на коробці не було пошкоджень і товар було відправлено без обрешетування. Товар поїхав назад. Продавець мені повідомив, що будуть ремонтувати. На мою скаргу, що товар було пошкоджено ними і що я вимагаю новий, як завжди - повний ігнор!18.03.21 мене знову повідомили, що Товар відремонтовано і він готовий до відправки до мене.20.03.21 при його огляді я побачив, що екран не замінено, більше того, з'явилися нові пошкодження у верхній частині екрану. Звичайно я зірвався на оператора продавця, яка зовсім не винувата і після багатьох спроб зв'язатися з директором, все ж таки мені вдалося з ним поспілкуватися. В розмові, він мені повідомив, що ніби екран пошкодив я і що він не має ніякого відношення до перевізників (львів'ян), які мені його ремонтували та передавали.Це якщо дуже коротко.Якщо Вас (Покупців) окрім товару ще цікавить гарантія та спокій, в цьому магазині, з великою вірогідністю Ви цього не отримаєте, так само як і я, а в добавок Ви можете втратити багато часу, нервів та гроші.ВИБІР ЗА ВАМИ!
Ответ представителя Технопоставка 29 декабря, 2021 год
Данному клиенту отправили новый упакованный телевизор , через месяц он нам сообщил, что телевизор плохо работает. Мы дали ему адрес, чтоб он отправил его на сервис. Он отправил. Телевизор приехал к нам с поврежденным экраном (повредила почта или он неизвесно) . Далее он начал вымагать с нас новый телевизор угрожая судами. Хотя мы к этим повреждениям не имели никакого отношения. Имя клиента Мелещенко Виктор, если кто из магазинов читает этот отзыв обходите данного покупателя стороной, если не хотите проблем. В конечном итоге руководство нашего магазина приняло решение выслать ему новый телевизор и не связываться с ним больше .

Плохая работа сервисного центра

Николай
16 ноября, 2020 год
Купил телевизор 65 sm9010 в магазине "Технопоставка" 04 июня 20 года. Спустя 5 месяцев появилось пятно серое в районе нижнего левого угла. Позвонил в магазин, сказали выслать фото. Сделал фото, выслал по вайберу и четыре дня нет ответа. Позвонил снова, девушка ответила, что начальник отдела уехал в командировку, приедет в 13-00 и мне перезвонят, но так никто и не... Читать отзыв Купил телевизор 65 sm9010 в магазине "Технопоставка" 04 июня 20 года. Спустя 5 месяцев появилось пятно серое в районе нижнего левого угла. Позвонил в магазин, сказали выслать фото. Сделал фото, выслал по вайберу и четыре дня нет ответа. Позвонил снова, девушка ответила, что начальник отдела уехал в командировку, приедет в 13-00 и мне перезвонят, но так никто и не перезвонил. Не рекомендую покупать в этом магазине.
Ответ представителя Технопоставка 30 декабря, 2021 год
Проблем с сервисом у магазина нет .Так же мы не видим запросов от данного клиента на сервис. Видимо или проблема решена или не писал заявку на обслуживание . Брак обычно выявляется у телевизоров сразу, а не через 5 месяцев использования.
Читать все отзывы