РОЗНИЧНАЯ СЕТЬ "АЛЛО-телеком"
Основана в 1998 году.
Цель "АЛЛО-телеком" - быть розничным решением №1 в Украине как для мобильной и стационарной связи, так и для портативных технологий.
"АЛЛО-телеком"- это:
наибольшая специализированная сеть по количеству магазинов и доле рынка мобильных телефонов;
насчитывает более 480 салонов связи;
представлена в 137 городах;
внедряет...
подробнее
Шахрайство та неповага до клієнта!! - Отзывы об АЛЛО
Дані недоліки були в різний період і носили не тривалий час, але однозначно це створювало мені значні незручності та дискомфорт, адже я не могла користуватись своїм телефоном. В ремонтні сервіси я не зверталась, оскільки вище згадані поломки мали не тривалий характер – від 10 хв. до 2 годин, і я не мала змоги саме в цей період одразу їхати в сервісні центри.
Знаючи що будь-яка техніка може давати збої, саме для того я скористалась послугою екстра заміни( публічний договір № 58-2013, заява-приєднання № 58/ 739722) , і мною було оплачено дану послугу з розрахунку що через рік я зможу обміняти телефон по Вашій програмі. Я не переслідувала мети будь-що відремонтувати телефон, адже знала що маю послугу екстра заміну, і замість ремонту я зможу його обміняти.
З незрозумілих мені причин, Ви вкотре повертаєте телефон без заміни, вказуючи що поломок не виявлено.
Повторюю, що наведені поломки мали не систематичний та не тривалий характер, але такі випадки були!! Тому, на сьогодні, я маю телефон з деякими несправностями і марно оплачену послугу екстра заміна, якою не можу скористатись, хоча ця послуга призначена саме для цього – обмін телефону, який має певні несправності, які вказані в договорі і якраз саме такі поломки та несправності присутні у моєму телефоні, а саме: жовті плями на екрані, сам може виключитися чи перезагружатись, не функціональна робота сканера, погана фокусація камери, тобто для того щоб сфотографувати, телефон «думає» близько 3 хвилин, зникає мережа, не тягне інтернет, в той час коли у всіх чудово тягне, погано чую співрозмовника, мене не чують, телефон нагрівається до такої степені, що його не можливо взяти в руки, а це вже , на мою думку, небезпечно!!
Повторюсь, і прошу взяти до уваги те, що вищевказані недоліки повторюються і тривають не постійно, а проявляються час від часу (1- раз на 2 тиждні), тому прошу добросовісно протестувати мій телефон і виявити мною вказані недоліки, а не збивати мої налаштування до заводських і відписати мені, що все прекрасно, так як і минулого разу Ви це зробили, а телефон як і містив вищезгадані недоліки так і продовжує……….
Тому, сьогодні 23.03.2017 р. знову вислала Вам свій телефон (експрес-накладна № 59000246324660 ) і вкотре прошу Вас надати мені сертифікат для можливості скористатись послугою екстра заміни.
З метою врегулювання наших взаємовідносин і уникнення конфлікту, в тому числі і висвітлення в засобах масової інформації про Ваші «послуги», не допущення зайвої публічності, прошу Вас видати мені сертифікат. Разом з тим, зарекомендувати себе як надійна та порядна організація, послугами якої можна сміливо користуватись та рекомендувати такі послуги своїм знайомим та близьким.
Сподіваюсь на Ваше розуміння та подальшу співпрацю.
мій телефон 067 713 82 24
6 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву