РОЗНИЧНАЯ СЕТЬ "АЛЛО-телеком"
Основана в 1998 году.
Цель "АЛЛО-телеком" - быть розничным решением №1 в Украине как для мобильной и стационарной связи, так и для портативных технологий.
"АЛЛО-телеком"- это:
наибольшая специализированная сеть по количеству магазинов и доле рынка мобильных телефонов;
насчитывает более 480 салонов связи;
представлена в 137 городах;
внедряет...
подробнее
претензия - Отзывы об АЛЛО
Вартість мобільного телефону на момент придбання складала 1677 грн. (одна тисяча сімсот сімдесят сім грн.), вартість плівки складала 79 грн. (сімдесят дев’ять грн.) що підтверджується копією чека.
На мобільний телефон «Prestigio MultiPhone 3501 DUO» встановлено гарантійний термін строком на 24 місяці, що підтверджується гарантійним талоном.
Через 52 дня, а саме 17.11.2014 року після придбання, в мобільному телефоні «Prestigio MultiPhone 3501 DUO» виявились наступні недоліки:
1.Телефон не вмикався та не заряджувався.
18.11.2014 згідно з Актом приймання товару для оцінки якості та обслуговування, а також Заяви про передання до сервісного центру для проведення діагностики та обслуговування, мобільний телефон марки «Prestigio MultiPhone 3501 DUO» було передано продавцю магазину «АЛЛО», що знаходиться по вищезазначеній адресі, Лисогорову Євгену Євгенійовичу для виконання вищезазначених дій відповідно до чинного законодавства, а саме ЗУ «Про захист прав споживачів» та умови гарантійного талону.
Неодноразово в усній формі я зверталася до продавців магазина «АЛЛО» та неодноразово телефонувала зі свого мобільного номеру телефона на гарячу лінію магазину «АЛЛО» для встановлення місцезнаходження та стану мобільного телефону,на що мене запевняли, що мобільний телефон знаходиться у сервісному центрі та питання буде вирішено у найкоротший термін, однак до сих пір питання не вирішено.
Згідно з умовами гарантійного талону та терміном обслуговування, 12.12.2014 року закінчився термін перебування мольного телефону на сервісі. Станом на 26.12.2014 року я не володію ніякою інформацією стосовно мого мобільного телефону.
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» прошу Вас розірвати договір куплі-продажу мобільного телефону марки «Prestigio MultiPhone 3501 DUO» від 27.09.2014, повернення сплаченого за мобільний телефон та за захисну плівку грошову суму, яка була придбана разом з мобільним телефоном та була залишена наклеєною на телефоні, виплатити неустойку в розмірі 1% від вартості товару за кожен день затримки.
Неодноразово вимагаючи в усній формі у продавців магазину «АЛЛО», та працівників гарячої лінії магазину «АЛЛО» (0800-300-100) виконання вищезазначених дій, відновлення моїх порушених прав не було, я була змушена звернутися на Урядову гарячу лінію захисту прав споживачів, де моє звернення було зареєстровано під номером №2875510 від 22.12.2014.
Якщо мої вимоги, передбачені законодавством про захист прав споживачів, не будуть задоволені, я буду змушена звернутися до суду з позовною заявою про відшкодування матеріальних збитків та моральної шкоди.
отзыв
Комментарии к отзыву