Два рази писала відгуки, і на сайті, і на ФБ, всюди їх видаляють. Це ще більш подло. Купувала 4 лаванди білих і рожевих. Лаванда розквітла, фіолетовими квітками. Проста сама дешева лаванда коштувала як за сортову. Троянду білу купила, поки бутон розквітає та вже видно що світло рожева. Після відгуків хо б спробували б виправити, хоч чимось, хоч щось. Ні. Краще наплювати з гори і зробить вигляд що все ок. Більше ніколи не буду з вами зв'язуватися. 1 согласен
Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Про те, хочемо подякувати, що дали нам знати про складнощі з замовленням і можливість виправитись.
Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею.
Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше.
Агромаркет то шарашкина контора. Їм головне гроші, а на клієнтів їм начхати. Торгують одним сміттям. Я теж раз у них скупився і нічого не відповідало тому що замовляв.
Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами.
Магазин надає гарантію на сортіність , будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше.
Як вам не соромно??? - Отзывы о agro-market.net интернет-магазин
Купувала 4 лаванди білих і рожевих. Лаванда розквітла, фіолетовими квітками. Проста сама дешева лаванда коштувала як за сортову. Троянду білу купила, поки бутон розквітає та вже видно що світло рожева. Після відгуків хо б спробували б виправити, хоч чимось, хоч щось. Ні. Краще наплювати з гори і зробить вигляд що все ок.
Більше ніколи не буду з вами зв'язуватися.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Про те, хочемо подякувати, що дали нам знати про складнощі з замовленням і можливість виправитись.
Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею.
Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше.
Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами.
Магазин надає гарантію на сортіність , будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше.