Гарний вбір, все приходить досить добре запаковане, але рослинки не завжди гарні. По відгуках реально не завжди зрозуміло чи дійсно рослини гарні. Була здивовано що мій не зовсім позитивний відгук не надрукували. Модерацію проходять тільки ті відгуки, які влаштовують сам магазин. Прикро.
Дякуємо за Ваш відгук, нам важлива думка наших клієнтів. Ми завжди максимально позитивно налаштовані вирішувати питання, непорозуміння, визнавати і усувати свої помилки. Наша компанія орієнтована на довгострокові відносини із кожним клієнтом. Відгуки на сайті проходять модерацію протягом 14ти днів.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Про те, хочемо подякувати, що дали нам знати про складнощі з замовленням і можливість виправитись.Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилкою постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами. Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше.
На честно заработанные бонусы не пришла посылка. Если по-честному, то свяжитесь хоть извинитесь. А то как обещать могут, а как с посылкой непонятки.Обидно, но у нас все как всегда!!!! Многим рекомендовала, теперь обьясню что увы.
Доброго дня, Ирина. Ваше замовлення відгружено та знаходиться на сортувальному центрі. Очікуйте будь ласка. З повагою Ваш відділ турботи про клієнтів "Agro-Market.ua".
Добрий день.хочу сказати спасибі агромаркету що в основному я задоволена його роботою. Але є позиції які вже прислали сухими.І що я маю з ними робити? За віярний клен червоной я заплатила гроші а він з жовтня не подав ніяких признаків життя. Так же є рододендрони такі. Зараз вони на підвіконні.
Доброго дня,Гость. Приносимо свої вибачення за ситуацію, що склалася. Підкажіть будь ласка номер Вашого замовлення щоб ми могли допомогти у вирішенні питання. З повагою, Ваш відділ турботи про клієнтів "Agro-Market.ua".
Решил не ждать черную пятницу, учитывая погоду, оформил заказ с акционной адресной доставкой. При подтверждении заказа, сотрудником Агро-маркет(Одесса) было сказано, что у заказа будет статус срочной отправки . Поскольку опыт задержки отправки заказа уже есть, данные на скрине по посылке Мист-экспресс . При заказе использован свой личный промокод. Вечером не увидел СМС об отправке, как в предыдущий заказ, хотя реально... Читать отзыв Решил не ждать черную пятницу, учитывая погоду, оформил заказ с акционной адресной доставкой. При подтверждении заказа, сотрудником Агро-маркет(Одесса) было сказано, что у заказа будет статус срочной отправки . Поскольку опыт задержки отправки заказа уже есть, данные на скрине по посылке Мист-экспресс . При заказе использован свой личный промокод. Вечером не увидел СМС об отправке, как в предыдущий заказ, хотя реально заказ привозят на Мист-экспресс через два дня. И отказался от заказа. Сегодня проверил действие своего промокода- уже не активный, хотя заказ не был отправлен .
Достоинства:
Большой выбор, не нужно идти на базар
Недостатки:
Глючный личный кабинет , свои заказы вижу иногда только ночью, зато днем вижу чужие заказы .
Заказала 4 разных сорта черной смородины. Пришли быстро и к 3 саженцам нет претензий на вид здоровые, а вот сорт Черный бумер пришел вообще без корешков. Посадила, но не думаю что вырастет. Плохой осадок остался.
Добрый день, Красночуб. Подскажите номер Вашего заказа чтобы мы могли помочь в решении вопроса. С уважением, Ваш отдел заботы о клиентах "Agro-Market.ua".
Цього року двічі скористалася послугами магазину. Першого разу замовила саджанці дерев. Упаковані відмінно і саджанці добрі. Другого разу замовила ще декілька дерев та кущик червоної смородини. На жаль цього разу все по іншому. Кущик смородини взагалі сухий,а саджанці дерев настільки маленький що і саджанцями назвати важко. Лише саджанець з агробоксу приємно здивував. Упаковка завжди на висоті. Люди похилого віку не... Читать отзыв Цього року двічі скористалася послугами магазину. Першого разу замовила саджанці дерев. Упаковані відмінно і саджанці добрі. Другого разу замовила ще декілька дерев та кущик червоної смородини. На жаль цього разу все по іншому. Кущик смородини взагалі сухий,а саджанці дерев настільки маленький що і саджанцями назвати важко. Лише саджанець з агробоксу приємно здивував. Упаковка завжди на висоті. Люди похилого віку не завжди розуміються на гаджетах і знайти свій промокод та інші цікаві пропозиції їм важко, добре якщо б оператори нагадували їм про їх пільги при замовленні товару.
Нещодавно зробила заказ ,всі рослинки (8шт.) гарно упаковані, живі крім однієї , це блакитна гортензя зовсім мертвий сажанець!Зробіть будь ласка заміну,з моїм слідуючим заказом.фото висилаю.надіюсь на добропорядність агромаркету.
Магазин непоганий, але друкують тільки ті відгуки, які їх влаштовують.
Ми завжди максимально позитивно налаштовані вирішувати питання, непорозуміння, визнавати і усувати свої помилки. Наша компанія орієнтована на довгострокові відносини із кожним клієнтом.
Відгуки на сайті проходять модерацію протягом 14ти днів.
Нормальна якість
Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Про те, хочемо подякувати, що дали нам знати про складнощі з замовленням і можливість виправитись.Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилкою постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами.
Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше.
Где моя посылка, на честно заработанные бонусы????
Ваше замовлення відгружено та знаходиться на сортувальному центрі.
Очікуйте будь ласка.
З повагою Ваш відділ турботи про клієнтів "Agro-Market.ua".
Хороше обслуговування
За віярний клен червоной я заплатила гроші а він з жовтня не подав ніяких признаків життя.
Так же є рододендрони такі.
Зараз вони на підвіконні.
Приносимо свої вибачення за ситуацію, що склалася.
Підкажіть будь ласка номер Вашого замовлення щоб ми могли допомогти у вирішенні питання.
З повагою, Ваш відділ турботи про клієнтів "Agro-Market.ua".
Можно радоваться через одну покупку в Агро-маркет
При заказе использован свой личный промокод.
Вечером не увидел СМС об отправке, как в предыдущий заказ, хотя реально... Читать отзыв Решил не ждать черную пятницу, учитывая погоду, оформил заказ с акционной адресной доставкой. При подтверждении заказа, сотрудником Агро-маркет(Одесса) было сказано, что у заказа будет статус срочной отправки . Поскольку опыт задержки отправки заказа уже есть, данные на скрине по посылке Мист-экспресс .
При заказе использован свой личный промокод.
Вечером не увидел СМС об отправке, как в предыдущий заказ, хотя реально заказ привозят на Мист-экспресс через два дня. И отказался от заказа.
Сегодня проверил действие своего промокода- уже не активный, хотя заказ не был отправлен .
Подскажите пожалуйста номер Вашего заказа, чтобы мы могли уточнить информацию.
С уважением, Ваш отдел заботы о клиентах "Agro-Market.ua". Показать 1 ответ
Отзыв о саженцах
Подскажите номер Вашего заказа чтобы мы могли помочь в решении вопроса.
С уважением, Ваш отдел заботы о клиентах "Agro-Market.ua".
отличная упаковка
Подскажите номер Вашего заказа чтобы мы могли помочь в решении вопроса.
С уважением Ваш отдел заботы о клиентах "Agro-Market.ua"
Відгук про магазин та покупки
Підскажіть номер Вашого замовлення щоб ми могли допомогти в вирішенні питання.
З повагою Ваш відділ піклування про клієнтів "Agro-Market.ua".
Заміна гортензії.
Дякуємо Вам за відгук і за можливість допомогти в вирішенні питання.
З повагою і надією на майбутню співпрацю, Ваш відділ піклування про клієнтів "Agro-Market.ua"