Гость Отзыв написан 19 октября, 2022 год19 просмотров
Дуже не задоволена роботою вашої команди. 1) Якщо я роблю замовлення, я ВЖЕ вибрала Вас і Ви телефонуєте щоб підтвердити його - то я НЕ буду слухати вашого робота "залишайтесь на лінії". Сайтів з продажу рослин БАГАТО і виходить так, що я чекаю на лінії бо мені то більше треба. Я можу замовити в іншому місці. Якщо Ви вже телефонуєте, то будь-ласка зразу підключайте оператора. 2) Не потрібно телефонувати о 8, 9, 18....люди або поспішають на роботу або з роботи і в цей час, велика вірогідність що Вас пошлють в дупу. А мені Ви звонили саме в такий час. 3) Коли Ви питаєте "через скільки Вам перетелефонувати?" - або не питайте або телефонуйте! 4) Є інші засоби комунікації, напишіть на додаток. Так легше. І людей не напрягаєте 5) Дуже тихо розмовляють менеджери, майже не чути. З телефоном у мене все ок. 6) Може у Вас і хороші ціни, але бажання замовляти і рекомендувати Вас не має.
Є кращі, не вийшла співпраця - Отзывы о agro-market.net интернет-магазин
1) Якщо я роблю замовлення, я ВЖЕ вибрала Вас і Ви телефонуєте щоб підтвердити його - то я НЕ буду слухати вашого робота "залишайтесь на лінії". Сайтів з продажу рослин БАГАТО і виходить так, що я чекаю на лінії бо мені то більше треба. Я можу замовити в іншому місці. Якщо Ви вже телефонуєте, то будь-ласка зразу підключайте оператора.
2) Не потрібно телефонувати о 8, 9, 18....люди або поспішають на роботу або з роботи і в цей час, велика вірогідність що Вас пошлють в дупу. А мені Ви звонили саме в такий час.
3) Коли Ви питаєте "через скільки Вам перетелефонувати?" - або не питайте або телефонуйте!
4) Є інші засоби комунікації, напишіть на додаток. Так легше. І людей не напрягаєте
5) Дуже тихо розмовляють менеджери, майже не чути. З телефоном у мене все ок.
6) Може у Вас і хороші ціни, але бажання замовляти і рекомендувати Вас не має.
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш магазин. Приносимо свої вибачення за цю ситуацію.
Дякуємо за чесний відгук! Обов'язково врахуємо Ваші зауваження.
Ми завжди намагаємось максимально лояльно вирішувати питання щодо якості обслуговування. Це наше першочергове завдання.