Гость Отзыв написан 14 октября, 2022 год4 просмотра
Доброго вечора другий раз роблю заказ в вашому магазині. Обслуговування сподобалось. Посилку отримала швидко і залишилася задоволена. Рослини були живі бо мали хороші корені. Я заказувала дві лохини агрус 'зелений дощ' і літню грушу 'Вікторія'. Але читая відгуки я звернула увагу на скарги стосовно пересорту рослин і це дуже прикро. Людина витрачає не тільки гроші але і свій дорогоцінний час. Якщо ви хочете багато покупців і добрі відгуки пересортів не має бути опріорі. Я сподіваюся мої дерева з двох заказів будуть відповідати вимогам. Хочу подякувати вам що в такий не легкий для всіх час ви працюєте.
Дякуємо за щирий відгук, це великій стимул для нашої команди. Ми завжди стараємось надати ліпший сервіс нашим улюбленим садівникам!
Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею.Якщо у Вас виникнуть сумніви у сортності, звертайтесь будь-ласка на електронну пошту для вирішення питання.
Наталія Іванівна - Отзывы о agro-market.net интернет-магазин
Доброго вечора другий раз роблю заказ в вашому магазині. Обслуговування сподобалось. Посилку отримала швидко і залишилася задоволена. Рослини були живі бо мали хороші корені. Я заказувала дві лохини агрус 'зелений дощ' і літню грушу 'Вікторія'. Але читая відгуки я звернула увагу на скарги стосовно пересорту рослин і це дуже прикро. Людина витрачає не тільки гроші але і свій дорогоцінний час. Якщо ви хочете багато покупців і добрі відгуки пересортів не має бути опріорі. Я сподіваюся мої дерева з двох заказів будуть відповідати вимогам. Хочу подякувати вам що в такий не легкий для всіх час ви працюєте.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за щирий відгук, це великій стимул для нашої команди. Ми завжди стараємось надати ліпший сервіс нашим улюбленим садівникам!
Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею.Якщо у Вас виникнуть сумніви у сортності, звертайтесь будь-ласка на електронну пошту для вирішення питання.