Олександра Ангел Отзыв написан 25 августа, 2022 год19 просмотров
Некомпетентна і не надійна компанія. Не відповідають за те, що продають. Мама 2 роки намагалася оживити саджанці які прийшли з вже ледь живою кореневою системою, удобрювала, очікувала на омріяний сорт (Нектарин Донат). І коли на другий рік виявилось, що той багатостраждальний саджанець зовсім не того сорту, не смачний і ще к тому ж дуже швидко псується, то в магазині мені запропонували повернути бонусами частину суми сплачену за саджанець. Невже 90 грн за 2 роки кропіткої роботи то є адекватно? В магазині підтвердили, що сталася помилка, але посилаючись на правила компанії відмовили мені в проханні надіслати саме той сорт, що мама замовляла. В підсумку - мінус 2 роки марного очікування, кропіткої обробки, а магазин навіть не спромігся відправити те, що було замовлено. Висновки робіть самі. Замовляючи в цьому магазині - ви купляєте кота у мішку.
Агромаркет це шарашкина контора. Я у них теж багато чого замовив і в кінці усе вийшло пересорт не те шо замовляв. І той пересорт такий паршивий, що прийшлось усе викорчовувати та викидати. Теж мені бонуси пропонували. Короче ні кому не рекомендую дану контору.
Наш магазин працює чесно, практично всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта. Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. У разі отримання звернень пізніше встановленого терміну, звернення розглядаються суб'єктивно, компанія в такому випадку має право запросити додаткову інформацію та встановити відповідну компенсацію.
Повторюю: 90 гривень за 2 роки кропіткої праці - це суб'єктивно правильне вирішення звернення і чесна компенсація? Я не вимагала компенсацію за витрачений час і працю матері, тільки просила, щоб надіслали ту позицію, що мати замовляла
За умовами гарантійної системи, Вам нараховано компенсацію у вигляді бонусів у Ваш особистий кабінет 50% вартості саджанця, що описаний у претензії по замовленню. Нарахування Ви зможете використовувати як знижку на наступне замовлення на нашому сайті.
Пересортиця - Отзывы о agro-market.net интернет-магазин
Мама 2 роки намагалася оживити саджанці які прийшли з вже ледь живою кореневою системою, удобрювала, очікувала на омріяний сорт (Нектарин Донат). І коли на другий рік виявилось, що той багатостраждальний саджанець зовсім не того сорту, не смачний і ще к тому ж дуже швидко псується, то в магазині мені запропонували повернути бонусами частину суми сплачену за саджанець. Невже 90 грн за 2 роки кропіткої роботи то є адекватно? В магазині підтвердили, що сталася помилка, але посилаючись на правила компанії відмовили мені в проханні надіслати саме той сорт, що мама замовляла. В підсумку - мінус 2 роки марного очікування, кропіткої обробки, а магазин навіть не спромігся відправити те, що було замовлено. Висновки робіть самі. Замовляючи в цьому магазині - ви купляєте кота у мішку.
отзыв
Комментарии к отзыву
Наш магазин працює чесно, практично всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта. Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. У разі отримання звернень пізніше встановленого терміну, звернення розглядаються суб'єктивно, компанія в такому випадку має право запросити додаткову інформацію та встановити відповідну компенсацію.