Людмила Отзыв написан 18 июля, 2022 год2 просмотра
Моє перше і останнє замовлення в цьому магазині. 30 травня отримала замовлення, висадила. Дуже чекала на ці рослини. Рослини були для мене нові, та як вони повинні були виглядати не знала. Тому дуже сподівалася що мені прислали рослини які підуть в ріст після посадки. На жаль я не зробила фото при отриманні! Пройшло 22 дня, як я вирішила написати про проблему. Із 7 рослин,проблема була у 3 !!! 22.06.2022 я написала і відправила фото. 17.07.2022 мені подзвонили і запропонували бонуси на 2 замовлення. Друге замовлення?! Та в мене перше замовлення проблемне!!! Мені пояснили що я повинна була знати як виглядають здорові рослини і поскаржитися в 14 днів. Не рекомендую магазин ні в якому разі !!! Проблема за свої гроші. Магазин не несе відповідальності за то що кладе вам у замовлення! Все контролюйте самі,якщо все ж замовили у Агромаркет. 1. Фото замовлення при отриманні.2.Скарга в 14 днів. 376,41 грн. я витратила на рослини які були нежеві.
Шкода що у Вас виникло негативне враження про наш магазин.
Відсутність звернень протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, є фактом, який підтверджує одержання якісного посадкового матеріалу. У разі отримання звернень пізніше встановленого терміну, звернення розглядаються суб'єктивно, компанія в такому випадку має право запросити додаткову інформацію. В разі виключення, ми запропонували Вам знижку на наступне замоволення.
Практично всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта,
Не понравились - Отзывы о agro-market.net интернет-магазин
отзыв
Комментарии к отзыву
Шкода що у Вас виникло негативне враження про наш магазин.
Відсутність звернень протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, є фактом, який підтверджує одержання якісного посадкового матеріалу. У разі отримання звернень пізніше встановленого терміну, звернення розглядаються суб'єктивно, компанія в такому випадку має право запросити додаткову інформацію. В разі виключення, ми запропонували Вам знижку на наступне замоволення.
Практично всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта,