Валентин Отзыв написан 10 августа, 2022 год9 просмотров
Будьте обережні. Придбав в цьому магазині насіння люпину (3 упаковки) та портулаку (100 гр упаковка) - НЕ ПРОРОСЛО ЖОДНОГО НАСЯННЯЧКА. Також замовляв набір саджанців клематісу: три саджанці були по два листочки по 7-10 см - загинули через тиждень. Два саджанці розміром 15-20 см тонесенькі - не прожили і місяці. Ціна в 2 рази вища за "ринкову". Магазин на сайті не дозволяє залишати правдиві відгуки. Звернення на адресу, яку вони вказують, розглядали місяць з відповіддю "Немає підстав для компенсації!" 1200 грн на вітер. Категорично не рекомендую цей магазин.
Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Згідно гарантійної системи відсутність звернень протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, є фактом, який підтверджує одержання спочатку якісного посадкового матеріалу. У разі отримання звернень пізніше встановленого терміну, звернення розглядаються суб'єктивно, компанія в такому випадку має право запросити додаткову інформацію.
Просимо вибачення за затримку у зв'язку із сезонною завантаженістю та ситуацією в країні.
Ви пишете про гарантійний термін повернення 14 днів.... Але ж ми говоримо про НАСІННЯ!!! Після отримання воно не обов'язково буде висаджено в цей же день. Та й щоби проросло потрібен час!!! Інші продавці дерева повертають через пів року, якщо воно після зими не "пішло в ріст".!!!
Магазин дорогих та неякісних товарів. - Отзывы об Агро-Маркет
Також замовляв набір саджанців клематісу: три саджанці були по два листочки по 7-10 см - загинули через тиждень. Два саджанці розміром 15-20 см тонесенькі - не прожили і місяці.
Ціна в 2 рази вища за "ринкову".
Магазин на сайті не дозволяє залишати правдиві відгуки.
Звернення на адресу, яку вони вказують, розглядали місяць з відповіддю "Немає підстав для компенсації!"
1200 грн на вітер.
Категорично не рекомендую цей магазин.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Згідно гарантійної системи відсутність звернень протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, є фактом, який підтверджує одержання спочатку якісного посадкового матеріалу. У разі отримання звернень пізніше встановленого терміну, звернення розглядаються суб'єктивно, компанія в такому випадку має право запросити додаткову інформацію.
Просимо вибачення за затримку у зв'язку із сезонною завантаженістю та ситуацією в країні.
Подумайте.....