Гость Отзыв написан 19 сентября, 2023 год7 просмотров
Я замовляла чорну крайку 8*220см, отримала білу, 7*196. Одразу написала в зворотній формі на сайті - відповіді жодної. Написала листа на пошту - відповіді жодної. Після повторного листа відписали, що помилилася пошта, переплутали замовлення (тобто я маю повірити, що був іще один незадоволений клієнт, який не об'явився за тиждень, бо йому підійшло не його замовлення? Чи в те, що менеджери не змогли зв'язати ці два кінці?). Я надіслала крайку назад. З моменту отримання минуло 4 робочих і ще 2 вихідних дні - жодного дзвінка чи листа. Написала знову сама, що очікую або нову ТТН, або повну компенсацію. Відповідь: "Номер карти для повернення 160 грн, ми не компанія яка надає послуги доставки, тому з поверненням 50 грн за до перевізника. Ми всі посилки вказуємо "обов'язково оглянути на пошті" на вашій було вказано те саме. Це можете перевірити. Ви оглянули і отримали , а пізніше вам не підійшло. Ми у рамках закону працюємо і забираємо наш товар протягом 14 днів." Я не отримала жодного вибачення або принаймні номінально люб'язного ставлення, лише зверхність, ігнорування декількох звернень і затягування часу. І втрачені малі, але все ж кошти. І багато часу. Дякую.
Достоинства:
Гарний товар. На фото на сайті.
Недостатки:
Гарний товар ЛИШЕ на фото на сайті. Хамовитий менеджер.
Як залишитися винним в помилці магазину. - Отзывы о Згарда интернет-магазин
Ви оглянули і отримали , а пізніше вам не підійшло. Ми у рамках закону працюємо і забираємо наш товар протягом 14 днів."
Я не отримала жодного вибачення або принаймні номінально люб'язного ставлення, лише зверхність, ігнорування декількох звернень і затягування часу. І втрачені малі, але все ж кошти. І багато часу. Дякую.
отзыв
Комментарии к отзыву