Замовила собі на день народження ліжник. Захотілося чогось не просто красивого, а саме українського, щоб підтримати в такий тяжкий час відчизняного виробника. Але не так сталося, як гадалося)))
По-перше, магазин прислав ВСІ речі не такі, як були в замовленні. А всього було три товари. Навіть не уявляла, що так можна)) ну одну зплутати, ну ок. але всі три, це "перемога"!
По-друге, коли я попросила прокоментувати це, мені відповіли, що два товари ми вам замінимо, там де зовсім інші речі. А там де вони можуть гратися "монітор колір змінює", "у всіх різне розуміння кольорів" і таке інше, вони взагалі сказали, що це моя проблема.
Все було б саме так, все це розумію, але я прописала в коментарях до замовлення який саме мені потрібен ліжник. Це важливо для мене, бо в хаті ні до чого не пасуює той бордовий колір, тому й просила зробити чорний. Дивлячись на мій коментар, гадаю, що можна було зв'язатись і запитати, що я маю на увазі, адже на всіх фото однаковий (на їх думку) ліжник. Тим паче я телефонувала і про це казала.
Ну і, по-третє, коли я спитала, чому ви проігнорували мій коментар до замовлення, мені відповіли "Бо це Львів😉". Тобто у Львові це нормально бути хамом та обманювати? - дивно, досі я цього не помічала.
Доречі, продавчиня написала, що має дві освіти художні, але виявляється, що не знає про наявність холодних та теплих відтінків кольорів. Це по її словам особисте сприйняття))) ну то, що освіта не гарантує наявніть розуму, це відомо.
Фото з цінами - це замовлення. Фото без цін - отримання. Також є фото коментаря до замовлення. І прикладаю витримки з розмови, щоб ви самі могли зробити висновки.
Достоинства:
Сам ліжник доброї якості, хоча і не того кольору, що я замовляла.
Недостатки:
Все інше мінус: від якості виконання замовлення до спілкування з клієнтом.
Дуже неприємний досвід взаємодії. НЕ ражду звертатися. - Отзывы о Згарда интернет-магазин
По-перше, магазин прислав ВСІ речі не такі, як були в замовленні. А всього було три товари. Навіть не уявляла, що так можна)) ну одну зплутати, ну ок. але всі три, це "перемога"!
По-друге, коли я попросила прокоментувати це, мені відповіли, що два товари ми вам замінимо, там де зовсім інші речі. А там де вони можуть гратися "монітор колір змінює", "у всіх різне розуміння кольорів" і таке інше, вони взагалі сказали, що це моя проблема.
Все було б саме так, все це розумію, але я прописала в коментарях до замовлення який саме мені потрібен ліжник. Це важливо для мене, бо в хаті ні до чого не пасуює той бордовий колір, тому й просила зробити чорний. Дивлячись на мій коментар, гадаю, що можна було зв'язатись і запитати, що я маю на увазі, адже на всіх фото однаковий (на їх думку) ліжник. Тим паче я телефонувала і про це казала.
Ну і, по-третє, коли я спитала, чому ви проігнорували мій коментар до замовлення, мені відповіли "Бо це Львів😉". Тобто у Львові це нормально бути хамом та обманювати? - дивно, досі я цього не помічала.
Доречі, продавчиня написала, що має дві освіти художні, але виявляється, що не знає про наявність холодних та теплих відтінків кольорів. Це по її словам особисте сприйняття))) ну то, що освіта не гарантує наявніть розуму, це відомо.
Фото з цінами - це замовлення. Фото без цін - отримання. Також є фото коментаря до замовлення. І прикладаю витримки з розмови, щоб ви самі могли зробити висновки.
отзыв
Комментарии к отзыву