Зесен Транс (Zesen Trans) достоинства и недостатки

У Зесен Транс (Zesen Trans) недостатков больше чем достоинств: имеет 73 достоинства и 159 недостатков. Вывод сделан на основании 75 отзывов. Ниже приведены все плюсы и минусы Зесен Транс (Zesen Trans) . Отзывы клиентов, сотрудников, отзывы о работодателях
1.6 5
171 отзыв / 10632 просмотра

Зесен Транс (Zesen Trans) достоинства

  1. Немає
  2. Жодних
  3. Професіоналізм водія. Зручний автобус.
  4. Немає.
  5. Не було жодного
  6. Зупинки по містам там де є люди, швидке прибуття на зазначений вокзал
  7. Кондиціонер
  8. Зарядка до телефону
  9. Нема
  10. Немає!!!
  11. Заохочення:кожна шоста поїздка безкоштовно
  12. Абсолютно, нема нiяких
  13. Не бачу
  14. ціна,сервіс,уважність
  15. Никто не обосрался
  16. Ввічливі водії
  17. Відсутні
  18. Гарні автобуси.Ввічливі водії.На кожному сидінні зарядки для телефонів.Зручні сидіння.Проходили кордон швидко.
  19. Швидко доїхали.
  20. В автобусі Зі Льова були розетки.
  21. Теплий автобус до Львова .
  22. Швидко пересікли кордон .
  23. Адекватні водії.
  24. Адекватна ціна .
  25. Затримка в рейсі. ( для мене в цей раз це + )
  26. Лише один. Ввічливий оператор.
  27. Нема плюсів
  28. 1. Автобус був нормальним
  29. 2. Був наполовину пустим, місць хватало всім.
  30. Їде по зазначеному часі. Ввічливі водії.
  31. приятные водители
  32. кондиционер
  33. Цена
  34. Вай фай
  35. Зарядки
  36. Підставки для ніг
  37. Розкладне сидіння
  38. Їх немає
  39. Можно зарядить телефон
  40. Автобус і водії до Львова були на висоті, чемні, професійні, поважали ПДР і пасажирів.
  41. -є кондиціонер
  42. НЕМАЄ. ВСЕ ЖАХЛИВО!
  43. Нажал плюсів не бачу!
  44. Ми все ж таки покинули цей автобус
  45. Не має плюсів
  46. Чемні водії
  47. Попередження про зупинки і час
  48. Можливість зарядити телефон
  49. Нема.
  50. Без плюсів
  51. Все супер
  52. Водители супер,помогали как могли)
  53. Гарні водії
  54. обходьте їх стороною
  55. Радует то что на этом ужасном автобусе я в первый и в последний раз, ЗЕСЕН ТРАНС хуже нет
  56. Вартість проїзду
  57. професійне управління транспортом
  58. Ціна
  59. нема
  60. Немає, не рекомендую
  61. Жодного
  62. Допомагають завантажити сумку
  63. - Автобус чистий
  64. - Відправка з Києва вчасна
  65. - Крісла зручні
  66. - водії допомагають з вантажем
  67. Одні Мінуси
  68. Не знайшла
  69. Хороші і добрі водії, їм плюсик
  70. Плюсов НЕТ.
  71. Минус
  72. Плюсов нет
  73. Не має. Плюсів не має. Поміняли маршрут та автобус на хто знає що.

Зесен Транс (Zesen Trans) недостатки

  1. Суцільний мінус
  2. Абсолютно все
  3. Суцільна компанія
  4. Затримка на таможні.
  5. Хамство водіїв, мало місця, незручні сидіння, спізнення, пересадка без попередження
  6. Мало місця, жахливе місце для зарядки телефону, незручні крісла, краща поїздка
  7. Особливо водії ?
  8. нема
  9. Довго їде, зупиняється кожну годину
  10. Люди для них це бидло. Основне заробіток і гроші.
  11. Хами та брехуни
  12. Всі мінуси
  13. Одні мінуси,навіть той плюс що шоста поїздка безкоштовно не вартує зіпсованих нервів!
  14. Абсолют
  15. Нема туалету, забруднили
  16. Неввiчлива поведiнка
  17. Без скандалу в туалет не вийти
  18. Тiк токи на сходах, затримки автобуса
  19. Балаган
  20. Гучно розмовляють
  21. Шостий бiлет у подарунок, ТIЛЬКИ якщо дав грошi особисто водiю
  22. Брудно, тiсно
  23. Стрессова поïздка
  24. Невиправданно висока цiна
  25. погане ставлення водiя
  26. Жахливий автобус, сервіс, неочікувані пересадки, величезні запізнення.
  27. немає
  28. Нет графика
  29. Долгое ожидание
  30. Тупые санитарные остановки
  31. Персонал или как это называется врет
  32. Хамство представниці перевізника
  33. Не дотримання умов бронювання квитків
  34. Зміна місця посадки
  35. Відсутність інформування
  36. Пересадки на інші автобуси
  37. Зупинки з платними туалетами
  38. Зупинки з великими інтервалами
  39. Непрацюючий туалет в автобусі
  40. Технічний стан автобуса
  41. Відправлення з затримкою
  42. Немає зупинок для туалету.
  43. Якщо пропадуть ваші валізи, ніхто не буду нічого відшкодовувати.
  44. В автобусі є туалет,але не працює.(Для людини похилого віку це дуже важливо.)зупинки робили ,але не дуже часто.Як що туалет буде в автобусі скористаюсь перевізником ще.
  45. Один величезний мінус….
  46. Хамовите відношення водіїв
  47. Можуть вдарити жінку , дитину
  48. Не зручний автобус
  49. Брудно
  50. Сидіння не розкладаються
  51. Між сидіннями вузько
  52. Туалет не працює (зачинено)
  53. На зупинках між містами не завжди випускали людей
  54. -З Льова до Рівного холодно.
  55. -Відсутність туалету .
  56. -Відсутність оплати на місті на карту.
  57. -Нажаль автобус їхав по обʼїзній , трошки накладно приїхати в ночі в комендантську годину . Коли таксі не їздять для дівчини .
  58. Все інше мінуси. Туалет не працював. Відстань між кріслами мінімальна.
  59. 1 водії бидла
  60. 2 сидіння не регулюється, їдеш як сутула собака
  61. 3 туалет зачинений, (пісяйте у вікно)
  62. 4 салон брудний та смердить
  63. 5 обіцяний wifi не грузить
  64. 6 зупинок майже нема , а доїхати ніяк не можем
  65. 1. Перевізники вводять в обману.
  66. Не попереджають про пересадки. З 4 разів у 3 випадках, водій говорив про несправність чи якусь поломку в автобусі, і ми були змушені пересідати в інших.
  67. нету туалета
  68. нету вайфая
  69. одна розетка на два человека
  70. могут забыть вас на заправке
  71. Сломанные кресла
  72. Неработающий туалет
  73. Нет Wi-fi
  74. Неработающий кондиционер
  75. Трехэтажный мат
  76. Неуравновешенность и не устойчивая психика водителей
  77. Водій хамовитий грубіян
  78. Повністю вся дорога
  79. Без кондиционера
  80. Водителя хамы, всю дорогу было ощущение, что им все должны и они нам делают большое одолжение
  81. Мало места в автобусе
  82. Нет wi-fi
  83. Хочу оставить свой отзыв о компании "Зесен транс"!!!
  84. 1.Рейс задержали,об этом никто не предупредил!!(ни смс ,ни уведомления на почту)!!Вместо заявленного времени 12.20,автобус приехал в 13.10!!!
  85. 2.Расстояние между сиденьем настолько маленькое,что коленками упираетшься в спинку впереди сидящего пассажира!!!Я не говорю уже о том,чтобы вытянуть ноги!!
  86. 3.За билет заплатили 2240 грн.Комфорта ноль!!!!
  87. 4.Wi fi почти не ловит!
  88. Не рекомендую этого перевозчика!!!
  89. Очень тесный автобус, некуда девать ноги, больше похоже на скотовоз, чем автобус для людей
  90. Места для ручной клади очень мало
  91. Водителя немножко злые, не совсем умеют разговаривать с людьми
  92. Климатизация через раз работает
  93. Очень долгие остановки (час, практически везде)
  94. Пересадка в другой автобус (зависит от города, в который едете)
  95. Пошкоджена валіза, висадка від аеропорта за 1 км (15хв піском з валізами), відстань між сидіннями
  96. Не попередивши, замінили автобус на старий брудний у Львові. Якби я знала, що рейс не прямий, то не купувала б квиток. Вимкнули кондіционер, підбирали людей на трасі усю дорогу, але ж це міжнародний рейс. Не робили зупинки на туалет по Україні, брали безбілетнх пасажирів, не працює вайфай. Це так. Не повний список
  97. - зупинки кожних пару хвилин, дуже довга дорога постійно назбирує тільки людей
  98. - затримки по часу
  99. ЗЕСЕН ТРАНС ДНО!!!ZESEN TRANS POVNE DNO
  100. Якщо автобус не може доставити пасажирів відносно вчасно, тобто з невеликими затримками, то для чого їм графік? Щоб люди їхали і не встигали на літак?
  101. Не працює кондиціонер спереду
  102. В другу ніч його взагалі вимкнули
  103. Немає туалету
  104. Довгі зупинки
  105. Немає чіткого розкладу
  106. Водій взагалі не зацікавлений в тому ,щоб вчасно приїхати
  107. В автобусі було брудно, пляшки,гумки якісь цукерки розтанувші на стільниці
  108. Все тіки мінус. ЖАХ
  109. Відсутність туалету
  110. Цей перевізник загалом один мінус.
  111. Немає місця на багаж, не працює кондиціонер,жарко, страшний постійний гул,що неможливо витримати
  112. Нет минусов
  113. найгірша поїздка в моєму житті
  114. Існування компанії
  115. Начиная от быдла которое едет на нём, ЗАПАХ, отвратительный автобус в нём невозможно ехать
  116. Бридка мова
  117. агресивна поведінка
  118. Чесність перевізника, Комфорт в автобусах
  119. Багато мінусів.Жахлива поїздка.
  120. Опаздываем, но для водителя арбуз- это святое
  121. безвідповідальна шахрайська компанія
  122. - перевізник незаконно та без поперджень здійснює пересадку у Львові. Хоча в білетів і на сайті вказано що рейс прямий.
  123. -люди з багажем та малолітніми дітьми чекали надворі серед ночі коли приїде наступний автобус, при чому 3 години
  124. - потім заправляють десь годину
  125. - диспетчер прямо ігнорувала та надавала інформацію про пересадки
  126. - автобус запізниться на годину, у місці відправлення
  127. - водії хами
  128. - кондиціонер який вони врубають тупо просто так серед ночі, щоб люди з дітьми замерзли
  129. -за вай фай мовчу
  130. - розетки одна переноска на автобус
  131. -ніякої клієнтоорінтваності, рівень спілкування працівників на рівні сільських алкоголіків
  132. - сам автотранспорт більше підходить рівню міжсільских перевезень, а заміждународні мовчу.
  133. Запізнення, відсутність комфортних умов, пересадки про які ніхто не повідомляє, часті незаплановані зупинки
  134. Суцільні
  135. Відсутність туалетів
  136. Відсутність USB - хоча є загальні розетки для всіх у одному місці, не небезпечно та не комфортно. Всі купою стоять біля тих зарядних.
  137. Багато зупинок не потрібних, згаяний час
  138. затримка на 4-5 годин
  139. пересадка яку не анонсували
  140. відсутність WIFI на території України
  141. Їсти та пити напої типу кави заборонено
  142. - Відсутність туалета (коли є діти, багато разів подумайте)
  143. - Відсутність вай фаю на території України
  144. - Дуже багато зупинок, згаяно багато часу на це
  145. - затримка прибуття більш ніж на 3 години….
  146. Одні Мінуси
  147. Водії не несуть ніякої відповідальності за затримку рейсу з їх вини
  148. Зайві пересадки, не зазначені у квитку.
  149. Відсутність комфорту: туалету, вайфаю.
  150. Свинське ставлення до пасажирів
  151. Запізнення на багато годин без попередження
  152. Тісний і незручний автобус
  153. Одни МИНУСЫ!
  154. Несправна техніка
  155. Відсутність служби підтримки
  156. Відсутність бажання допомогти своїм пасажирам
  157. Минус
  158. Подлость водителя. Высокая стоимость проезда. Невыполнение своих обязанностей перевозчиком
  159. Повністю не виконують свої зобов'язання. Найгірший перевізник в Україні. Висадили посеред дороги. Запропонували замість автобуса щось не зрозуміле. Зараз чекаємо на інший автобус
Грузоперевозки
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

Рейтинг: 1.3
23671 отзыв
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26666 отзывов
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 отзывов
USAinUA
USAinUA

Рейтинг: 3.9
450 отзывов
Укрзализныця (Укрзалізниця)
Укрзализныця (Укрзалізниця)

Рейтинг: 2.3
2606 отзывов
OptMaster
OptMaster

Рейтинг: 3.5
16 отзывов
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 отзывов
UPS
UPS

Рейтинг: 1.4
195 отзывов
Росан
Росан

Рейтинг: 2.1
737 отзывов
Грузоперевозки новости
Графік роботи компанії Meest China на травневі свята Шановні клієнти!
Поспішаємо проінформувати вас про графік роботи компанії Meest China на травневі свята.
Склад в Китаї
1 - 3...
Зміна тарифів на доставку посилок з Китаю З 29 квітня 2021 року у зв’язку зі значним зростанням вартості фрахту, ми вимушені оновити тарифи на доставку посилок з...
Нові тарифи на послугу викупу Meest China Shop Шановні клієнти Meest China!
З 15 квітня 2021 року оновлено вартість послуги викупу для тарифних пакетів Стандарт та Шопер.
Стандарт...
Посилення перевірки посилок на складі Meest China Шановні користувачі сервісу Meest China!
Компанія Meest China посилює контроль та перевірку вмісту готових посилок на предмет наявності заборонених для...
Зниження тарифів на доставку авіа-посилок з Китаю Шановні клієнти сервісу Meest China!
З 8 березня 2021 року завдяки зниженню вартості фрахту у авіаліній, ми знижуємо тарифи на...
Початок викупу товарів з Китаю Шановні клієнти сервісу Meest China!
Святкування Китайського Нового року закінчується і з 18 лютого 2021 року ми починаємо викуп товарів...
Зберігаємо ваш тариф на доставку посилок у березні Шановні клієнти сервісу Meest China!
Маємо для вас приємну новину!
Ваш тарифний план на березень 2021р. буде дорівнювати тарифному плану,...
​Строки доставки поїздом з Китаю покращуються Шановні клієнти!
Восени 2020 року строки доставки поїздом з Китаю значно зросли.
Однак, завдяки системній роботі над всіма етапами доставки...
Новини особистого кабінету Meest China Шановні клієнти!
До вашої уваги дві важливі новини щодо особистого кабинету Meest China.
1️⃣В особистому кабінеті Meest China була проведена...
Внесення змін до графіку викупу товарів через сервіс Meest China напередодні Китайського Нового року Шановні клієнти!
Інформуємо вас щодо коригування графіку викупу товарів напередодні Китайського Нового року.
Викуп товарів проводимо до 28 січня 2021р....